Niin ja sitten tarviisin sitä eva foamia kahvanrakennukseen (vai mitä lie olikaan), mistähän sitä kannattaisi kysellä? Renkuloina tai tankoina, ihan sama. Kyselin tätä samaa joskus aiemminkin, mutta päivitetääs tarjonta ajantasalle
Mistä kelankiinnikkeitä...?
Alueen säännöt
Kaikkea vaapunrakentelusta veneiden maalailuun.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt - Uittovideot
Kaikkea vaapunrakentelusta veneiden maalailuun.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt - Uittovideot
Mistä kelankiinnikkeitä...?
Mistäs sais järkihintaan kelankiinnikkeitä? Tällä hetkellä halvimmat, jotka olen löytänyt, ovat brittien ebaysta hintaan 2,75£. Mieluiten ostaisin ihan kotimaisilta puljuilta, mutta kuukeli ei oikein auttanut etsimisessä
Niin ja sitten tarviisin sitä eva foamia kahvanrakennukseen (vai mitä lie olikaan), mistähän sitä kannattaisi kysellä? Renkuloina tai tankoina, ihan sama. Kyselin tätä samaa joskus aiemminkin, mutta päivitetääs tarjonta ajantasalle
Kylmä karaistaa, Siperia opettaa
- Jäpäkyörä
- Vanhempi savolainen hauen pamputtaja
Re: Mistä kelankiinnikkeitä...?
Green Traililla Pieksämäellä olen nähnyt jonkinlaisia kelankiinnikkeitä ja ainakin korkkia kahvoihin.
On sev verta töitä, että haju housussa pyssyy.
Kielj-kiärylöitä/Unto Eskelinen
Mitenkähän kelakiinnikkeen vaihto tehdään? Mulla 10" vulkan-x josta kelakiinnike korkannu. Etukahva ilmeisesti irti (miten?) Kaks vaparengasta joutuu irrottaa. Millä langalla uudet kiinni ja mikä lakka näihin ja mistä kelakiinnike?
Millaisia kelankiinnikkeitä J-P tarvitset ja minkäverran?
Ihan semmosia perus muovikiinnikkeitä. Ei oikeastaan muuta väliä, kunhan vain kela pysyy paikoillaankirppu kirjoitti:Millaisia kelankiinnikkeitä J-P tarvitset ja minkäverran?
Juu, on vain pikkusen liikaa välimatkaa täältä asti lähteäJäpäkyörä kirjoitti:Green Traililla Pieksämäellä olen nähnyt jonkinlaisia kelankiinnikkeitä ja ainakin korkkia kahvoihin.
Haspelikiinnikkeitä löytyy puolenkymmentä. Laita yhteystietoja yv.
- Jäpäkyörä
- Vanhempi savolainen hauen pamputtaja
Kyllä ne lähettääkin.J_P1 kirjoitti:Juu, on vain pikkusen liikaa välimatkaa täältä asti lähteäJäpäkyörä kirjoitti:Green Traililla Pieksämäellä olen nähnyt jonkinlaisia kelankiinnikkeitä ja ainakin korkkia kahvoihin.
Niillä pitäisi olla kotisivutkin.
On sev verta töitä, että haju housussa pyssyy.