Wilke

Alueen säännöt
Tänne voi antaa palautetta kokemistasi "vääryyksistä" tai "hyvyyksistä". Missä homma toimii ja missä ei..kallista vai ei..
kus...sta vai hyväntekeväisyyttä. ym. Tänne voit myös ilmoittaa jos sinulta on varastettu tavaraa.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
quintares

Wilke

Viesti Kirjoittaja quintares »

Nähtäväksi jää milloin posti kolahtaa luukusta Wilkeltä ostamieni vieheiden kera.
Kolme eri pakettia tuli ostettua yhteishintaan 48 euroa ja maksusuoritettu samaisena päivänä 16.11.2011. Vielä ei ole kuulunut liiemmin vieheistä kuin Wilkestäkään mitään
nicosoft

Re: Wilke

Viesti Kirjoittaja nicosoft »

quintares kirjoitti:Nähtäväksi jää milloin posti kolahtaa luukusta Wilkeltä ostamieni vieheiden kera.
Kolme eri pakettia tuli ostettua yhteishintaan 48 euroa ja maksusuoritettu samaisena päivänä 16.11.2011. Vielä ei ole kuulunut liiemmin vieheistä kuin Wilkestäkään mitään
ja minulle on jäänyt tulematta tiurat jotka ostin ja maksoin 11.11 ei ole mies vähään aikaan postejaan käyny katsomassa.. ootellaan.
Lohtaja

Viesti Kirjoittaja Lohtaja »

Wilke vastaili yv:nä meikäläiselle, kertoi postittaneensa voittamani kohteet 22.11. Hänellä oli kuulemma ollut työkiireitä, joiden takia postitus viivästyi. Odotellaan ja katsellaan polkeeko kusti paketin perille jo ensi viikon aikana...
Kalastettaan välillä...
nicosoft

nicosoft kirjoitti:
quintares kirjoitti:Nähtäväksi jää milloin posti kolahtaa luukusta Wilkeltä ostamieni vieheiden kera.
ja minulle on jäänyt tulematta tiurat jotka ostin ja maksoin 11.11 ei ole mies vähään aikaan postejaan käyny katsomassa.. ootellaan.

no minun(23.11) kysely asiasta YV:llä on edelleen avaamatta.. eikä vastauksia kuulunut.. periaatteeni on että asiat hoidetaan ja jos viivästyksiä tulee niin niistä pyritään ilmoittamaan .. :soo soo:
restless

Viesti Kirjoittaja restless »

Wilken kaupat ollut ennenkin tapetilla, en löytänyt enää kyseistä ketjua. Omalla kohdallani hoiti kyllä mallikkaasti homman loppuun ja palautti rahat uistinsetistä mikä ei saapunut perille.
Hiukan paree, ku iha huano.
nicosoft

nicosoft kirjoitti:
nicosoft kirjoitti:

no minun(23.11) kysely asiasta YV:llä on edelleen avaamatta.. eikä vastauksia kuulunut.. periaatteeni on että asiat hoidetaan ja jos viivästyksiä tulee niin niistä pyritään ilmoittamaan .. :soo soo:

wilke laittanut posti että tiurat hoidettu postiin.. HIENOSTI TEHTY.. :p
ASIA LIENEE KUNNOSSA.
quintares

Viesti Kirjoittaja quintares »

Itselleni saapui paketti tänään :D Vaaput ja lusikat juurikin sellaisia kuin pitikin. Kiitokset
Vastaa Viestiin