Nähtäväksi jää milloin posti kolahtaa luukusta Wilkeltä ostamieni vieheiden kera.
Kolme eri pakettia tuli ostettua yhteishintaan 48 euroa ja maksusuoritettu samaisena päivänä 16.11.2011. Vielä ei ole kuulunut liiemmin vieheistä kuin Wilkestäkään mitään
Wilke
Alueen säännöt
Tänne voi antaa palautetta kokemistasi "vääryyksistä" tai "hyvyyksistä". Missä homma toimii ja missä ei..kallista vai ei..
kus...sta vai hyväntekeväisyyttä. ym. Tänne voit myös ilmoittaa jos sinulta on varastettu tavaraa.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Tänne voi antaa palautetta kokemistasi "vääryyksistä" tai "hyvyyksistä". Missä homma toimii ja missä ei..kallista vai ei..
kus...sta vai hyväntekeväisyyttä. ym. Tänne voit myös ilmoittaa jos sinulta on varastettu tavaraa.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Re: Wilke
ja minulle on jäänyt tulematta tiurat jotka ostin ja maksoin 11.11 ei ole mies vähään aikaan postejaan käyny katsomassa.. ootellaan.quintares kirjoitti:Nähtäväksi jää milloin posti kolahtaa luukusta Wilkeltä ostamieni vieheiden kera.
Kolme eri pakettia tuli ostettua yhteishintaan 48 euroa ja maksusuoritettu samaisena päivänä 16.11.2011. Vielä ei ole kuulunut liiemmin vieheistä kuin Wilkestäkään mitään
Wilke vastaili yv:nä meikäläiselle, kertoi postittaneensa voittamani kohteet 22.11. Hänellä oli kuulemma ollut työkiireitä, joiden takia postitus viivästyi. Odotellaan ja katsellaan polkeeko kusti paketin perille jo ensi viikon aikana...
Kalastettaan välillä...
nicosoft kirjoitti:ja minulle on jäänyt tulematta tiurat jotka ostin ja maksoin 11.11 ei ole mies vähään aikaan postejaan käyny katsomassa.. ootellaan.quintares kirjoitti:Nähtäväksi jää milloin posti kolahtaa luukusta Wilkeltä ostamieni vieheiden kera.
no minun(23.11) kysely asiasta YV:llä on edelleen avaamatta.. eikä vastauksia kuulunut.. periaatteeni on että asiat hoidetaan ja jos viivästyksiä tulee niin niistä pyritään ilmoittamaan ..
Wilken kaupat ollut ennenkin tapetilla, en löytänyt enää kyseistä ketjua. Omalla kohdallani hoiti kyllä mallikkaasti homman loppuun ja palautti rahat uistinsetistä mikä ei saapunut perille.
Hiukan paree, ku iha huano.
nicosoft kirjoitti:nicosoft kirjoitti:ja minulle on jäänyt tulematta tiurat jotka ostin ja maksoin 11.11 ei ole mies vähään aikaan postejaan käyny katsomassa.. ootellaan.quintares kirjoitti:Nähtäväksi jää milloin posti kolahtaa luukusta Wilkeltä ostamieni vieheiden kera.
no minun(23.11) kysely asiasta YV:llä on edelleen avaamatta.. eikä vastauksia kuulunut.. periaatteeni on että asiat hoidetaan ja jos viivästyksiä tulee niin niistä pyritään ilmoittamaan ..
wilke laittanut posti että tiurat hoidettu postiin.. HIENOSTI TEHTY..
ASIA LIENEE KUNNOSSA.