Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Kiitos Anssipe, odotellaan vielä Turon ja Mynttisen vahvistuksia tuomaroinnin suhteen, niin voitte sitten keskenään juonia, miten testin loputtua vaaput junnuille jaetaan.
Emmää nää mitään syytä miksen vois "tuomaroida" jos tällaisessa jotain tuomaroitavaa ilmenee. Tärkeintä että ne menee nuorille, tavalla tai toisella. Jos asiasta löytyy yleisesti kannatusta saava jakotapa, niin enemmistön mielipiteen mukaan vois elellä.
Minulle tulevat vaaput voi lähettää Tuusniemen Kievarin narikkaan. Naula 13. Tai tuoda suoraan nurkkapöytään. Tuomarina toimii €. Tuomiosta ei voi valittaa. Keisari kruunataan mätäkuun viimeinen päivä, samassa paikassa.
ps. Taidatte olla tosikoita
Armas Aallontie kirjoitti:Minulle tulevat vaaput voi lähettää Tuusniemen Kievarin narikkaan. Naula 13. Tai tuoda suoraan nurkkapöytään. Tuomarina toimii €. Tuomiosta ei voi valittaa. Keisari kruunataan mätäkuun viimeinen päivä, samassa paikassa.
ps. Taidatte olla tosikoita
Sinänsä ihan hyvä läppä, mutta turhaan sotket toisen asiallista ilmoa. Oisit pistänyt omaksi aiheeksi.
Team Don't Push The River Member #1
"Kun ihminen nukkuu, sille ei tapahdu mitään. Mutta kun se ei nuku, se voi saada vaikka kalan.", Matti Nykänen.
Elikä Anssipe ja Turo tuomareina, vielä kun saadaan yksi (Mynttinen?), niin kolmikko on täysi.
Ehdotelkaahan miten vaaput jaetaan niin tuomaristo saa päätöksensä tehdä ennen testin alkua.
Joko tuomaristo on keskenään mietinyt, minne vaaput jaetaan?
Tänään testiin ilmoittautui yksi valmistaja kahdella vaapulla, joten vaappuja on nyt mukana 13 jos oikein olen laskenut.
No, kohtahan niitä alkaa postiluukkuun putoilla ja testi alkaa siis 31.05. Joten siihen mennessä (tai laitetaan oikein virallisesti: postileima viim. 31.5) mukaan halunneet osallistuvat testiin. Ja testi loppuu 15.10, joten 4½ kuukautta on vieheillä aikaa kyntensä näyttää.
Sinä, joka lähetit Vaasasta testiin mukaan kaksi "Nutipää"-vaappua, ilmoitatko yhteystietosi sähköpostiini espe1973@luukku.com.
Kiitos
p.s. nyt olisi kuva saatavilla niistä vaapuista, jotka ovat testiin tällähetkellä saapuneet. auttaisiko joku, että saataisiin ne tänne kaikkien näkösälle kun tuo oma pelitaito ei riitä kuvien lisäämiseen.....