Elikkä tälläsiä ois myynnissä...
1: 7" pigit.. OB suspi/uppo? MYYTY
Toinen on kelluva 16€
2: Wolfcreek The Wolf MYYTY
3: Kjelle Lundbergin Cisco Jr. MYYTY
4: BlackEye 15cm MYYTY
5: Wobblerin yksiosainen 6'7" custom-jerkkivapa 70-130g:lle vieheille, fujin osat, korkkikahvat etc, erittäin hyvässä kunnossa... 60€
Ja ilman kuvaa olis vielä Envys Prodigy yksiosainen 6'6" jerkkivapa, (sama kuin Greys Envy) ollut käytössä mutta on siis ihan kunnossa.. up to 120g ... 25€
Jaa jerkeissä on postit hinnoissa, koukut ei tuu mukaan ja vavoissa olisi nouto espoosta tiedossa...
Jerkkejä:: Pig 7", Black Eye.. LUKOS
Alueen säännöt
Tänne kaikki myynti- ja annetaan vuokralle -ilmoitukset liittyen kalastukseen, veneilyyn ja retkeilyyn. Myynti-ilmoituksiin tulee laittaa hintapyyntö, jota ostajat voivat halutessaan yrittää tinkiä. HUOM! Ketjun aloittajana voit lukita oman ketjusi kaupanteon päätyttyä. Sivuston ulkopuoliset myynti- ja huutoilmoitukset voit laittaa tänne. --- Myyntipalstan kehityskeskustelu -- Kalamies.com foorumin yleissäännöt -- Kalamies.com tori
Myyjän Opas + Ostajan Opas
Tänne kaikki myynti- ja annetaan vuokralle -ilmoitukset liittyen kalastukseen, veneilyyn ja retkeilyyn. Myynti-ilmoituksiin tulee laittaa hintapyyntö, jota ostajat voivat halutessaan yrittää tinkiä. HUOM! Ketjun aloittajana voit lukita oman ketjusi kaupanteon päätyttyä. Sivuston ulkopuoliset myynti- ja huutoilmoitukset voit laittaa tänne. --- Myyntipalstan kehityskeskustelu -- Kalamies.com foorumin yleissäännöt -- Kalamies.com tori
-
WeleaseWogew
Jerkkejä:: Pig 7", Black Eye.. LUKOS
- Liitteet
-
- 1pigit.jpg (63.42 KiB) Katsottu 2825 kertaa
-
- 5vapa1.jpg (67.61 KiB) Katsottu 2824 kertaa
Viimeksi muokannut WeleaseWogew, 00:03:24 18.10.2012. Yhteensä muokattu 7 kertaa.
-
WeleaseWogew
Re: Jerkkejä & jerkkivavat: Pig 7", Wolfcreek etc..
Ainii ja vaihdossa voi yrittää tuputtaa Stalker - jerkkejä
- Samthefisherman
Mulle jos ei itse painoteltu/tuunattu tms. 1: 7" pig OB suspi/uppo? 28€
3: Kjelle Lundbergin Cisco Jr. 22€ vielä kaveriksi jos EI OLE tämä väri: Kjelle Lundberg Cisco Jr Silver Shad / Gold Scale (tää mulla jo on).
3: Kjelle Lundbergin Cisco Jr. 22€ vielä kaveriksi jos EI OLE tämä väri: Kjelle Lundberg Cisco Jr Silver Shad / Gold Scale (tää mulla jo on).
Viimeksi muokannut Samthefisherman, 17:26:44 14.10.2012. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Wolfcreekin susi mulle, kiitos.
-
WeleaseWogew
Samthefisherman: On tuunaamaton pigi ja toi cisco jr. väri on luultavasti tennesee shad, laitan kohta mailia...
avjuhis: laitan mailin tulee
avjuhis: laitan mailin tulee
- Samthefisherman
Vastasin, kiitos kaupoista.WeleaseWogew kirjoitti:Samthefisherman: On tuunaamaton pigi ja toi cisco jr. väri on luultavasti tennesee shad, laitan kohta mailia
-
WeleaseWogew
hintapäivitystä...