Mui mui mui. . .miten mennee?
Shaathana kun välillä on hyvä fiilis, tai mulla on oikeestaan aina. . .se että onko se fiilis läsnäolijoilla on lähinnä ittestä gines
Tästä alkuun musat soimaa ja sitten rapsaa raapimaan
linkki:
http://www.youtube.com/watch?v=u5HRzaOFhec
Niin emmä mitään YKA. ahventa ole onnistunut pyytämään, mutta eiks tuolla aiemmissa kirjotuksissa jo KMC.n Vakavammat Psykoplaatit tullut siihen tulokseen että seon tärkeintä mikä on tärkeää, eli että lähtee reissuun, jopa onnistuu jotain saamaan ja pääasia että viihtyy
Jaaha ja taas tuli pälinät alkuun, eli lähetääs sinne reissuun sitten, tästä.
Tosiaan muutamat keikat on taas tullu tehtyä, jonkinlaisella onnistumisella jopa. . .kuvat on nyt mitä on, on niitä himoittuja tiskiallaspönöjä ja hiukka ehkä vertakin, mutta ans olla kaikella tässä tarinassa on tarkoituksensa (tahto muuten karata tää mun juttu aina hiukan sivuraiteille, se minulle suokaa anteeksi)
Tässä oli jo yksi reissu kun päästiin faijan kanssa hiukan jyvälle ahvenen sielunelämästä, nääs kertyi neljäkappaletta pyöreesti 700g. ahventa, muutama puolikas, kolmisatasia ja silleen. Kuva nyt on sitten tällanen, mutta onpa kumminki (kamera kotona, Lumiassa kamera on aivan p.stä)
Mutta sehän jo todettiin että ei se saalis, vaan se opetus! Niin että mikä vai?
No se että ekan paremman kokosen tuolla reissulla sain aivan kannen alta, mutta kun ei lisää kuulunut tippui tasuri pohjaan. . . ja sehän kelpas, kelpas vielä uudelleen ja uudelleen. Väri piti olla jotain ruskeeta, vihreetä, tai sinnepäin. . . ja syy on sitten tässä.
Niin että rapuloissaan ne ahvenet tuolla ruokaili!
Syönnökset, niiden tutkaileminen ja mahdollinen ravintokohteen jäljitteleminen on toki tuttua, oikeastaan tosi tuttua kun perhokalastus on ollut pitkään se mun "päälaji" mutta enpä ole oikeen tullut ajatelleeksi että tasuritouhuissa alkaisin tarkoituksella rapua jäljittelemään

nooh oppia ikäkaikki.
Tuo reissu oli siis ihan jees ja pääsin filettä vuolemaan kun kotio ehdin.
Toinenkin reissu tehtiin, ja tietty samoilla suunnille mistä saatiin nuo edellä mainitut. . .mutta ei se nyt niin helppoa ole että aina saisi reissullaan. Tai oikeestaan silläkin reissulla jonkinlainen onnistuminen meidät kohtasi, mutta kyllä nyt meni 100-nolla faijalle nämä seuraavat.
Yhdestä putkesta muutamassa minuutissa pukkas 6x500-600g. aapoja.
Hyvät on ollut kelit kulkea ja jotain on onnistunut saamaan, niin mikäs sen parempaa. . ? jaa noh ei se tämmönenkään kauheen huonoa ole. (oletus että puhutaan asioista joita tehdään housut jalassa)
Ja eikun paistamaan

ja sitten taas jäille.
Seuraavaan kertaan! T:V.
ps. KalaKaapun Tonille morot, se olin minä joka kävi omiaan puhumassa tunnin taukoomatta siinä teitin liikkeessä.