Emmänää mitään kuvia esim. tässä keskustelussa:
http://www.kalamies.com/foorumi/viewtop ... &start=375
Sama homma oli commin nimikkovieheäänestyksessä
Selasitko threadejä iliman et olit kirjautuneena? Silloin kuvat välttelee ja hyljeksii surffaajaa...kilokimmo kirjoitti: Emmänää mitään kuvia
Kyl mulla vaan muistaa kirjautumisen kummaltakin koneelta, kummallakin selaimella... eli olen kirjautuneena heti kun avaan sivun... käyttöselaimet FF ja Opera.jaska joku kirjoitti:nii,se automaattinen kirjautuminen tapahtuu vasta sitten,ku ensimmäistä kertaa klikkaat VASTAA-painiketta.eli "manuaalisesti" se tapahtuu siinäkin.
näin ainakin mulla käy.
kannattaa kirjautua siis aina suoraan manuaalisesti,ku se automaatti ei ole automaattinen.
Mikä yhteys sul on jos käytät proxyä, eli välityspalvelinta? Vai onko käytössä joku hieno security-softa joka dissaa keksien toimintaa? Tai joku automaaginen keksien poisto käytössä? Koska selvästikään sul ei ole autologinia lain, se et vastausruudus on kirjautumismahis kertoo et ei oo logini autona vaan esitäyttö tuee selaimen muistista. Mä käytän läppäriäni milloin missäkin WLAN-verkossa eli ei se yhteys vaikuta.jaska joku kirjoitti:jaahas,eli välityspalvelin vai mikä määrää sen automaattisuuden.
käytän firefoxia
Käytettäväst selaimest työklut->asetukset ja sieltä keksien käsittely, eli cookies/evästeet. Et jokin ei poista niitä selainta suljettaessa tms.jaska joku kirjoitti:eli selainasetukset syyllinen. :arrow: mitä ne on,miten muutetaan.
jaska joku kirjoitti:vai joku softa dissaa keksiä :D