Risuja nimimerkille Markki
Alueen säännöt
Tänne voi antaa palautetta kokemistasi "vääryyksistä" tai "hyvyyksistä". Missä homma toimii ja missä ei..kallista vai ei..
kus...sta vai hyväntekeväisyyttä. ym. Tänne voit myös ilmoittaa jos sinulta on varastettu tavaraa.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Tänne voi antaa palautetta kokemistasi "vääryyksistä" tai "hyvyyksistä". Missä homma toimii ja missä ei..kallista vai ei..
kus...sta vai hyväntekeväisyyttä. ym. Tänne voit myös ilmoittaa jos sinulta on varastettu tavaraa.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Risuja nimimerkille Markki
Todella hienoa toimintaa huutokaupassa!
-Kateus on ansaattua sääliä saa ilimaaseksi-
Re: Risuja nimimerkille Markki
Sattuuhan noita virheitä ja asiahan tuli hoidettua lopulta ihan hienosti kummankin osalta
Otetaan nyt edes joulun alla rauhallisemmin ja nautitaan elämästä.
Juu.Hieno homma kun molemmat sai jouluksi possua pöytään.Itse en kyllä kovin helposti risuja jaa, kun virheitä kaikkille kumminkin joskus sattuu.abboreman kirjoitti:Sattuuhan noita virheitä ja asiahan tuli hoidettua lopulta ihan hienosti kummankin osalta![]()
Kyllä tuskan kestää kun lystin muistaa.
Oikeus lopulta voitti. Virheitä sattuu kaikille, mutta se että kuinka Markki yritti paikkailla virhettään oli ala-arvoista toimintaa, kusetusta.
Markki, jos en olisi huomannut tätä sinun temppuasi niin olisitko kertonut tästä "virheestäsi"? Vai olisitko ollut vain hiljaa tyytyväinen "voitettuasi" huutokaupan? Tuskinpa olisit, veikkaan minä.
Markki, jos en olisi huomannut tätä sinun temppuasi niin olisitko kertonut tästä "virheestäsi"? Vai olisitko ollut vain hiljaa tyytyväinen "voitettuasi" huutokaupan? Tuskinpa olisit, veikkaan minä.
-Kateus on ansaattua sääliä saa ilimaaseksi-