Rapala ihmeellisen tuulensolmun ermic braid

Alueen säännöt
Tänne voi antaa palautetta kokemistasi "vääryyksistä" tai "hyvyyksistä". Missä homma toimii ja missä ei..kallista vai ei..
kus...sta vai hyväntekeväisyyttä. ym. Tänne voit myös ilmoittaa jos sinulta on varastettu tavaraa.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Samtheman
Pippelsman

Rapala ihmeellisen tuulensolmun ermic braid

Viesti Kirjoittaja Samtheman »

Nonnii, tuli kokeiltua tuota. Viime syksynä ostin tanekelaan puolallisen, joka ei ollut halpa. Ekalla reissulla meni n. puolet ihmeellisten tuulensolmjen takia, ja keväällä toinen puoli. Nyt on puola tyhjä ja paha mieli :evil:

Se oli kuitenkin lähemmäs 30€

Aion lähettää rapalalle palautetta, ja vastauksen julkaisen täällä.

Siima puolattiin bulkkina kalastustarvikeliikkeessä. Paksuus 0,20mm
ISO uisteluvene kaupan! Nettivene 735003

Tsekkaa mun blogi: https://www.facebook.com/ruodollarokotettu/?fref=ts
Jokke
Kölvi

Viesti Kirjoittaja Jokke »

mulla oli justiin sama homma sen kovan "testivoittaja siiman" kanssa
RAPALAN TITANIUM BRAIN

vakuuttivat liikkeessä että on aika kova sana, ja vi**u se oli koko ajan takussa ja koski käytössä suorastaan surkeaa

yks viikonloppu ja sillä selvä, siima oli suorastaan rihlaantunutta ja sen sai
melkeimpä käsin poikki!!!

hinta nyt ei ollut kun jotain 20-25€ mutta jäi kyllä viimeiseksi rapalan siimaksi mitä kelalle laitan!!!!
:cry: :cry: :cry: :evil: :twisted:
eikö gantti gestä...
Wallu
Hymyilevä Haukiguru

Viesti Kirjoittaja Wallu »

Muutama rulla löytyy tuota ihan neveksenäkin ja en tule taatusti käyttämään sitä missään,senverran on huonoja kokemuksia enm.siimasta.
Yksi syy VOI kyllä löytyä myös nykyisestä RAPALA allergisuudestani mutta ei sekään kaikkea selitä.

Siima on MIELESTÄNI huono ja sillä siisti.
Ei ikinä nii huanosti mene ettei jotenki menis.
ma^ko
Überbesserwisser
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ma^ko »

Paksuna ihan toimiva, nää ~0,40mm paksuudet ni ihan ok jollei jopa kohtuu hyvä jerkkisiima, ohuet on aikas kuraa.
><(((((°> <°)))))>< Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, ihminen voi korjata. ><(((((°> <°)))))><
tpii
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tpii »

Paksuna toimii kyllä. Toinen vuosi lähti ahvenkosken spinnflyga hyrrässä ja kertaakaan ei oo jääny pohjalle/kalalle toiseks. Eikä mee solmuu tai oo rispaantunu. Siis toi titanium kuitusiima.
Dilnen
oikeesti ihan mukava norsunvittukärpänen

Viesti Kirjoittaja Dilnen »

Tiedäpä näitä. Ite tuli viikko sitten testattua siimoja ihan urakalla. Harmi ettei ollut yhtään raappalan kuitua messissä. Tulokset kutakuinkin tätä luokkaa eri kuiduille muutamissa eri paksuuksissa: ylivoimainen voittaja PP (paksuudella ei väliä), floppien floppi Spider (ei puolaannu hyrrälle tasaisesti, ei sitten millään).

Itse ainakin kastelen puolan kupilla vettä ennen kalastusta. Kuitusiima kuivana aiheuttaa aina tuulenpesiä oli se sitten mitä vain. Tää on mun mielipide - teilatkaa jos haluatte :?
Sostakovits da Silva
Ilmo Tampio Lounasheimo

Viesti Kirjoittaja Sostakovits da Silva »

20 min testauksen perusteella olin tyytyväinen sufixin dyneema siimaa väri chartreuse, 0,18 mm, halkaisija on todellisuudessa 0,23 mm. Joten ei nyt paljon valehtele punotuksi tahi dyneema siimaksi. Hinta 17,5 euroa/135 metriä

ei tullut tuulisolmuja eka heitoilla ja vaikuttaa ryhdikkäältä, niin kuin tuffin keltaisella tulee tuulisolmuja, johtuen siitä väriaineesta, mikä siitä irtoaa.

Pitänee joskus kalastaa muutama tunti kivikkoisessa koskessa, niin saa näppituntumaa hankauskestävyydestä. :idea:
Samtheman
Pippelsman

Viesti Kirjoittaja Samtheman »

Ei ne penteleet köyhälle vastaa...
No, aion moittia ja haukkua kyseistä siimaa aina kun tulee tilaisuus. Se varmaan rapalan hahmoja naurattaa, kun nyky-yhteiskunnassa minäkin saan mielipiteeni ja kokemukseni helposti tuhansienkin nähtäville.
Ja Ååkkelle kiitokset otsikon korjaamisesta. Nyt mäkään en ymmärrä sitä :shock:
ISO uisteluvene kaupan! Nettivene 735003

Tsekkaa mun blogi: https://www.facebook.com/ruodollarokotettu/?fref=ts
Vastaa Viestiin