Oli miun vuoro maksella vähän oppirahoja tavaroiden säilytyksestä..
-Emännän itte ompelema putkimallinen olalle heitettävä harmaan värinen vapapussi jossa:
- 5 kpl 180-210 cm pitkiä uistelu-/hyrrävapoja joihin olin itte maalannu oranssit kärjet,tais olla bluefoxin vapoja.kaikkiin vapoihin on muuten sahattu perään noin 10mm syvä risti. mukaan lähti myös:
Suurehko Sininen urheilukassi jossa
-5 hyrrää,neljä kokeneempaa daiwa sealinea ja yks okuman magda counter,kaikissa on kirkkaat 0.48 monofiilit, ja sinistä tussia kolmenkymmenen metrin kohilla metrin verran.
Lähti myös alaosaltaan sininen ja ylhäältä peigenvärinen 3-taso pakki joka oli täynnä omatekeleisiä vaappuja,ihan käsintehdyn näkösiä ovat, Spraypullolaatua. Melkeimpä kaikissa tekeleissä on itsetaiteltu satulamallinen uintilevy.pohjalla lojui sekalaisia uistimia. Pakkiin on teippailtu tarroja,takaseinässä taitaa olla iso rapala mainos. yläreunassa on nilsmasterin tarra ja hauvatarra jossa teksti "minun veneessäni kaikilla on liivit". sisäpuolelle olin näköjääm aikoinaan liimaillu merimerkkien opastetarramerkkejä ja sinne tänne on suhittu niitä tarralappuja jotka löytyy aina turusukko-paketista,eli pakki ainakin on tunnistettavasti helpostikin,ne teipit on koristanu pakkia vissiin yli 15 vuotta,jos ne poiskin ottaa ni jäljet jää....
-aika suuri matalaprofiilinen vihreä puurasia,joka sisäpuolelta puna-valkoinen,sisällä 9 osastoa jotka täytetty omatekeleillä vaapuilla.
-valkoinen puusta väännetty "vaappusalkku" jossa ruskea pyöreä kantokahva vihreässä narussa,sisällä omatekeleitä vaappuja viritettyinä toisesta päästään rautalankaan ja toisen pään koukut upoteltu retkipatja muoviin.
jos törmäätte tollaseen kalustoon niin ilmotelkaahan ja antakaa isoja märkiä pusuja ihan multakin asti!!! <3