Tuli tilattua duuniin vääriä muistikortteja. Tarjolla olisi paketissa olevia käyttämättömiä Sandisk Ultra 32g SD kortteja, valmistajan tuotenumero: SDSDU-032G-U46. Verkkokaupassa maksaa 39,90.- joku muu näytti tarjoavan 32,50.-
Nämä 22.- / kpl posteineen. Tarjolla 5kpl
MYYTY 32G nopeita muistikortteja action kameroihin.
Alueen säännöt
Tänne kaikki myynti- ja annetaan vuokralle -ilmoitukset liittyen kalastukseen, veneilyyn ja retkeilyyn. Myynti-ilmoituksiin tulee laittaa hintapyyntö, jota ostajat voivat halutessaan yrittää tinkiä. HUOM! Ketjun aloittajana voit lukita oman ketjusi kaupanteon päätyttyä. Sivuston ulkopuoliset myynti- ja huutoilmoitukset voit laittaa tänne. --- Myyntipalstan kehityskeskustelu -- Kalamies.com foorumin yleissäännöt -- Kalamies.com tori
Myyjän Opas + Ostajan Opas
Tänne kaikki myynti- ja annetaan vuokralle -ilmoitukset liittyen kalastukseen, veneilyyn ja retkeilyyn. Myynti-ilmoituksiin tulee laittaa hintapyyntö, jota ostajat voivat halutessaan yrittää tinkiä. HUOM! Ketjun aloittajana voit lukita oman ketjusi kaupanteon päätyttyä. Sivuston ulkopuoliset myynti- ja huutoilmoitukset voit laittaa tänne. --- Myyntipalstan kehityskeskustelu -- Kalamies.com foorumin yleissäännöt -- Kalamies.com tori
MYYTY 32G nopeita muistikortteja action kameroihin.
Viimeksi muokannut Tapsal, 10:06:22 19.05.2014. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
On jännittävää odottaa, kuinka isoja kaloja sitä voikaan saada...
Re: 32G nopeita muistikortteja action kameroihin.
2 kpl mulle kiitos.
- Aavikkosammakko
- PaMu "the Hand" Henry
Mulle 1kpl kiitos
Laita tänne 1kpl kiitos!
1kpl jäljellä.
On jännittävää odottaa, kuinka isoja kaloja sitä voikaan saada...
Re: 1kpl jäljellä 32G nopeita muistikortteja action kameroih
Paa Tapsa tuo viimeinen mulle jemmaan, kiitos.
Haukihemmon höpinöitä... www.jyrikuu.fi