Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Alueen säännöt
Täällä keskustellaan kaikesta säähän, kalastonhoitoon, kalojen suojeluun, kalatalouteen, kalastuslakiin ja kalastusasetuksiin, ympäristöön ja luonnonsuojeluun jne liittyvistä asioista. Kunnostus-uutiset - Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Tällaisia tänään mediassa toitotettu. Jos Suomeen ruetaan rakenteleen lisää vesivoimaloita, niin lupaan henkilökohtaisesti polttaa Pekkarisen tupeen rituaalisin menoin Senaatintorilla.
Itse siis vastustan jyrkästi. Ilmaiskaapa omakin mielipiteenne...
Tällaisia tänään mediassa toitotettu. Jos Suomeen ruetaan rakenteleen lisää vesivoimaloita, niin lupaan henkilökohtaisesti polttaa Pekkarisen tupeen rituaalisin menoin Senaatintorilla.
Itse siis vastustan jyrkästi. Ilmaiskaapa omakin mielipiteenne...
Samalla reissulla vois sytkätä Pasilan rauhanaseman tuleen, Erkki Tuomiojalla!
Dynamo kuntopyörään, että saadaan tietokoneen ja muiden välttämättömyyshyödykkeiden käyttöön virtaa.Tyrän, Teugen ja minun kaltaiset pallomahat saataisiin samalla tarvittavaa liikuntaa Ei vaan, vakavasti sanoen tarvittava sähkö saadaan töpseleistä(Joita onkin tullut tehtyä omin käsin aika kasa tähän maailmaan)
Lisää vesivoimaa ja luonnonkutuisista lohikaloista tapporaha. Sen jälkeen ylläpidetään lohikalakannat viljellyin poikasin, mieluiten kirjolohilla, niin voi hyvällä omatunnolla papittaa jokaisen saamansa "lohen".
Nuorten kalakerho etsii lahjoituksina käyttökelpoista tai korjauskelpoista kalastustavaraa. Yksäriä minulle, niin kerron lisää.
Nyt viidennen ja ehkä jo kuudennenkin ydinvoimalan myötä tarvittaisiin rinnalle nopeaa säätövoimaa, jota ei Suomen vapaista puroista kannata yrittää kahlita.
Wallun kanssa samaa mieltä, että Vuotos olisi ollut hyvä juttu tähän ongelmaan.
Kyllä vintillä leipää olis... muttaku lapset söi portaat!
vesivoiman hinta/laatu suhde yksi huonoimmista energian tuotantoa ajatellen, joten eiköhän olisi parasta panostaa tuuleen ja aurinkoon
Dolce & Gabbana, Tommy Hilfiger, Burberry, Calvin Klein, Lacoste, Giorgio Armani, Gucci, Hugo Boss <3
I LOVE U Domenico & Stefano <3 , miksi pojat erositte nyyh http://www.terra.com/addon/img/f51636dolcep.jpg LOVE IS ALL AROUND... pusi pusi kaikille