Täten ilmoitan, että Tarvaisen paja hiljenee erittäin radikaalilla tavalla 7. tammikuuta. Joko moni arvaa? Kyllä, lähen armeijaan.
Ajattelin vaan tällein ilmottaa asiasta, että varmasti on jossain yleisesti kerrottu. Ja jos joku kaipaa ankarasti, niin sitten ehkä mahdollisesti osataan infota, ettei tule mitään väärinkäsityksiä. Kaikki tilaukset pyrin hoitamaan alta pois, koska mulla ei ole hajuakaan mitä tuleman pitää ja onko mulla mitään mahdollisuuksia hoitaa yhtään mitään samaan aikaan kun rämmin Kajaanin korvessa. Joten nyt kaikki valitukset ja muutkin, jos olitte aikeissa niitä lähettää että saadaan hommat sovittua ennen kun siitä tulee puolet vaikeampaa.
Mulla on henkilökohtasesti ollu hurjan hauskaa tän puuhan parissa, en sitten asiakkaista tiiä miten hauska on ollut paketteja repiä auki... Ei tällä rikastumaan pääse vahingossakaan, eikä ilta- tai viikonloppulisistä oo tietoakaan.
Paljon olen tälleki foorumille velkaa, tosi vaikea ois lähteä tyhjästä nyhjäsemään minkäänlaista kojua pystyyn jos ei olis tällasia suhteellisen rentoja paikkoja johon porukka kasaantuu jauhamaan kalastuksesta ja kebabista. Laitoin muuten itekin pari pötköä uuniin tässä maailmanlopun lähestymisen kunniaks.
Ei siinä, paljon on opittu ja paljon on vielä oppimatta. Vaikka hommat stoppaakin hetkeks niin tää toiminimi pysyy mulla kunnes se viedään pois, ja I´ll be back jos en satu kuukahtamaan sinne puolijoukkoetelttaan sukkamehun tuoksuun.
Isot kiitokset, hyvää joulua ja kireitä vuodelle 2013 kaikille asiakkaille ja yhteistyökumppareille!
atte (ät) tarvaisenvaappujavehje.com
-Atte