Välilehti
Alueen säännöt
Täältä löydät ohjeita etusivun, foorumin ja kuvagallerian käytöstä. Kysymykset ja kehitysehdotukset ovat myös tervetulleita. Testauskin on suotavaa sekä jopa sallittua.
Sääntökeskustelu -- Ylläpidon ja moderaattoreiden tiedot -- Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Täältä löydät ohjeita etusivun, foorumin ja kuvagallerian käytöstä. Kysymykset ja kehitysehdotukset ovat myös tervetulleita. Testauskin on suotavaa sekä jopa sallittua.
Sääntökeskustelu -- Ylläpidon ja moderaattoreiden tiedot -- Kalamies.com foorumin yleissäännöt
- Royal Trude
- Koko Kansan Tenaleidi
- Viesti:
Re: Välilehti
Oletuksena on että linkki avataan aina samaan ikkunaan tai välilehteen. Etusivun artikkeleissa pyritään ulkopuoliset linkit aukasemaan uuteen ikkunaan/välilehteen, jos osataan ja muistetaan. Foorumilla ei oikeen onnistu tollanen säätö.
Omassa selaimessa saat laitettua asetuksen että linkki aukeaa uuteen ikkunaan/välilehteen. Parempi antaa käyttäjän itte päättää.
Omassa selaimessa saat laitettua asetuksen että linkki aukeaa uuteen ikkunaan/välilehteen. Parempi antaa käyttäjän itte päättää.
Piiloteksti
Niin joo, olen loppukäyttäjä ja en halua säätää mitään vaan haluan palvelua kuten rakkaat ryssät..Royal Trude kirjoitti:Oletuksena on että linkki avataan aina samaan ikkunaan tai välilehteen. Etusivun artikkeleissa pyritään ulkopuoliset linkit aukasemaan uuteen ikkunaan/välilehteen, jos osataan ja muistetaan. Foorumilla ei oikeen onnistu tollanen säätö.
Jos Jumala on olemassa, minä olen kusessa.
Firefoxilla linkit aukee uuteen välilehteen ku klikkaa sitä linkkiä rullasta...
Perkele, täällähän on lunta muniin asti ja välillä polviinkin.
- vitjamunaisten savolaisten sananlasku
- vitjamunaisten savolaisten sananlasku
Joo voi olla, mutta käytän vain IE:tä kun siinä on muistissa kaikki por..ssen kuvat!SLN kirjoitti:Firefoxilla linkit aukee uuteen välilehteen ku klikkaa sitä linkkiä rullasta...
Kyllä kantsis kokeilla jotain muuta. Vaihtamalla paranee.kapakala kirjoitti: Joo voi olla, mutta käytän vain IE:tä ...
Mutta IE:ssäkin linkki aukeaa uuteen välilehteen ctrl-pohjassa klikaten (ja shift pohjassa uuteen ikkunaan).
Tapiolan Takamailla.com
Ulkoilmaelämän Tunnelmapaloja
Ulkoilmaelämän Tunnelmapaloja
Vaihtamalla paranee vain ääni mikä tulee naisen suusta! (myöhemmin akan suusta) Haluan niinkuin venäläiset. Palvelua Saatana!!