Hong Kong
Alueen säännöt
Tänne voi antaa palautetta kokemistasi "vääryyksistä" tai "hyvyyksistä". Missä homma toimii ja missä ei..kallista vai ei..
kus...sta vai hyväntekeväisyyttä. ym. Tänne voit myös ilmoittaa jos sinulta on varastettu tavaraa.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Tänne voi antaa palautetta kokemistasi "vääryyksistä" tai "hyvyyksistä". Missä homma toimii ja missä ei..kallista vai ei..
kus...sta vai hyväntekeväisyyttä. ym. Tänne voit myös ilmoittaa jos sinulta on varastettu tavaraa.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Re: Hong Kong
Joka kerta (10 tilausta) kaikki on kerätty oikein tähän mennessä.
Nopea toimitus ja kaupan sivut on oikein miellyttävät. Asiakaspalvelu vastaa nopeasti, hyvä meininki.
Kokonaisuutena mielestäni paras kalastusvälineiden nettikauppa suomessa.
Nopea toimitus ja kaupan sivut on oikein miellyttävät. Asiakaspalvelu vastaa nopeasti, hyvä meininki.
Kokonaisuutena mielestäni paras kalastusvälineiden nettikauppa suomessa.
Tilasin 4kpl Forell Salmus lusikoita ja toimitustavaksi valitsin nouto myymälästä (0€). Tuotteet olivat mitä pitikin, aivan upean näköisiä lusikoita, ja nouto lähimmästä myymälästä Kaarinasta sujui hyvin. Kaikki meni nappiin.
Tilasin kaksi vapaa postilla. Varmistin myyjältä, että ovathan vavat varmasti varastosta, eikä hyllystä. Myyjä kertoi, että verkkokaupan tuotteet tulee varastosta ja on RÄPELTÄMÄTTÖMIÄ. No toisen vavan kahvaosa on todellakin hakattu johonkin. Ihan oikeasti vaurioitunut. Pahvi jossa vavat lähetettiin oli ehyt. Todellakin ketuttaa, kun kauden avaus venyy, oletettavasti joudun lähettämään vava heille ja mahdollisesti saan uuden. Jos näin menetellään voihan ketun kettu sanon minä.
Joo, ei ollut uutta vapaa.Kysyin et laita säälistä joku huppari tms->ei onnistu. Mahdollinen muutaman euron alennus seuraavalla kerralla, jota ei todellakaan tulee. Mukava paketoida ja lähettää postiin, että heidän virheestä johtuen saisin edes kauppahinnan pois. Kunnon spede meinikiä!
Joo, ei ollut uutta vapaa.Kysyin et laita säälistä joku huppari tms->ei onnistu. Mahdollinen muutaman euron alennus seuraavalla kerralla, jota ei todellakaan tulee. Mukava paketoida ja lähettää postiin, että heidän virheestä johtuen saisin edes kauppahinnan pois. Kunnon spede meinikiä!
Kirjanpitokalastaja
Nyt parikertaa tilannu tuolta ja noutannu paketit myymälästä.
Voisin sanoa, että jopa mahdottoman nopea palvelu, siitä iso plussa.
Ja kun noutaa myymälästä, niin toimitus ilman kuluja josta plussa.
Voisin sanoa, että jopa mahdottoman nopea palvelu, siitä iso plussa.
Ja kun noutaa myymälästä, niin toimitus ilman kuluja josta plussa.
Nyt jännittää. Vein 6´6 sinappitikun ostopaikkaan (Kangasala). Kuitti mukana tietysti. Kassakissat otti kuitista tiedot, mun tiedot ja se oli siinä. Vapa jäi sinne ja mulle jäi alkup. kuitti.
Tuo 6´6 alkaa muodostua kohta ongelmaksi. Viimeksi kun hajos niin tilalle annettiin 7´ ja se kun ei oikein skulaa mun seteissä. Itse sitten vaihtelin muistaakseni Häijään (mikä mesta!!!) kanssa päikseen. Mutta mitäs mä nyt sitten keksin jos mulle tuleekin 7´? Kuka vaihtaa? Kuka korvaa? Kuka maksaa lähettelyt vaihtajan kanssa..?
Pääsis kohta Honkkari helpommalla kun lunastais multa noi 6´6 tikut pois ja laittais tilalle 7´..
Toivon parasta ja pelkään jotain isompaa säätöä.
Tuo 6´6 alkaa muodostua kohta ongelmaksi. Viimeksi kun hajos niin tilalle annettiin 7´ ja se kun ei oikein skulaa mun seteissä. Itse sitten vaihtelin muistaakseni Häijään (mikä mesta!!!) kanssa päikseen. Mutta mitäs mä nyt sitten keksin jos mulle tuleekin 7´? Kuka vaihtaa? Kuka korvaa? Kuka maksaa lähettelyt vaihtajan kanssa..?
Pääsis kohta Honkkari helpommalla kun lunastais multa noi 6´6 tikut pois ja laittais tilalle 7´..
Toivon parasta ja pelkään jotain isompaa säätöä.
Sata vapaa vedossa!
Kyllä sieltä taitaa tulla seiska tilalle, koska 6,6" vavat on ollu jo aika pitkään loppu maahantuojalta.. Oikeammin sanottuna kuopattu malli..
Eikä välttämättä seiskaakaan, koska nekin muistaakseni loppu ja lisää tullee heinäkuulla...
Eikä välttämättä seiskaakaan, koska nekin muistaakseni loppu ja lisää tullee heinäkuulla...
Hyvin on kaikki sujunut omalta osaltani, juuri tänään noudin paketin ja kaikki oli mitä pitikin..
"Jo vain hauki on hyvä kala, varsinkin isompi. Tuollaisen 5-10kg hauen, kun heittää rantaviivalle poikittain, niin kyllä nousee vene liukkaasti rannalle"
nyt pitää antaa todella iso miinus pari viimesintä kertaa kun on jotain tullu tilattua niin menny päin p*rsettä.. esim: nyt tälläkin hetkellä odottelen kelaa takuusta jonka pitäny tulla jo n.kuukausi sitten... että taidan tästä eteen päin tuhlata rahani johki muualle!!

Noihin tarjouksiin jotain järkeä?
Missä ikinä on tuota tällä hetkellä klubitarjouksena 99€ olevaa abun 7000:sta myyty vakavalla naamalla 259€ hintalapulla?
Eikö tuollainen harhaanjohtava tekaistuilla "lähtöhinnoilla" hinnoilla mainostaminen ole laissakin kielletty?
Missä ikinä on tuota tällä hetkellä klubitarjouksena 99€ olevaa abun 7000:sta myyty vakavalla naamalla 259€ hintalapulla?
Eikö tuollainen harhaanjohtava tekaistuilla "lähtöhinnoilla" hinnoilla mainostaminen ole laissakin kielletty?
Tosissaan muttei totisesti.
- Aavikkosammakko
- PaMu "the Hand" Henry
Aamen.jagge86 kirjoitti:Noihin tarjouksiin jotain järkeä?
Joo, siis nämä honkkarin "superklubitarjoukset" on alusta asti ollut lähinnä huussihuumorin tasolla. Sama homma oli Inshore döörin kohdalla ja nyt on sit joku record C6 olevinaan puoleen hintaan. Jos on edes hiemankin hintatietoinen niin eipä noille ylilyönneille mainosten suhteen voi muuta todeta kuin ettäjagge86 kirjoitti:Noihin tarjouksiin jotain järkeä?
Onneksi ei kiire ole, 2 päivä klo.14 jälkeen tilasin vavan noudolla myymälästä, eikä oo vielä kuulunut mitään missä mennään. Joo oli pääsiäinen välissä, mutta luulis tavaran talon sisällä liikkuvan nopeammin.
Jollen muista aivan väärin niin toimittavat tiistaisin ja torstaisin nuo tilatut tavarat tuonne myymälöihin, itsellä kävi syksyllä sama juttu ja tuota asiaa puhelimitse tiedustelin niin ei jäänyt mustaa valkoiselle 
Myymälänoutotoimitukset toimitetaan verkkokaupan varastolta myymälöihin kaksi kertaa viikossa. Normaalisti toimituspäivät ovat tiistai ja torstai eli paketit ovat myymälöissä keskiviikkona ja perjantaina. Tähän toki saattaa pyhien takia tulla pieniä poikkeuksia. Lisäksi toki tilanne varastolla (esim. tilauksien määrä pyhien jälkeen yms) elää hieman, mutta keräily toimii kyllä kaikkien tilastojen valossa varsin hyvin ja toimitusnopeus on hyvä. Pyhäpäiville Postikaan ei voi mitään =)
"Tilaus toimitetaan valitsemaasi Hong Kong -tavarataloon.
Tilauksia toimitetaan tavarataloon kaksi kertaa viikossa.
Saat tekstiviestin kun tilaus on noudettavissa."
2.4. torstaina iltapäivästä tehty tilaus tulee varastollamme keräilyyn pyhistä johtuen seuraavana arkipäivänä eli tiistaina aamusta, jolloin sen pitäisi olla keskiviikkona myymälässä.
Toimitustavoista Posti on lähes aina nopein, Matkahuolto monesti päivän hitaampi.
"Tilaus toimitetaan valitsemaasi Hong Kong -tavarataloon.
Tilauksia toimitetaan tavarataloon kaksi kertaa viikossa.
Saat tekstiviestin kun tilaus on noudettavissa."
2.4. torstaina iltapäivästä tehty tilaus tulee varastollamme keräilyyn pyhistä johtuen seuraavana arkipäivänä eli tiistaina aamusta, jolloin sen pitäisi olla keskiviikkona myymälässä.
Toimitustavoista Posti on lähes aina nopein, Matkahuolto monesti päivän hitaampi.
Joo eiköhän se jo tänään sieltä ole noudettavissa..