Myyty!
Alueen säännöt
Tänne kaikki myynti- ja annetaan vuokralle -ilmoitukset liittyen kalastukseen, veneilyyn ja retkeilyyn. Myynti-ilmoituksiin tulee laittaa hintapyyntö, jota ostajat voivat halutessaan yrittää tinkiä. HUOM! Ketjun aloittajana voit lukita oman ketjusi kaupanteon päätyttyä. Sivuston ulkopuoliset myynti- ja huutoilmoitukset voit laittaa tänne. --- Myyntipalstan kehityskeskustelu -- Kalamies.com foorumin yleissäännöt -- Kalamies.com tori
Myyjän Opas + Ostajan Opas
Tänne kaikki myynti- ja annetaan vuokralle -ilmoitukset liittyen kalastukseen, veneilyyn ja retkeilyyn. Myynti-ilmoituksiin tulee laittaa hintapyyntö, jota ostajat voivat halutessaan yrittää tinkiä. HUOM! Ketjun aloittajana voit lukita oman ketjusi kaupanteon päätyttyä. Sivuston ulkopuoliset myynti- ja huutoilmoitukset voit laittaa tänne. --- Myyntipalstan kehityskeskustelu -- Kalamies.com foorumin yleissäännöt -- Kalamies.com tori
- Jäpäkyörä
- Vanhempi savolainen hauen pamputtaja
Re: Haukimiehille iso kasa viehetä
Kuva?
On sev verta töitä, että haju housussa pyssyy.
Kielj-kiärylöitä/Unto Eskelinen
Kielj-kiärylöitä/Unto Eskelinen
Eikös se tuossa ilmoituksessa näy?
Jos ei haukikasa heilahda kerralla maailmalle, niin tarjoan sen kaikista kumeista 40 euroa + toimituskulut tai nouto?
Haukihemmon höpinöitä... www.jyrikuu.fi
moi.. ahven jigit voisit laittaa mulle turkuun..
Suomen turkuuseen meni hottilaiset.
Jos ei mee kasana, niin turska BB kiinnostaa mikäli se on suspi.
- Samthefisherman
Mua kiinnostaisi Brown Parrot BB jos on suspending.
Ja mua kiinnostaa kuva???
-Åbo-
-Åbo-
..Pike Performance...Hauen kalastusta jo yli 30-vuotta..
Koita Åbo oikeeta korvaa ja avaa uudessa ikkunassa.
Mites olis sellanen tarjous että kumit Jyrikuu:lle ja mää voisin noista lopuista sitte tarjota sen 100e posteineen?
En oo maailman taitavin dataaja mutta nyt pitäisi kuvat näkyä?
Olen myös sen verran laiska paska joten myyn könttänä ja lasketaan hintaa 130€ ostaja maksaa pk:t.
Olen myös sen verran laiska paska joten myyn könttänä ja lasketaan hintaa 130€ ostaja maksaa pk:t.
Laita nämä mulle tolla 130€+ postit hinnalla, voin toki noutaa jos on järkevän matkan päässä.
"Homma toimii kuin junan hissi"
Nämä meni!