PH-yhtymä Parola.
Runkolanka messinkiä, nätti vaappu, mutta vaikea saada uimaan kunnolla, muuta, kuin selkäuintia
DC kirjoitti:PH Palsa.
PH-yhtymä Parola.
Runkolanka messinkiä, nätti vaappu, mutta vaikea saada uimaan kunnolla, muuta, kuin selkäuintia
Jokos Tylli on myyty?jrosnell kirjoitti:Tollanen löyty kaverin kaapista. Uistin on varmaan käyttämätön. Kaikki info on tervetullutta, arvoineen päivineen.
Näin "ammattilaisen" silmin vaikuttaa olevan Fat Rap-7 syvännemallista itse tuunattu pintaversio. Punainen myöhemmin itsemaalattu.anjuah kirjoitti:Fat rapejako?
Näiden pituus 7cm, ja uintilevy vaihdettu metalliseen. Löytyisikö lisätietoa esim valmistusajasta?
Antti
Jäpäkyörä kirjoitti:Jokos Tylli on myyty?jrosnell kirjoitti:Tollanen löyty kaverin kaapista. Uistin on varmaan käyttämätön. Kaikki info on tervetullutta, arvoineen päivineen.
Numero 4 taitaa olla VenttiMMH kirjoitti:Tunnistaako kukaan näitä vieheitä / tekijöitä? Nämä olisikin sitten viimeiset tuntemattomat minun pakissani.
4. Vihreä vaappu on ostettu muistaakseni Ruunaan seudulta Itä-Suomesta joskus 2000-luvun alussa. Varma en kuitenkaan asiasta ole. Aihio on noin 70mm ja sellainen ohut luirake.
Kiitos jo etukäteen
Olen nähnyt näitä Vääksyn SK-Centerissä. Vaapun nimi saattaisi olla Kulkutauti, valmistajana Nevalaisen Pertti. Yleensä vastaan näihin vain kun olen 100% varma, mutta nyt voi jättää prosentin verran mahdollisuutta epäonnistumisellekin...anjuah kirjoitti: Vielä yksi..
Jäpäkyörä kirjoitti:jrosnell sua pidetään nyt jännityksessä.
Kyllä siellä muutamalla on sormi nappulalla erääntymishetkellä.
Palailin työreissulta. Puhelin on itselläni ainoastaan puhumista varten.DC kirjoitti:Eikö tahdo nimimerkkiään näyttää, vai miksi ei ole huutanut ?
Hienoakuolpuna kirjoitti:Palailin työreissulta. Puhelin on itselläni ainoastaan puhumista varten.DC kirjoitti:Eikö tahdo nimimerkkiään näyttää, vai miksi ei ole huutanut ?
Kyllä huuto nyt pitäisi näkyä.
En pidä kotimaisen metallin keräilijänä ennennäkemättömästä kohteesta satasen hintaa ollenkaan kohtuuttomana.