Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Mä soittelen huomenna sulle, jos toi numero skulaa? Voit muuten itse asiassa ottaa nissaninki matkaan. Oma kone faijan luona Porvoossa ja tuskin haen sitä.
Puutu jalka eilen sen verran, että vieläkin hivenen varpaat kihelmöi. Sama kun juubassa nukkuu kätensä päällä.
Mutta väri on väärä ja eikä ollut treenattu tarpeeksi. Sakkeuksen oikea jalkakin kelpaisi, se on niin vääräsäärinen, että jalkaterän suuntakin vielä täsmäisi.
JiiHoo kirjoitti: Sakkeuksen oikea jalkakin kelpaisi, se on niin vääräsäärinen, että jalkaterän suuntakin vielä täsmäisi.
Niin, nuorena poikana Sakkeus sai potkut lammaspaimenen virasta, kun lampaat juoksi jalkojen välistä huitsin nevadaan, olen kuullut yleensä luotettavalta taholta.
Paskaviestejä lähes 10 000 kpl Kalamies.comiin vuodesta 2005...........
Pistetääs vähän rapsaa Siikikseltä. Käyttin paiskomassa 7 tunnin sessio aamusesta. Kalaa tuntu jontkassa olevan hyvin, itelle 2.5kg kirkas taneli ja noin kolmosen lohi (luonnollisesti c&r). Lisäksi meijän poukkaan 5,5 ja 5,2 kg lohet sekä reilu kakkosen taimen ja kaikki takas.
Silmiinpistävää oli, että porukka ei ollut sääntöjä lukenut ja eikä vissiin koskaan tummaa lohta syönyt, koska kummasti tuli lohille pappia päähän!!! Kalastuksen valvontaa olisi tarvinnu...
Kuvaa pannaan vähän myöhemmin.
Sen verran pitää oikasta, että: Luulin että kutuasuset pitää päästää pois ajalla 1.11-30.4 kummasakin haarassa. Eihän se koskenutkaan kuin korkeakosken haaraa. Sinänsä ymmärtää. Sääntöjä ei oo rikottu ja kyllä sitä iteki on tullu "uran" alussa otettua noita tummia kaloja!
Tänään sillä hassulla vavalla heiluttelemassa Siikakoskella, kivaa oli. Ei mitenkään mahdottoman kuuma tullut missään välissä ja väkeäkin kohtalaisen vähän. Joku sinttikin nähtiin... Samasta mestaa ongittiin mamma ja sen rattopoika, isäntä kävi vaan morjestamassa - ei suostunut näytille.
Spagetti oli hyvää ja ruokatermos toimi vallan mainiosti.
Liitteet
Rattopoika
Siikakoski 17.11.jpg (59.21 KiB) Katsottu 3264 kertaa