PS. Kuva ois kiva
Kelluntarengas ja kaikuluotain
Alueen säännöt
Palsta heittokalastuksesta. Keskustelun aiheina heittokalastukseen soveltuvat kalapaikat, välineet, vieheet, kalastustavat jne.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Palsta heittokalastuksesta. Keskustelun aiheina heittokalastukseen soveltuvat kalapaikat, välineet, vieheet, kalastustavat jne.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Kelluntarengas ja kaikuluotain
En oikein tiennyt mihin olisin tämän laittanut, niin laitoin nyt tänne heittokalastukseen elikkäs varsinainen kysymys kuuluu, että onko joku viritellyt kelluntarenkaaseensa kaikua kiinni? Ainakin olen nähnyt youtuubi-videoissa tällaisia viritelmiä. Mulla on Keeperin isompi rengas ja kaiku on Lowrance Elite 4x-chirp.
PS. Kuva ois kiva
PS. Kuva ois kiva
Re: Kelluntarengas ja kaikuluotain
Mulla on renkaassa kaiku, vertsu renkaalla on erittäin mukavaa... Kuvat on kooltaan liian suuria liitettäväksi tähän, laita yv:tä tai s-postia niin voin laittaa kuvaa omasta setupista
----Huonokin päivä kalassa on kuitenkin parempi kuin normipäivä duunissa----
Tässä skaalattuna kuva mun renkaasta Garminilla varustettuna 
- Liitteet
-
- 20160711_192438 (360x203).jpg (99.99 KiB) Katsottu 7488 kertaa
Näppärän näköisesti sulla tuo näyttö näyttää olevan. Sä oot ilmeisesti ite viritelly siihen jonkin muovipöydän tms.?
Näytön alusta on todellakin tee se itse mallinen. Se on muotoiltu paksusta leikkuulaudasta (9mm). Sininen hihna on matkalaukun ympäri tarkoitettu varmistus hihna, jonka kävin suutarilla lyhennyttämässä. Kolot muoviin jyrsimellä ja eri palojen liitokset kiinni rst-ruuveilla varmistettuna epoksilla. Kuvassa ei näy anturia, jonka kiinnikkeen korkeus on säädettävissä => jää sinisen hihnan ja ponttoonin väliin. Akku on geeliakku(5Ah), joka voi olla myös kyljellään ja sille on oma IP67 sähkökotelo joka mahtuu juuri sopivasti tuohon ponttoonin päällä olevaan vetoketjulliseen taskuun.
Etsiskelin itsekin valmista settiä ja täälläkin taisi jossain keskustelussa olla tieto että niitä on aiemmin ollut saatavilla...?
fishfindermounts.com sivustolta löysin hyviä vihjeitä tuohon alustaan ja lopputulos on tuossa kuvassa.
Usein löytyy joidenkin käyttökertojen jälkeen ideoita miten jatkojalostaa ja kehittää "tuotetta" mutta tämän kohdalla se on yksinkertaisuudessaan hyvin toimiva ja helppokäyttöinen etten ole vielä keksinyt miten sitä voisi parannella.
Etsiskelin itsekin valmista settiä ja täälläkin taisi jossain keskustelussa olla tieto että niitä on aiemmin ollut saatavilla...?
fishfindermounts.com sivustolta löysin hyviä vihjeitä tuohon alustaan ja lopputulos on tuossa kuvassa.
Usein löytyy joidenkin käyttökertojen jälkeen ideoita miten jatkojalostaa ja kehittää "tuotetta" mutta tämän kohdalla se on yksinkertaisuudessaan hyvin toimiva ja helppokäyttöinen etten ole vielä keksinyt miten sitä voisi parannella.
Hankkikaa -> https://buydeeper.com/fi/deeper-pro-plus ja joku halpis mobiililaite niin ei tarvi kikkailla
-Nälkä lähtee syömällä ja nainen juomalla-
Matti Nykäsen sanoin: "Jos mies on lomalla, naiset pitää turpansa kiinni"
Ihan ensimmäisenä ei tullut mieleen Deeperin käyttö renkaalla kalastaessa, onko lapamato sulla ajatuksia tai kokemuksia käytännössä, miten yhdistää Deeper+mobiililaitteen käyttö+kalastus renkaalla? Itse en pysty muodostamaan konkreettista kuvaa, miten tuo pelittää.
Ehkä se voi olla niin että luotaa heittämällä spotit läpi mobiililaitteeseen kytkettynä? Ostin likolle ongintaa varten ja hyvin toimii mutta vain muutaman tunnin. Pystyyhän ton pallukan myös kiinnittämään ja vain mielikuvitus rajana 
-Nälkä lähtee syömällä ja nainen juomalla-