Tee-se-itse morrit
Alueen säännöt
Kaikkea vaapunrakentelusta veneiden maalailuun.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt - Uittovideot
Kaikkea vaapunrakentelusta veneiden maalailuun.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt - Uittovideot
- kalakiisseli
Tuossa rupesin tasureita korjailemaan, ja samalla tuli pyöräytettyä tuollainen...
.. "mikälie-fantasia-surviais-imitaatiotökerö-pilkkiperho-öttiäinen.."
Sormet on kuin nippuk..piä ja pikkaisen meinaa tuo jälkitautikin kalvaa luita, mutta yllättävän kivuttomastihan se kävi.
2-3 vuotta sitten olen viimeksi sitaissut jonkin sutturan, joten jälki on sen mukaista..
-kiisseli-
ps. Samaisiin koukkuihin 18? värkkäilin tuollaisia mini morreja jokunen vuosi takaperin..helvetin vaivalloista askartelua, joten se jäi ohjelmasta pois kokonan..
.. "mikälie-fantasia-surviais-imitaatiotökerö-pilkkiperho-öttiäinen.."
Sormet on kuin nippuk..piä ja pikkaisen meinaa tuo jälkitautikin kalvaa luita, mutta yllättävän kivuttomastihan se kävi.
2-3 vuotta sitten olen viimeksi sitaissut jonkin sutturan, joten jälki on sen mukaista..
-kiisseli-
ps. Samaisiin koukkuihin 18? värkkäilin tuollaisia mini morreja jokunen vuosi takaperin..helvetin vaivalloista askartelua, joten se jäi ohjelmasta pois kokonan..
- Liitteet
-
- IMG_1804.JPG (35.16 KiB) Katsottu 3885 kertaa
-
- IMG_1802.JPG (39.07 KiB) Katsottu 3886 kertaa
Missä vika, nyt uusimassa sarjassa morreja tina jaa todella hyvin kuppiin ja kaikki meni todella hyvin paras koskaan tekemni morri sarja, mutta kun irrotin morrit tinaus alustasta niin morrien koukut pyörivät ympyrää, mistähän johtuu ja voiko korjata jotenkin heklposti. lämmitin kuppia siten että koukku oli kolvin ja kupin välissä eli liian kylmä se ei ollut, liian kuuma ehkä.
viittaa siihen että koukun pinnalla on jokin pinnote joka estää tinan tarttumisen koukkuun joissain kamasanin koukuissa tapahtuu sama jos lenkin katkasee ja yrittää jouottaa pelkkään varteen lääke joko jättää lenkki paikoilleen tai antaa tinattavalle kohdalle koukussa vesihiomapaperi kuuri tai lopullinen vaihtoehto että vaihtaa koukkumerkin
Paino on voimaa ja Ylipaino on Ylivoimaa
Kirjotukset käynnissä niin on ainakin ittellä se hieman hillinnyt kaikkea kalastusta, ja viellä on ratkaisematta tuo miksi koukut pyörii kuin papu *****ssa niin ei oikeen jaksa alkaa uusia kilpiä lyömään kun kuitenkin sama homma iiden kanssa, olen viellä koittanut turhaan kaikkia kultamaaleja sun muita että millä saisi kultaisen morrin tehtyä, ei vaan ole millään napannut.
tulee melko tyyriitä morreja jos rupee kultaisia kiplipä lyömään, eikä silloinkaan ole viellä kuin toinen puoli morrista kultainen, haluaisin sellaisen koko kutaisen morrin, nyt olen tullut siihen tulokseen että haen tiimarista kulta hilettä ja teen epoxylla hilelakkaa ja vetelen sitä kerroksiin.J.a.M kirjoitti:se että pelittää morri kuin kultanen morri niin ainoo oikea vaihtoehto on että tekee sen kullasta muut on lähinnä plaseboa ... kultamaali ja kulta ei käyttäydy lähellekkään samoin kuin oikea kulta vedessä .
hintaa en muista jotain 20-25€/g ja morrina oikealla kultaisella morrilla ja maalatulla ero on huomattava ainakin mitä tulee pyytävyyteen ... olen kokeillut oikeaa kultaa ja lähes ihmissilmälle samanväristaä hilettä ja maalilla sutattua morria ja oikea pesee kaikki korvikkeet 100-0 ...tompakki pääsee hyvin kiilloitettuna melko lähelle kullan pyytävyyttä
Paino on voimaa ja Ylipaino on Ylivoimaa