Kalastuslehti, mitä mieltä?
Alueen säännöt
Tänne kaikenlainen lehdistöä, tv:tä, radiota tai muita medioita koskeva keskustelu, sekä keskustelut niissä olleista jutuista, testeistä ym. Huom ei mainoksia tänne.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Tänne kaikenlainen lehdistöä, tv:tä, radiota tai muita medioita koskeva keskustelu, sekä keskustelut niissä olleista jutuista, testeistä ym. Huom ei mainoksia tänne.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
- catch_a_fish
- Väärin kalastaja
Mä unohdan juttuja helposti. Unohdan esimerkiksi napata ton lehden mukaan vaikka kalastusvälineliikkeissä ja muissa lehden jakelupisteissä usein käynkin. Tämä kai johtuu siitä että olen laiska ja nettiorientoitunut. Tilannetta parantaisi se, että joku esim. tällä foorumilta voisi vähän etukäteen jo tiedotella mitä juttuja seuraavaan lehteen on tulossa. Ja luonnollisesti juttujen nettijatkot käytäisiin samassa paikassa.
Hajaantukaa, täällä ei ole mitään nähtävää!
Tuolla ja palaute tämän otsikon alle.catch-a-fish kirjoitti:Mä unohdan juttuja helposti. Unohdan esimerkiksi napata ton lehden mukaan vaikka kalastusvälineliikkeissä ja muissa lehden jakelupisteissä usein käynkin. Tämä kai johtuu siitä että olen laiska ja nettiorientoitunut. Tilannetta parantaisi se, että joku esim. tällä foorumilta voisi vähän etukäteen jo tiedotella mitä juttuja seuraavaan lehteen on tulossa. Ja luonnollisesti juttujen nettijatkot käytäisiin samassa paikassa.
koivistojanne.kuvat.fi
Juu noin ymmärsinkin. Pointtini olikin juuri toi, että kalastetaan ja kuvataan jos kuvataan.. Mun mielestä esimerkiksi tuotekuvat (en tarkoita maahantuojan antamia kuvia) on ihan onnistuneita, eli niihin on nähty hieman vaivaa ja ne on otettu ulkona, eikä sisällä valkoisen paperin päällä. Toki joukossa on onnistuneita kalastuskuviakin, mutta ainakin omalla kohdalla moni niistä on tuurilla onnistunut (sitten on ne 45 kuvaa samasta kalasta jotka ei onnistunut).Stobe kirjoitti:Koivisto, en toki meinannut _kaikkia kuvia_, vaan kuvia noin yleensä keskiarvollisesti. Osa kuvista on ollut pirun hyviä tietysti. Keskitasoa vaan vois nostaa. Tietty hyvyys on myös katsojan silmässä, eri ihmiset katsovat eri tavoin kuvia. Tossa edessä on 6/2006 FiskeFeber ja on se aika eri planeetalta ulkoasun puolesta. Kuvia on otettu siten, että joku tosiaan vaan kuvaa, ei kuten meillä, että kalakaveri räpsii nopeasti pari kuvaa, että ehtii taas heittää kun 'iso syö'. Mä oon muutaman kerran ollut 'ottamassa kuvia' ammattikuvaajien kanssa ja kyllä se tarkoittaa, että silloin ei välttämättä pahemmin kalasteta, vaan nimenomaan kuvataan. Mun mielestä se on pirun tylsää, mutta kyllä se mun ottamista kuvista näkeekin
.
koivistojanne.kuvat.fi
Kalastuslehti on mielestäni tämän maan parhaimmistoa. Oikeastaan ainoa asia, mikä hieman häiritsee, on se että moni juttu on puristettu vähän liian pieneen kokoon, eli on ikään kuin lukisi referaattia jostakin suuremmasta aiheesta. Toki ymmärrän tämä, kun kyseessä on ilmaisjakelulehti ja myöskin hyväksyn sen. Jos tuo "puute" korjaantuisi, olisin valmis maksamaan ko. lehdestä ja sen useampi numeroisesta vuosikerrasta. 
Kaikki jotka kalastavat meritaimenta, syyllistyvät laillistettuun uhanalaisen lajin sukupuuton edistämiseen!
Jaskaa,
haukiheebot pyydystää haugee ja päästää haugee pois + hymyilee kuin olisivat saaneet (kuvan järkkäily ottaa Kojon mukaan vähintään puol tuntia). Ja kaikki merellä, ei mitään annettavaa sisävesille. Joutava stuuba, hyvä lukea aamulla kakalla käydessä. Asiaa niille joille siinä on asiaa. Prkl, taisin jopa tilata moisen, mutta se johtuu pelkästään siitä "kuhatytöstä" erään lehden kannessa...
-jouni
haukiheebot pyydystää haugee ja päästää haugee pois + hymyilee kuin olisivat saaneet (kuvan järkkäily ottaa Kojon mukaan vähintään puol tuntia). Ja kaikki merellä, ei mitään annettavaa sisävesille. Joutava stuuba, hyvä lukea aamulla kakalla käydessä. Asiaa niille joille siinä on asiaa. Prkl, taisin jopa tilata moisen, mutta se johtuu pelkästään siitä "kuhatytöstä" erään lehden kannessa...
-jouni
diipa daapa
Sen ymmärtää miksi lehti ilmestyy vain 3-4 kertaa vuodessa, kun lehteen kirjoittavat hemmot eivät kai kertakaikkiaan ehdi kalastusharrastukseltaan enempään. Mutta se vanha totuus, että laatu korvaa määrän pätee tässäkin asiassa. Itse henk. koht. pidän siitä ratkaisusta, että lehti on teemalehti, eli haukilehti, kuhalehti, siikalehti, lohilehti jne... eikä mielestäni, kaikesta jotakin vähän, tarvitse samaan numeroon välttämättä ympätä.
Lehden materiaali, eli paperin laatu on myös varmaankin yksi houkutin tässä tapauksessa. Ensivaikutelmahan on tuiki tärkeä, minkä esim. itsestään tai kaveristaan antaa puhumattakaan myytävästä tuotteesta.
Lehden materiaali, eli paperin laatu on myös varmaankin yksi houkutin tässä tapauksessa. Ensivaikutelmahan on tuiki tärkeä, minkä esim. itsestään tai kaveristaan antaa puhumattakaan myytävästä tuotteesta.
- Royal Trude
- Koko Kansan Tenaleidi
- Viesti:
- Haukkivesku
- Viikonloppusavolainen
- Viesti:
- Haukkivesku
- Viikonloppusavolainen
- Viesti:
- Royal Trude
- Koko Kansan Tenaleidi
- Viesti:
- Wanhushauki
- Mr.Cool
- My name is Istala, Päivi Istala
- Viesti:
tänään yritin käydä hakemassa uutta numeroa jyväskylän pro fishistä. ei kuulemma ole tullut uutta numeroa... tuskin edes tiesi äijä koko lehdestä kun puhui kokoajan urheilu-kalastus lehden nimellä
sitten kun sanoin että se on ilmaisjakelu lehti, niin tää äijä rupesi tyrkyttää mulle nyt nappaa kuvastoa
no täytyy varmaan rynnätä seuraavaksi perhokolmioon, jos siellä olisi.
toivottavasti ennen joulua saisin luettua edes yhden lehden, niin voisin mielipiteitä lehdestä antaa... varmaan hyvä lehti, mutta sen saatavuus tuntuu olevan vaikeaa. ja tilaamaan en rupea, köyhä opiskelija kun olen
no täytyy varmaan rynnätä seuraavaksi perhokolmioon, jos siellä olisi.
toivottavasti ennen joulua saisin luettua edes yhden lehden, niin voisin mielipiteitä lehdestä antaa... varmaan hyvä lehti, mutta sen saatavuus tuntuu olevan vaikeaa. ja tilaamaan en rupea, köyhä opiskelija kun olen
Dolce & Gabbana, Tommy Hilfiger, Burberry, Calvin Klein, Lacoste, Giorgio Armani, Gucci, Hugo Boss <3
I LOVE U Domenico & Stefano <3 , miksi pojat erositte nyyh http://www.terra.com/addon/img/f51636dolcep.jpg LOVE IS ALL AROUND... pusi pusi kaikille
I LOVE U Domenico & Stefano <3 , miksi pojat erositte nyyh http://www.terra.com/addon/img/f51636dolcep.jpg LOVE IS ALL AROUND... pusi pusi kaikille
-
Mikko_-Procyon-
- Ich Liebe HH
Nyt olis kalastus-lehdellä paikka kaapata pienvalmistajien vaaput ja testailut itselleen. Sulkisi kokonaan nämä isot pois, kerran eräs toinen on ne halunnut omia.
Tuli muuten vain mieleen, että mahtaakohan tämä venemessu-kärhämä ja täälläkin nähty foorumivääntö olla taustalla tuossa, vaikka Tuiskunen hieman erilaista perustelua tuolla heidän foorumillaan ehdottaakin.
Tuli muuten vain mieleen, että mahtaakohan tämä venemessu-kärhämä ja täälläkin nähty foorumivääntö olla taustalla tuossa, vaikka Tuiskunen hieman erilaista perustelua tuolla heidän foorumillaan ehdottaakin.
Propilkki 2 - jo 10 vuotta virtuaalipilkintää. www.kalassa.net/propilkki2
Taitost en ymmärrä mitään joten se siit.
Jutut samanlaisii kuin muissakin ei mitään uutta.
HELVETILLINEN MOKA mielenkiintoisessa artikkelissa turvallisuudesta 3/2006 artikkelissa turvallisuutta vesillä liikkumiseen
tärkeä aihe kun uusia vesilläliikkujia todella paljon ja kaupunkilaistaustoineen veneilytavat eivät ole välttämättä periytyneet ja jatkuvia läheltäpititilanteita sattuu niin sitten lehti MOKAA ITÄ JA LÄNSIREIMARIT samalla sivulla varmuuden vuoksi molemmin päin epävarmuuttaan.
ANTEEKSIANTAMATON MOKA.
HELVETILLINEN MOKA mielenkiintoisessa artikkelissa turvallisuudesta 3/2006 artikkelissa turvallisuutta vesillä liikkumiseen
tärkeä aihe kun uusia vesilläliikkujia todella paljon ja kaupunkilaistaustoineen veneilytavat eivät ole välttämättä periytyneet ja jatkuvia läheltäpititilanteita sattuu niin sitten lehti MOKAA ITÄ JA LÄNSIREIMARIT samalla sivulla varmuuden vuoksi molemmin päin epävarmuuttaan.
ANTEEKSIANTAMATON MOKA.
- Haukkivesku
- Viikonloppusavolainen
- Viesti:
-
Mikko_-Procyon-
- Ich Liebe HH
Joo, itse hain tuon lehden tuossa joku aika sitten ja ehkä ennakko-odotukset olivat lähes epäinhimilliset täällä kuullun hehkuttamisen jälkeen. Tarinat olivat minunkin mielestä pitkälti" tuttua tavaraa". Plussaa siitä, ettei mitään hylsyjen testaamisia tai marjapoimuritestejä ollut tarjolla. Miinusta meri-painotteisuudesta ja samasta jättihauen jumaloinnista, mitä myös alan valtalehti harjoittaa. Mielenkiinnolla jään silti odottamaan seuraavaan numeroa.Merisusi kirjoitti:Taitost en ymmärrä mitään joten se siit.
Olihan tuo kuitenkin joku teemanumero? Jos oli, niin mitä teemoja on seuraavissa lehdissä tulossa?
Sellainen kommentti kuitenkin toimitusväelle, että käyttäkää ennemmin omia nimiänne kuin jotain irc-nickkejä tai foorumi-tunnuksia. Aika hassua lukea sitä että (keksitty esimerkki) "Killzi otti vavan tukevasti käteen ja sitoi RenoTheMANin tekemän vaapun kiinni. Samalla HaukiLima huomasi kaiusta pikkukalaparven"... Ei tuollainen oikein painetussa mediassa toimi.
Propilkki 2 - jo 10 vuotta virtuaalipilkintää. www.kalassa.net/propilkki2
Veit sanat suustani. Toi on tosiaan todella paha moka ja minä yksin olen siitä vastuussa. Tossa on käynyt joku häslinki, kun olen tehnyt noita elementtejä kartaa varten, ilmeisesti cut, copy, paste vaiheessa. Selittelyllä ne ei kuitenkaan muutu miksikään, joten paras katsella hetki peiliin ja olla jatkossa tarkempi.Merisusi kirjoitti:HELVETILLINEN MOKA mielenkiintoisessa artikkelissa turvallisuudesta 3/2006 artikkelissa turvallisuutta vesillä liikkumiseen
ANTEEKSIANTAMATON MOKA.
En muuten olisi varmaan ikinä virhettä huomannut tai edes kiinnittänyt siihen huomiota...
koivistojanne.kuvat.fi