Suuri KevätHaukiRieha 2007

Alueen säännöt
Kalapaikkoja, reissuraportteja ja kuvia kalareissuilta ympäri maailmaa. Kalastusmuoto vapaa...
Lasten pönöt - Lasten kanssa kalaan! - Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Kallel
Mr. Takakenopönö
Viesti:

Suuri KevätHaukiRieha 2007

Viesti Kirjoittaja Kallel »

Tämän vuoden talvilomat oli pyhitetty hauenjahtiin ja varattu jo syksyllä kalenterista. Joillakin 100% ja joillakin vähän vähemmän. Tässä nyt sitten raporttia, ensimmäinen osa ajasta 21.4 - 1.5 ja Haukikoira / Pasimysiini raportoivat ajalta 29.4-4.5. Päällekkäisyyksistä huolimatta ajanjaksot ovat oikein, kalastettiin kahdella veneellä ja eri paikoilla.

Lauantai 21.4

Suuri KevätHaukiRieha alkaa! Lähdimme Haukikoiran kanssa kohti mökkiä missä oltaisi tulevat kalastuspäivät nukkumassa, päiväthän menee merellä. Matkalla otettiin autojonoon päivän vieraileva tähti, arvoisa Toku. Toku onkin jo raportoinut tästä päivästä erikseen joten en aio pitkää rapustelua laittaa vaikka sellaisen päivä ansaitsee, ainakin omasta mielelstä :)

Päivän saalis oli: 20 haukea, Toku vei kappaleet (9) mutta päivän isoimman vein minä, omalla ennätyksellä 12.3kg. Reilu kutonen kruunasi päivän + neljä muuta haukia joten kappaleissa toinen sija. Haukikoira jäi kappaleissa hännäpitäjäksi, mikä ei juurikaan enään toistunut, lieneekö mies ollut vielä täysillä mukana ;)

Sunnuntai 22.4

Näin siinä sitten kävi että edellisen päivän syönti ei todellakaan jatkunut. Veneessä tällä kertaa minä, Haukikoira ja Kest, HK ja Kest saivat kummatkin peräti 2 haukea itse jäädessäni koknaiseen pulikkaan. Hiljaista oli siis.

Maanatai 23.4

Puolikas päivä muutamien henkilöiden työ- ja muiden kiireiden takia. Minä ja Kest veneessä, ja päivä oli vielä vaikeampi kuin edellinen. Kest vei minua 2-0 eli kokonaista kaksi kalaa minun Munat Pataan (Kalapaska) ohella. Ei mainittavia kirjoituksia jälkipolvelle tästä päivästä... Paitsi ehkäpä maininnan arvoinen taika: aina kympin saatuani toinen reissu sen jälkeen ollut nolla, munat pataan, kalapaska, tyhjääkin tyhjempi. Argh, pitää äkkiä ottaa seuraava kybä jotta saa tuon(kin) taian murrettua :D

Tiistai 24.4

Aamulla saapui mökille Suuret Herrat itse, Loviisan suunnalta Lordin kilpailija himself eli Tyrä ja jostain ihan muualta (en suostu tuoltapäin nimeämään paikkakuntia... :evil: ) hänen rakas veljensä Teuge. Odotukset olivat herroilla suuret, olihan pitkin kevättä veneeseen noussut komeita kaloja. Itse toivoin vilpittömästi että joku ryhmästä Kest, Tyrä tai Teuge rikkoisi oman ennätyksensä, ja kyllähän sen soisi myös mukana olevalle Haukikoiralle. Ja ehkä nyt itsellenikin....?

Päivä olikin taas syönniltään parempi, kaloja nousi 21 kappaletta josta tosin yksi oli Kestin saalistama lahna. Mitähäh? Rokastettuja kaloja ei lasketa? Mutta kun tuo lahna oli suusta kiinni niin se lasketaan, eikö? Toden totta, enismmäistä kertaa näen lahnan joka on uistimessa koukuista kiinni - ja nimenomaan suusta. Suspi pyydystää siis jopa lahnaa! No, todellisuudessahan tuo lienee kuitenkin työtapaturma...

Mutta isomukset loistivat poissaolollaan. Päivän suurin oli Haukikoiran 5.1 ja kappalekuningas Kest, heti perässä Haukikoira yhden hauen erolla, hännänpitäjänä tällä kertaa minä kahdella hauella. Teuge oli omaa luokkaansa, puhdas nolla eli Ägg i Grytan. Mutta siinä ryhmässä hän olikin ihan omaa luokkaa!

Keskiviikko 25.4

Päivä valkeni neljän kalastajan silmissä, Kest oli hyvin oudosti varannut auton huollon kesken kiivaimman kalastuksen joten tällä kertaa suunnattiin vesille Haukikoiran, Tyrän, Teugen ja minun voimin.

Syönti oli hieman taas laantunut mutta onneksi ei ihan kuollut. Minä ja Teuge tosin oltiin sitä mieltä että päivä on todella vaikea mutta Tyrä ja Haukikoira olivat eri mieltä ottaen päivä 11 hauesta 9. Tyrä jo vähän näytti että isompiakin kaloja on maisemissa nätillä 7.8kg kalalla joka jäikin päivän suurimmaksi. Haukikoiralla oli ns Hemotärppi samaisessa lahdessa mutta tarina ei kerro mikä hirviö siellä silloin ui, karkuun kun kerran livahti mokoma köriläs.

Päivä oman luokkansa ylivoimainen voittaja oli taas kerran Teuge, luokassa Munat Pataan hän oli toisena peräkkäisenä päivänä ehdoton ykkönen, aivan omissa sfääreissä meihin muihin verrattuna. Eli Teugen mahtisaalis oli huimat nolla kalaa kahtena päivänä. Nyt täytyy kyllä puolustella Teugea, kyllä hän kovasti yritti ja me muutkin yritettiin kaikin keinon auttaa häntä. Minä jopa lainasin hänelle Buster jerkin värissä C99 jolla olin lauantaina saanut hyvin kalaa mutta tässäkin Teugen epäonnen taso lähenee jo abnormaalisuutta: se jäi melkein samantien pohjaan.

Torstai 26.4

Tyrä ja Teuge lähtivät siis edellisiltana kotiin ja Kestillä oli mukamas jotain ryyppäämistä illalla. Aivan. Vasta illalla. Noh, minä ja HK lähdettiin siis jaagaamaan haukimammoja taas. Syönti olikin ihan kohtalainen ja saatiin huijattua 13 haukea puraisemaan keinotekoista apetta. Ja kuten Kest sanoi: "Heti kun mä en oo mukana niin jätkät vetää isoa kalaa." Ja niinhän siinä kävikin, 9.4kg muoria kävi moikkaamassa meitä veneessä, Tokun 130mm Härö oli kelvannut muorille mutta jäänyt jumiin poikittain suuhun joten veikkailin haukea ensin aika pieneksi kun kerran ilmeisesti tuo uistinjumi vei kaikki taisteluhalut muorilta.

Perjantai 27.4

Edelleen minä ja Haukikoira vesillä, ja syönti taas olematon. Haukikoiralle neljä kalaa ja päivän suurin, 6.2kg siinä missä minä sain tyytyä 1 kokonaiseen puikkariin, oiskohan se ollut kanssa 6.2kg. Prkl. ;)

Lauantai 28.4

Aah. Ansaittu lepopäivä jonka ainakin itse juhlistin kännillä.

Sunnuntai 29.4

Krapula. Haukikoira merellä Pasimysiinin kanssa. Raportti osassa 2.

Maanantai 30.4

Glada Vappen! Taas merellä ja mökillä. RYhmässä minä, Kest ja Samtheman. Haukikoira ja Pasimysiini muualla kalassa ja mökkeilemässä joten heiltä raporttia osassa 2. Ja mitä kerrottavaa heillä onkaan!!!!!!!!!

Mutta meillä ei niinkään hirmuisesti kerrottavaa. No saatin kyllä tusinan verran haagerttia huijattua, kts Samthemanin raportti tarkemmilla spekseillä. Vieraileva tähti Samtheman kuitenkin osasi kaivaa esiin päivän suurimman, reilun vitosen.

Tiistai 1.5

Vappupäivä alkoi pienellä epätodellisuuden tunteella. Olin juuri saanut kännykkään kuvan Pasimysiinin pikku fisusta ja se jotenkin teki asian vieläkin todellisemmaksi. Järjetöntä, mutta totta.

Nooh, ruvettiin taas tahkomaan töitä kolmeen pekkaan, tai ei yhtään Pekkaa vaan samtheman, Kest ja minä, ja siis viskaamaan uistetta mereen, kerran jopa niin että sitä ei saanut kelaamalla ylös kun siiman ketale kävi ja katkesi. Päivän lopputulos oli sen seitsemän haukea ja tällä kertaa päivän suurin ansaitsee vähän tarinaa: Oltiin heitelty tuttua kaislikonreunaa tovin kun ruvettiin heittämään lahden keskiosaa, olihan se edellispäivänä antanut kalaa. Enivei, paiskoin suspin keskellä lahtea ja rupesin hitaasti kelailemaan sitä takaisin päin. Tuntui pieni raapaisu, ja ehdin jo avata suuni ja sanoa "Tais..." kun yhtäkkiä siima rupesi purkautumaan aivan hillittömällä vauhdilla kelalta, samalla kun siima leikkaa vedenpintaa sihisten sivusuunnassa. Vavassa tuntui vahvaa jumputusta ja hihkaisin jätkille nauraen "Kattokaa! Taitaa olla aika hyvä kala!" Kala rimpoili suunnasta toiseen ja oli todella vahva, hetken käyttäytyi jopa kuin taimen melkein! Kala kuitenkin rauhoittui ja rupesi tyyppilliseen suurhauki tapaan junnaamaan pitkin pohjaa. En uskaltanut laittaa liikaa painetta, en ollut vielä nähnyt vilaustakaan kalasta ja ajatuksissa kävi jo ajatus, taitaa olla kevään neljäs kympin ylitys tulossa... Onneksi en sanonut sitä ääneen, olisin kait nolannut itseni sillä. Kala kun kerran saatiin veneeseen oli kyllä ihan nätti, mutta "vain" 6.4kg ja 90cm. Mutta kiesuus mitkä kyydit se kala antoi! Harvoin olen yhtä suurella kunnioituksella vapauttanut tuon kokoista kalaa aikaisemmin! Kiitos sinulle kala!

Tähän loppuu osa 1, osa 2 julkaistaan piakkoin ja kuten sanotaan:

The best is yet to come!

Paljon olisi kyllä vielä kirjotettavaa, mutta suurin osa niistä on oikeastaan tuntemuksia ja fiiliksiä jotka eivät kerta kaikkiaan välty kirjoitettuna joten tyydyn kiittämään kaikkia kalakavereitani sydämmen pohjasta, te olette se yksi asia joka kruuna jokaisen kalastuspäivän!

Kuvia tulee varmaan jossain vaiheessa kunhan saa vähän kameroita purettua yms... Ja osaava löytää niitä jo muualta :D
Viimeksi muokannut Kallel, 16:34:52 04.05.2007. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Kalastakaa!
Pummitus

Viesti Kirjoittaja Pummitus »

Onnittelut enkoista ja upean kuuloisesta reissusta! En epäile, etteikö tollain loma maistuis :roll:
_o/
Kallel
Mr. Takakenopönö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kallel »

Pari kuvaa, kuvien nimet kertonevat oleellisen...
Liitteet
Suulahna.jpg
Suulahna.jpg (48.27 KiB) Katsottu 8643 kertaa
Siirtymää jippii.jpg
Siirtymää jippii.jpg (42.54 KiB) Katsottu 8643 kertaa
Buster on maittava suupala.jpg
Buster on maittava suupala.jpg (42 KiB) Katsottu 8643 kertaa
Kalastakaa!
Haukikoira
Lohikissa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Haukikoira »

Osa 2 edelliseen:)

Seuraava kertomus saattaa sisältää kateutta tai muita negatiivisia tuntemuksia nostattavaa materiaalia, joten jos omaat vaikkapa kalamiehen kateutta tai muuta epäuskoa, älä lue!

Pakollinen tauko tuli siis perjantai illasta sunnuntai päivään, kunnes matka Pasin kanssa alkoi kohti eteläistä merialuetta. ( asiasta keskusteltuamme tulimme siihen tulokseen, ettei paikkaa ilmoiteta, paikan pienuuden ja mökkiläisten vuoksi )

Perille päästiin iltapäivästä ja kalaan n ko 16, pikaisen all around keikan tuloksena kaks jeddaa, reilu vitonen suurempi söi mäntän.

Maanantai menikin saunan rakennuksessa, ja kalaan päästiin taas vasta 16 jälkeen, nyt syönti oli vieläkin huonompaa, pari tuntia ja yks siittiö. Ajateltiin että ajellaan sitten ja heittellään samalla. Ja Tultiinkin melko siistiin sänkinurkkaan, jossa oli vene kalassa, joten päätettiin jatkaa matkaa...

Tunnin mittaisen rundin jälkeen palasimme samaan paikkaan ja vene oli edelleen siellä mutta jo alempana, joten päätimme kalastaa reunan, tuulen avustuksella rekasimme aikamme ja sitten leka pohjaan hetkeksi.

Pari karkuutusta nosti tunnelmaa, ja kannusti vaihtelemaan uistimia, josko koodi löytyisi... Ja löytyihän se!!! Pasin täsmäheitto jäi hetkeksi paikalleen ja lähti tulemaan raskaasti kohti venettä, Pasin ilmoittaessa (13.1kg + 3kpl muun +10 kokemuksella) et voi olla jo kookkaampikin . Tilanne seis siis hetkeksi.

En ihan tarkkaan muista sanoja mitä käytettiin, kun kala nähtiin ekan kerran, mutta se OLI ISO !!!!!! Helvetillinen hauki !!!!!!

Onneksi kummallakin oli kokemusta aiheesta, joten hyvin nopeasti saatiin uistin laatikot kiinni, ja lattia tyhjäksi kaikesta. Kysyin haluaako että koukkaa itse, vai haavii, vai otanko minä, ja Pasi sanoi, et koukkaa vaan ku kerran osaat.

Ja ihmetys, jedda tuli suoraan veneelle pinnassa, jolloin sanoin, et otan ekasta jos ei saa raivaria, ja niin se tuli veneeseen, se tajuton hauki, vielä suurempi ku vedessä näytti. Harvoin niillä saloilla kuuluu moista iloittelua ja tuuletuksen sanailua, mitä Pasilta pääsi, eikä ihme:)

Kidus ote oli jo minulla, ja järkytyksestä selvittyään Pasi alkoi uistimen (keskustelu päätyi siihen ettei merkkiä ilmoiteta tässä) irroittelun. Ja jo selvisi miksi menohaluja ei ollut. Takakoukku oli kidusten ympäri, joten irrotus sujui helposti. Sitten siihen pääasiaan, pussi auki ja vaakaan.....

Ei prrkle, 16.90, 16.40 siinä keikkuu, pikku tauko kiiitos ja ukko penkille seisomaan, ja uusiksi. Kolmen punnituksen jälkeen tulos oli 16.85 miinus pussi 150gr, eli enkat uusiksi 16.700 Haukea veneessä, vielä mitat, 121 pituutta ja ympärys 65cm, kuvat supin kisaa varten ja sitten pönöttelemään. Koita nyt edes hymyillä piti sanoa, mut toinen väittää et alkaa kädet väsymään:) Kamera yks, kaks, kolme, ja känny ja vähä videopätkää viel:)

Tuumailua meneekö haukimamma pakastettuna Pihtiputaalle täytettäväksi, vai takas uimaan, päättyi siihen että kutemattomana saa mennä hommiin miksi oli paikalle saapunut:) Joten uideot esiin taas pokkarista ja ukko laidan yli roikkumaan.

Voin kertoa, että siinä on aina jotain NIIN JUHLALLISTA, kun suurhauen vapauttaa, tulee jotenkin liikuttunut olo??? Tai jotain sellaista:) Kättelyt päälle, onnittelut ja sitten Jeegeriä ukoille ja loraus merten valtiaalle.

Meni kyllä tovi, ennenkuin moisesta toipui, oli aivan tiltti olo, epäuskoinen, olihan uistimeni juuri hetkeä aiemmin pudonnut tasan samaan reikään... Hyvin tuntuu kiertävän tänä keväänä edelleen. Vaan ei auta, kalaa tulee vain kalastamalla, joten uistinta veteen siis.

Ja samantien KOPS, siellä venkoilee, jurnaa pitkin pohjia, ei voi olla totta, toinen samassa reijässä!!! Vaan ei, sitä samaa 4-7kg kalaa "vaan" pukkaa. Kuten Teuge sanoi yhessä puhelussa, teille taitaa tulla vähä vauhtisokeutta noissa hommissa. Ja huomasin todella, et ei viitsi edes kameraa kaivella 6kg vuoksi. Vappuaatto päättyi saunaan, tuloksena oli 10kunta jeddaa ja se yks siittiö sekä yks HAUKI :)

Pikkasen suurin odotuksin saapui vapunpäivä, ei tarvinne kertoa minne matka vei:) Pitkän päivän tuloksena oli kuitenkin vain 10 kalaa, kokoluokkaa 4-6kg. Pikku kiva tilanne oli yks kutonen jolta roikkui suusta edellinen "uistin" ja koppas jo seuraavan:) Siitä yks kuva tuonne:)

Keskiviikkona saapui kylille Kalleli, ilmeisen fiiliksissä, vaikka tuskin tuo nyt niin, olihan ukolla 3kpl +10 jeddoja plakkarissa tältä keväältä, minulla vain 4kpl nostoja:( Ja eikun vesille, Pasi meni faijansa kanssa, ja Kalleli mun keulapiipiksi. Kiva reissu, virkeitä kaloja, aika monesta paikasta. Suurin oli ruodon alle 7kg, Kalleli sai 6 ja mä 7 kpl. Kalleli kotiin ja me poltettiin sauna taas:) Ja eikun odottelemaan torstaita, josko sitten .....

Päätettiin lähteä aamukalaa, yleensä tapana on ollut tuossa 9 jälkeen mennä, mut nyt jo ennen seiskaa oltiin vesillä, ja aivan turhaan, ei mitään, ei niin tasan mitään.. kunnes mun tunatun puukalan söi hirviö, mut ei sittenkään sylkäs taas pihalle!!!! PRKL Ja seuraavaa heittoa seuras veneelle asti, mulkoili sitä sieltä alhaalta ja kipppas takas kotiin, lähettäen 5sek viivellä aikasmoiset renkaat terkuiksi. Alkoi syödä jo miestä...Kunnes.....BÄNG hra Pasi ilmoittaa et nyt mennään, ja viedään mysiini jerkkiä, ja vietiin kanssa, pitkään ja kauan, veneen alta ja sinnetänne ja takas. Eka näyttö merkkas jeddan 8-10 luokkaan, jerkki roikkui suusta joten taas meni koukkuhommiksi, elukka veneeseen ja pussiin, 10.85 miinus pussi, 10.7!!! Toinen samalle viikolle:) Kolmas kahteen viikkoon, tsiisus. Pakolliset mittaukset 113 / ? ei ympärystä edes mitattu:) Ja takas. Nyt olin jo tarkempana, ku edellinen video mittaus ja vapautus video oli tasan kaks sekuntia pitkä, eikä siinä näkynyt ku kalaa hetken, joten tästä otettiin vaan kuvat:) Yks reilu kutonen tuli viel aamusta, ja iltakalasta ei mitään, pistivät kidat kiinni???

Kidat oli kiinni edelleen perjantaina, siis ei tasan mitään missään, ei edes tärppiä, ja oli aika lähteä kotia kohti:(

Kaks viikkoa kalassa, ei kurjempi keikka, kolme yli kymppiä veneessä, 7-10kg kalaa n 10kpl, 4-7kg useita kymmeniä ja alle 10 kokoluokka 1kg yhteislukumäärän noustessa lähelle 150kpl. Ja olihan siinä viel ne kaks pakollista kaupunkipäivääkin.

Nasta reissu:)
Liitteet
nälkä.jpg
nälkä.jpg (47.78 KiB) Katsottu 8565 kertaa
mamma.jpg
mamma.jpg (47.71 KiB) Katsottu 8564 kertaa
16.700.jpg
16.700.jpg (48.12 KiB) Katsottu 8533 kertaa
Viimeksi muokannut Haukikoira, 15:46:25 04.05.2007. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Haukikoira
Lohikissa
Viesti:

Ja tuossa viel noi 10.7 kuvat:)
Liitteet
10 lähtee.jpg
10 lähtee.jpg (48.43 KiB) Katsottu 8559 kertaa
10.7 vapautus.jpg
10.7 vapautus.jpg (47.99 KiB) Katsottu 8557 kertaa
10.7.jpg
10.7.jpg (48.36 KiB) Katsottu 8557 kertaa
tyhjännyhtäjä

isomus

Viesti Kirjoittaja tyhjännyhtäjä »

ei voi kuin silmät pyöreinä katsoa tuota jättiä! loistava päätös vapauttaa tuo sukua jatkamaan. kumpa joskus itse pääsis edes kympin paremmalle puolelle :cry:
Stickan
RantaruÅttalainen ojaharppi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Stickan »

Vittu, mikä puikkari!
jka

Viesti Kirjoittaja jka »

Aivan uskomaton Hauki! Aivan uskomattoman hieno ele vapauttaa se! Hatun noston arvoinen!
-jka-

"The chase is better, than a catch"
carambola
Tähti-O-hedelmä

Viesti Kirjoittaja carambola »

Näin sitä pitää :shock:
"Oisit säki ihmeissäs jos BigMac kävis vetää vastaan, biatch..."
Koivisto

Viesti Kirjoittaja Koivisto »

Todella hieno hauki! Isot plussat vapauttamisesta (vaikka se ei ehkä ole lähistön mökkiläisten ja niiden lapsien mieleen)!

Mulla on käsitys, että kalan voi "täyttää" vaikka sitä ei olisikaan. Kuvien ja mittojen pitäisi riittää?
koivistojanne.kuvat.fi
sakkeus
Yrjö Kakka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sakkeus »

Komee on kiila! Hatun nosto ja kumarrus pelimiehille! :!:
Hilarius
Monninleipuri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hilarius »

On hieno kala ja vielä hienompi teko palauttaa tuollainen jätti.
Vaatii muuten jonkun verran luonnetta palauttaa tuollainen uimaan. On ollu melkoisen hieno 2 vko kalassa herroilla.
Tars tehrä vissiin jotain...
Kinke
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kinke »

Kerrassaan upea otus ja kolminkertainen eiku nelinkertainen hurraa-huuto vapautukselle!! Esimerkillistä toimintaa asiansa osaavilta hemmoilta.
Haugi on mun juttu.
Hane

Viesti Kirjoittaja Hane »

Todella hieno kala ja vielä vapautettu!
Koivisto kirjoitti:Mulla on käsitys, että kalan voi "täyttää" vaikka sitä ei olisikaan. Kuvien ja mittojen pitäisi riittää?
Alkoi tuo kiinnostamaan, ei kelläkään sattuisi olemaan lisää tietoa asiasta?
Varaani

Viesti Kirjoittaja Varaani »

Pieni sika! Siis tuo hauki!
Onnea sekä kiitokset ja kumarrukset veteen palauttamisesta.
I am the lizard king, I can do anything!
tjk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tjk »

Mahtava hauki ja yhtä mahtavat onittelut! Vapautuksesta hattu päästä ja pokkaus sinnepäin. Hieno kesäloma.
jrc

Viesti Kirjoittaja jrc »

Mahtifisu,tosi äijät Cr:ää.Tästä vois muutkin ottaa mallia,upea kala,upeaa toimintaa,onnea.
"Karppimafia"/Isä Carillo
www.karppimafia.fi
imot

Viesti Kirjoittaja imot »

En oo kateellinen :lol:
Laiska
Kapteeni Koukku, nuorempi yrittäjä

Viesti Kirjoittaja Laiska »

Helkkarin hienoja kaloja ukoilla! Hatunnoston arvoinen suoritus. Minkäs kokoinen oli muuten tuo haggi joka oli tuon kutosen suussa? On ne ahneita.. :shock:
"Asioilla on tapana järjestyä"
Haukikoira
Lohikissa
Viesti:

Laiska kirjoitti:Minkäs kokoinen oli muuten tuo haggi joka oli tuon kutosen suussa?
Normi Kutonen, piti ottaa veneessä viel kuva siitä mut ei siinä pitkään menny ku se sen nialasi!!! Irrotuksen yhteydessä oli jo kadonnut sisuksiin.
Möykky
SÄRKI-LOVER

Viesti Kirjoittaja Möykky »

Jumalauta! Toi on jo The Lima! :shock: Isot onnittelut mahtikalasta ja syvä kunnioitus CR-päätöstä kohtaan..
Stickan
RantaruÅttalainen ojaharppi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Stickan »

Siinä olisi jo moni SHS-mieskin antanut pappia, vaikka olisi ollut vähän snadimpikin. Hatunnosto tosiaan C&R:stä.

T: Stickan, jolla on lohitrofee seinällä.
sakkeus
Yrjö Kakka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sakkeus »

Stickan kirjoitti:Siinä olisi jo moni SHS-mieskin antanut pappia, vaikka olisi ollut vähän snadimpikin. Hatunnosto tosiaan C&R:stä.

T: Stickan, jolla on haukitrofee seinällä.
:shock:
Rami
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rami »

Onnittelut todella upeasta hauesta!
Niin, ja onnittelut kuskillekin.
Ja miehen teko päästää se vielä takaisin.
Viimeksi muokannut Rami, 18:44:36 04.05.2007. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
wishky
Kaappi-Insinööri

Viesti Kirjoittaja wishky »

On siinä limatuupilla kokoa! :shock:
Onnea saamameihelle.
Etiopiassa kaikki muu on paskaa paitsi kusi...
Vastaa Viestiin