Suuri KevätHaukiRieha 2007
Alueen säännöt
Kalapaikkoja, reissuraportteja ja kuvia kalareissuilta ympäri maailmaa. Kalastusmuoto vapaa...
Lasten pönöt - Lasten kanssa kalaan! - Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Kalapaikkoja, reissuraportteja ja kuvia kalareissuilta ympäri maailmaa. Kalastusmuoto vapaa...
Lasten pönöt - Lasten kanssa kalaan! - Kalamies.com foorumin yleissäännöt
-
Wanha Jykä
En nyt ihan tarkoittanut, että edes tarkkaa väriä olisi kerrottu. Lähinnä olisin ollut kiinnostunut viehetyypistä, jerkki-lusikka-vaappu-jigi-lippa, joku muu mikä?
Sehän on toki selvää, tai ainakin pitäisi olla selvää, että noin isojen haukien kohdalla värin merkitys tuskin on kovinkaan suuri muiden kalastajien kannalta. Sitä en kuitenkaan toivoisi, että reissurapsoissa kokonaan luovuttaisiin värien mainitsemisesta, sillä ne ovat ihan mielenkiintoisia tietoja kun ne yhdistää keliin ja veden "väriin".
Sehän on toki selvää, tai ainakin pitäisi olla selvää, että noin isojen haukien kohdalla värin merkitys tuskin on kovinkaan suuri muiden kalastajien kannalta. Sitä en kuitenkaan toivoisi, että reissurapsoissa kokonaan luovuttaisiin värien mainitsemisesta, sillä ne ovat ihan mielenkiintoisia tietoja kun ne yhdistää keliin ja veden "väriin".
Niin syvää järveä ei olekaan etteikö siinä pintavieheellä voisi kalastaa.
- Haukikoira
- Lohikissa
- Viesti:
Kivasti saatiin yhden kalamiehen "kerran elämässä" tapahtuma käännettyä moraalittomaksi teoksi ja aina jotain negatiivista pitää saada asiaan liitettyä. Koskahan alkaa keskustelu mahdollisesta photo shoppauksesta.
Lainaankin itseäni tähän ihan muistutukseksi, mitkä olivatkaan alkusanat rapsassa.
Ja kukin voi varmaan aloittaa uuden aiheen jos ilmenee spekulointia, jääpähän rapsat rapsoiksi:)
Lainaankin itseäni tähän ihan muistutukseksi, mitkä olivatkaan alkusanat rapsassa.
Ja kukin voi varmaan aloittaa uuden aiheen jos ilmenee spekulointia, jääpähän rapsat rapsoiksi:)
ps. Enpä ihmettele miksi hrat R.E ja J.H eivät kirjoittele näillä palstoilla...Haukikoira kirjoitti:
Seuraava kertomus saattaa sisältää kateutta tai muita negatiivisia tuntemuksia nostattavaa materiaalia, joten jos omaat vaikkapa kalamiehen kateutta tai muuta epäuskoa, älä lue!
- Toku
- Kauneussalongin yksisilmäinen kummitus
Voithan toki viedä sen vielä asteen verran pidemmälleJykä kirjoitti:Onnittelut komeasta kalasta.
Samaan hengenvetoon on todettava, että komea on myös suoritus jolla salailu viedään aivan uudelle tasolle. Tämän jälkeen ei siis viehettäkään enää voi ilmoittaa. Seuraavassa raportissani aionkin mennä astetta pidemmälle ja jättää kertomatta kävinkö kalassa ollenkaan
ja olla kirjoittamatta täällä ollenkaan
Yksi iso pelastaa päivän!
Jykä onkin vienyt jo homman astetta pitemmälle: Ei ole itse rapsannut ollenkaan. Kannattais olla vaan ihan hiljaa jos ei kerran itse omista reissuista kerro mitään oleellista. Pojat teki ainoastaan sen virheen, että kirjotti tollasen rapsan. Laittakaa ens kerralla vaan kuva ja stratekiset mitat eikä mitään selityksiä niin kaikki näkee, että taas on paukkunut. Millä muuten tuli
toi iso? Mistä muuten saitte kalat? Tuliks toi veneen ulkopuolelta? Miks raportoitte vasta nyt, kun muakin syytettiin jo valehtelijaks? Mitä vittua- ONNEA KOKO PORUKALLE JA KIITOS HIENOISTA RAPSOISTA. Laittakaa jatkossa rapsat mulle yyveenä
.
-
Mikey
- Herr Doktor
Nimittelyä sisältävä viesti tuhottu.
Nyt tää toisten nimittely ja yleinen itkeminen saa loppua ja äkkiä, tai rupee viestijono tosissaan harvenemaan. Ellei asioista osata keskustella asiallisesti, niistä ei keskustella yhtään. Ja tää koskee kaikkia keskusteluun osallistujia.
Nyt tää toisten nimittely ja yleinen itkeminen saa loppua ja äkkiä, tai rupee viestijono tosissaan harvenemaan. Ellei asioista osata keskustella asiallisesti, niistä ei keskustella yhtään. Ja tää koskee kaikkia keskusteluun osallistujia.
Jag fiskar. Pappa betalar. Samma på finska.
Poistin juuri oman ehkä asiallisenkin kommentin, kiitos siitä Mikey. Mielestäni homma pojilla siis hanskassa kaikin puolin vaikka ei uistinta kertonutkaan ja myös apinaksi saa minua haukkua jos siltä tuntuu. Sorry Jykä jos loukkaannuit ja muillekin tästä vatvomisesta. Ottakaa bansku ja hymyä huuliin.
-
Wanha Jykä
Anteeksi vaan minunkin puolestani. Kiehahti vaan hieman yli kun asialliseen huomautukseen tulee asiattomia vastauksia.
Ihmettelen edelleen, että miten esim. Emppain viesti edes liittyy koko ketjuun. Mielestäni ei mitenkään joten senkin voinee poistaa.
edit:Ai niin, emppai on nykyään mode ja hehän saavat tehdä mitä lystää.
Ihmettelen edelleen, että miten esim. Emppain viesti edes liittyy koko ketjuun. Mielestäni ei mitenkään joten senkin voinee poistaa.
edit:Ai niin, emppai on nykyään mode ja hehän saavat tehdä mitä lystää.
Viimeksi muokannut Wanha Jykä, 09:17:10 08.05.2007. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Niin syvää järveä ei olekaan etteikö siinä pintavieheellä voisi kalastaa.
Jep, nyt riittää tän topicin tahraus. Myönnän, olen IHAN V*TUN kade, mut silti suon onnen niille joille se kuuluu - eli KALAMIEHILLE isolla KOOLLA. 
Kukin taplaa tyylillään, todella isojen kanssa on aina sama tilanne, keskustelua syntyy joka suuntaan. Joku kertoo ottivieheen, toinen ei, så what? Ei se paraskaan viehe kalasta väärässä paikassa, väärään aikaan tai mun siiman päässä.
Respectit edelleen saamamiehille, keskitytään olennaiseen.
Kukin taplaa tyylillään, todella isojen kanssa on aina sama tilanne, keskustelua syntyy joka suuntaan. Joku kertoo ottivieheen, toinen ei, så what? Ei se paraskaan viehe kalasta väärässä paikassa, väärään aikaan tai mun siiman päässä.
Respectit edelleen saamamiehille, keskitytään olennaiseen.
Kalastusta ilman sukkiksia jo vuosikymmenien ajan.
http://www.suomenhaukiseura.com/uutiset.shtml
tuota en tiennyt että on virallisesti suurin vapautettu hauki Suomessa.
Hienoa!
tuota en tiennyt että on virallisesti suurin vapautettu hauki Suomessa.
Hienoa!
I am the lizard king, I can do anything!
- Kaimaani
- Viesti:
Hitokseen onnea saamamiehelle aivan siis kertakaikkiaan
mahtavasta kalasta ja syvä kumarrus + hatunnosto vapauttamisesta!
Kaimaani-haukipilkit kaimaaniuistin ät gmail.com
Kalareissuja & koskenlaskua Kymijoella fishingcenter.fi
Kalastusoppaan ammattitutkinto https://www.ksao.fi/aikuisopisto/koulutus/?koulutus=44
- Varo halpoja kopioita -
Kalareissuja & koskenlaskua Kymijoella fishingcenter.fi
Kalastusoppaan ammattitutkinto https://www.ksao.fi/aikuisopisto/koulutus/?koulutus=44
- Varo halpoja kopioita -
- Haukikoira
- Lohikissa
- Viesti:
Koska olen vielä toistaiseksi ns "osaaja" tässä kuvan kutistamisessa, niin seuraava on vain puolesta tehtynä, vaikken itse pidäkään ajatuksesta. Kaiken spekuloinnin vuoksi on aika laittaa kuva tuosta maagisesta uistimesta, joka ei siis ole bomberi, proffa tai suspi. Asia toivottavasti lienee tältä osin käsitelty? Tiimarista saa tussit.
- Liitteet
-
- busa.jpg (48.16 KiB) Katsottu 2892 kertaa
Vai oliko niin, että kanssaveneilijä oli just heittänyt saman reiän?
Minä uskon, että värillä on väliä, mutta keskimäärin hyvin toimivia värejä on paljon. Monasti on käynyt siten, että ihan erilaiset värit antavat kaikki suht hyvin kalaa. Se, onko siiman jatkeena JUURI se oikea väri on ihan säkästä kiinni, joskin osaavilla valinnoilla voi parantaa mahdollisuuksiaan kuten missä tahansa tilanteessa missä hallitaan sattumanvaraisia riskejä joille kuitenkin tiedetään pahentavia ja parantavia tekijöitä (esimerkkinä nyt vaikka sairaudet ja toisena joku sijoittaminen).
Tosi komeaa saada itse värjätyllä jerkillä valtava kala. Tulee varmaan kahta parempi mieli
.
/T
Minä uskon, että värillä on väliä, mutta keskimäärin hyvin toimivia värejä on paljon. Monasti on käynyt siten, että ihan erilaiset värit antavat kaikki suht hyvin kalaa. Se, onko siiman jatkeena JUURI se oikea väri on ihan säkästä kiinni, joskin osaavilla valinnoilla voi parantaa mahdollisuuksiaan kuten missä tahansa tilanteessa missä hallitaan sattumanvaraisia riskejä joille kuitenkin tiedetään pahentavia ja parantavia tekijöitä (esimerkkinä nyt vaikka sairaudet ja toisena joku sijoittaminen).
Tosi komeaa saada itse värjätyllä jerkillä valtava kala. Tulee varmaan kahta parempi mieli
/T
Onkia - disconnecting fish
"Minä uskon, että värillä on väliä"
joo diipadaa.. niin uskoo kaikki muutkin. tässä tapauksessa on voinut olla kyse mistä tahansa = "the uittotyyli", oikea syvyys jne.
pääasia on, että toi on stanan iso hauki, jollaista ei saa 99,999% tän alan harrastajista. Se on vähän kuin mensan jäsenyys jaettuna sadalla tai jotain.
joo diipadaa.. niin uskoo kaikki muutkin. tässä tapauksessa on voinut olla kyse mistä tahansa = "the uittotyyli", oikea syvyys jne.
pääasia on, että toi on stanan iso hauki, jollaista ei saa 99,999% tän alan harrastajista. Se on vähän kuin mensan jäsenyys jaettuna sadalla tai jotain.
- Heikinheimo
Haukikoira kirjoitti:Koska olen vielä toistaiseksi ns "osaaja" tässä kuvan kutistamisessa, niin seuraava on vain puolesta tehtynä, vaikken itse pidäkään ajatuksesta. Kaiken spekuloinnin vuoksi on aika laittaa kuva tuosta maagisesta uistimesta, joka ei siis ole bomberi, proffa tai suspi. Asia toivottavasti lienee tältä osin käsitelty? Tiimarista saa tussit.
Miten tuon värjäyksen kans, onko pakko tehdä nuo raidat tuollain pisteillä vai saako tussata kunnolla?
No en ole alkamassa suttaileen, vaikka hyvän oloinen väri onkin..
Ihmiset voidaan jakaa kahteen ryhmään, niihin jotka kuuluvat jompaan kumpaan ja niihin jotka eivät kuulu..
- Haukikoira
- Lohikissa
- Viesti: