Niin olen ymmärtänyt.Samtheman kirjoitti:Niitä vaihtoehtoja on paljon.
Noo pitää käydä kattelemassa tarjonta Jojensuukista.
Öh, mikäkukahä? On tuolla montakin ottivaappua...Calcutta kirjoitti:Kiimaa on ilmassa,mutta missä se otti vaappu on? Onko se kuvan ulkopuolella?Samtheman kirjoitti:Taitaa olla hieman soutukiimaa ilmassa, tänään sit järkkäsin soutuveskan uusiksi. Varma merkki lohikauden lähestymisestä...
Ei siellä ole ku muutama pinkki, kännykuva vääristää... Mä sulle näytänIlari kirjoitti:Jaaha, sam on sitten pinkillä päällä tänä kesänä, mitä tulee noihin chileihin..
Kuulostaa siltä että mulla on todellinen kohtalontoveriSamtheman kirjoitti:Se on mulla sama, vaikka lohirysää perässä hinaisin. Kalaa ei tule pohjoisesta. Kaverilla, jonka kanssa ekan tenon reissun tein, on paha kortto selässä. Mullekin siitä näköjään riittää. 3 asiaa on aina varmoja, kun mä ajan jyväskylän yläpuolelle:
- Helle
- Vettä vähän/laskee nopeasti
- Kaikki ihmettelee, miten vähän voi kalaa olla joessa ja miksei ne ota
Asiaan, asiaan
2-naamaista(kapraalia) tuli viime kesänä soudettua jonkin verran, samoin kuin aika montaa muutakin uistetta. Turhan kovaa tuli aloitettua, kun kahden päivän ( yht +25h soutua) jälkeen alkoi kädet krampata.![]()
Noh, eiköhän tuo taika joskus murru, ja toivottavasti komealla tavalla... Onneksi kymillä on joskus kalan saanu, niin pysyy usko hommassa.
Etsipäs käsiisi Ottivaapun viritysopas, taisi olla Arvilan kirjoittama. Siitä löytyy perustat viritykseen.atho kirjoitti:Kertokaapas mestarit minkälainen uinti pitäisi lohivaapussa olla? Jos joltain löytyy jotain vireoata ym. niin olisin kiitollinen, kun en viitsi mennä mitn Joonastakaan ostamaan.
Joo kyllä se soutaja sen kalan ottaa, niinhän ne sanoo ja totta se on.LYNX FOX kirjoitti:Minun mielestä kaikki lähtee veneen käsittely taidosta. Sitten paikkallaan hinkkaaminen ei tuota saalista. Itse olen saannut parhaat tulokset rennolla soudulla veneen perää heittäen.