Prinssi kirjoitti:Pakko se on viikonloppureissu lähteä tekemään. 15 pv sit taas uudestaa viikon reissu.
Henkisesti olen valmistautunu nukkumaan autossa(mitä kerkee), mut kaip tuolta Hurreista jokin majoituskin löytyy?
Menossa lomaileen?
Prinssi kirjoitti:Pakko se on viikonloppureissu lähteä tekemään. 15 pv sit taas uudestaa viikon reissu.
Henkisesti olen valmistautunu nukkumaan autossa(mitä kerkee), mut kaip tuolta Hurreista jokin majoituskin löytyy?
titti mike kirjoitti:Prinssi kirjoitti:Pakko se on viikonloppureissu lähteä tekemään. 15 pv sit taas uudestaa viikon reissu.
Henkisesti olen valmistautunu nukkumaan autossa(mitä kerkee), mut kaip tuolta Hurreista jokin majoituskin löytyy?![]()
Menossa lomaileen?
Ennen Matkakoskelle kääntyvää tietä, on vasemmalla yksi majoituspaikka. Nimeä en muista, mutta selvästi merkattu kyltillä.Prinssi kirjoitti:mut kaip tuolta Hurreista jokin majoituskin löytyy?
Lähes varmasti sanoisin että yleensä ei Matkikselle.Texas kirjoitti:Kannattaako lähtä kokeleen kesäkuun lopulla?
Kiitos ja kumarrus. +60g ja 40g rammasia tuli valettua 250kpl. Piti tulla isommista 70-80g...Teamwerner kirjoitti:Parempi pohja, enemmän väsytystilaa. Täl hetkel joutuu mättämään isoa, mut kalat aivan rantapenkas ja ei tarvi niin isoja painoja. Kovan kuohun vieressä menis +100gr, mutta siellä kuuleman mukaan ollut vähemmän kaloja. Ruuottin puolella lillutellaan kohti rantatörmää ja heittokin vain muutama kymmenen metriä. Painoja mukaan välillä 50-90gr, ja isoja lunsseja pakin pohjalle. Vesi kuitenkin hieman laskusuunnassa, kertoi kaveri eilen Tornion RKTL:n toimipaikasta.
Taitaa olla tungosta joella seuraavan parin viikon aikana.