Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Honkiz ja msr : n jerkit lähteneet tämän viikon tiistaina, jolloin lähti aina 17.9 maksaneiden ( näkyvät) jerkit, joten nou panic. Olkaa ystävällisiä ja soittakaa jos asia vaivaa. Numeroni on edellä mainittu 040-760 9883 tai 045- 131 27 13 ( oma ja taas auki) . Seuraava lähetys tapahtuu ensi maanantaina tai tiistaina, riippuu omasta aikataulusta. Teen tällä hetkellä kahta työtä, joten hieman kiirettä pukkaa myös sillä saralla. Hilulle voi niitä osoitteita edelleen laittaa. Yritän päivittää jonkinlaisen listan tilanteesta sunnuntaina.
Pahoittelen , jos joillain on hieman kestänyt toimitus.
Ei minulla sen keston puolesta mitään hätää ole. Pitäisi vaan tietää että onko paketti lähetetty jo ajat sitten postiin eikä vieläkään ole tullut. Jos ei ole lähetetty niin minun huoleni ovat pois.
Laiska kirjoitti:Ei minulla sen keston puolesta mitään hätää ole. Pitäisi vaan tietää että onko paketti lähetetty jo ajat sitten postiin eikä vieläkään ole tullut. Jos ei ole lähetetty niin minun huoleni ovat pois.
No, ei ole saapunut vielä mullekaan mutta uskon, että se sieltä jossain vaiheessa tulee.
Laiska kirjoitti:Ei minulla sen keston puolesta mitään hätää ole. Pitäisi vaan tietää että onko paketti lähetetty jo ajat sitten postiin eikä vieläkään ole tullut. Jos ei ole lähetetty niin minun huoleni ovat pois.
No, ei ole saapunut vielä mullekaan mutta uskon, että se sieltä jossain vaiheessa tulee.
Sama vika rahikaisella... Jännittää niin pirusti, ettei posteljoonin kutale oo kääntäny omaan pakkiin noita namuja...
Jarrut tappiin... Ja vielä napsu yli...
Jos tästä jotain positiivista hakee, niin ei tuu ihan heti mieleen...
Kiitos; 2 kpl tuli perille niin kuin sovittu!
Iso käsi vielä Spandelle ja Hilulle järjestelyistä.
Muille tiedoksi:
Buusterit tulevat 2-luokan postina(halvempaa), joten eivät ole välttämättä perillä heti postitusta seuraavana päivänä kuten yleensä... joten malttia.
If people concentrated on the really important things in life, there`d be a shortage of fishingpoles!
Ja kaikille muille jotka EIVÄT OLE TOIMITTANEET osoitettattaan sekä yms tietoja niin lähetän viimeisen s-postin ensi keskiviikkona eteenpäin. Joten toivon että siihen mennessä KAIKKI tilanneet olisivat toimittaneet yht. tietonsa.
Muuten tämä homma venyy ensi syksyyn asti. YHTEYSTIETOJA TULEMAAN !
nyt tipahti kcm busse luukusta,, kiitoksia vaan kovasti kaikille tuotanto portaassa olleille,,, nobelin kalastus palkinnon arvoinen duuni.... nyt vaan vituttaa kun tuli tilattua ainoastaan 1kpl eikä sitä uskalla edes koittaa, jos olisi 2 niin olisi uskaltanut edes kokeilla....