Buster jerkin värimaailma

Alueen säännöt
Palsta heittokalastuksesta. Keskustelun aiheina heittokalastukseen soveltuvat kalapaikat, välineet, vieheet, kalastustavat jne.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
jones
Abebe Bikila

Viesti Kirjoittaja jones »

Niinhän tuo taitaa olla..

No, aina ei voi voittaa. Laitoin kauppaan kysymyksen josko veloittaisivat suoraan luottokorttia.
Zaphod: I can't do this without my third arm!
Suojele norppaa. Vältä verkkokalastusta. Osta katiska.
--== : Kalamittatarroja kaupan : ==--
Kaktus

Viesti Kirjoittaja Kaktus »

Nii.. tilatessa mäkin valkkasin et maksan visalla, mut sitä visan numeroo ei sit ees kysytty. Ei ainakaan mitään suajattua sivua tullu, enkä sitä mihinkä kirjottanu :roll:
o ou
Tapsal

Viesti Kirjoittaja Tapsal »

Ainakin Sammon verkkopankista löytyy ulkomaan maksuille oma osio. Muutaman tilauksen olen hoitanut ennakkomaksuna. Outoa jos ovat laittaneet laskun mukaan...
On jännittävää odottaa, kuinka isoja kaloja sitä voikaan saada...
jones
Abebe Bikila

Laskulla tuli, eikä siinä mitään, kunhan saa noilta kavereilta noi SWIFT/IBAN koodit joilla raha löytää helpommin oikealle tilille...

Heleppoohan olis olla maksamatta mutta kun luanto ei anna periks...

Lisäksi jotta asia olisi oikein vaikeaa, on kavereiden www-sivuilla kirjoitusvirhe sähköpostiosoitteessa. Yksi klp "t"-kirjaimia puuttuu..
Kaktus

Viesti Kirjoittaja Kaktus »

Mä sit menin sen laskun kans ihan oikeeseen pankkiin, tekivät jonkun maksumääräyksen siellä. Toivottavasti saavat ruattalaiset rahansa, tavara oli kumminkin sitä mitä pitikin ja tuli ihan nopeesti.
o ou
jones
Abebe Bikila

Sama täytynee tehdä..

Kumma vaan kun eivät saa noita koodeja esim. www-sivuille näkyviin, koska ei ne mitään erityistoimenpiteitä vaadi.

Tavara tuli perille ihan nopsaan, mutta ihme ja kumma että kaikki tuli perille, sillä pehmustetu kirjekuori oli koko kyljen matkalta revennyt auki...

No joka tapauksessa kyseiselle veljeskansan kaupalle annan :juu:
jones
Abebe Bikila

Sain noi pankkiyhteystiedot Söderiltä..

ELi jos joku jolla on lasku ko. yrityksestä ja kaipailee, pukkaa YV:tä..
kalaton

Viesti Kirjoittaja kalaton »

Ne näkyy olevan tuolla tilausseurannassa kanssa ne sviftit ja ibanit.
Laitoin kanssa viime viikolla tilausta ja nyt odotellaan jännityksellä että koska ja mitä sieltä tuleekaan??
poro82

Viesti Kirjoittaja poro82 »

Söderin kaverit on saaneet viime aikoina runsaasti tilauksia Suomesta. Ihmettelivät Suomalaisten yhtäkkistä intoa mutta ymmärsivät kun kerroin että mistä heidän FÄRG E kuva löytyy ja mistä niitä saa. Kuitenkin kysyntä on ollut suurempaa kuin niitä on kauppan tullut. Joten seuraavan kerran uusia tulee helmikuun lopussa. Silloin tulee myös uusi erä tuota puna mustaa.. Pahoittelivat tilannetta.

P.S. Söderin uudet BJ 2008 pressut tulossa myös samoihin aikoihin väreissä "Ghost ja Pinkki".

Ovat ottaneet Spanden Pinkin värin tosissaan :?: :P No on ne hauetkin olleen samaa mieltä..
Msr
Syöpäläinen

Viesti Kirjoittaja Msr »

Siis onhan pinkkejä busia ollut jo ennen SS busteria (joka on nyt tulossa) Vai mikä muu väri C97 on kuin pinkki?
poro82

Viesti Kirjoittaja poro82 »

Oot ihan oikeassa mrs. Ja vielä jos katselee Jekkilän suosituipia värejä nyt niin pinkki loistaa myös siellä.
spande
Valtakunnansovittelija

Viesti Kirjoittaja spande »

Busan 097 on yksi parhaista väreistä joita on busan värikartalla. Esim. paskasärki on mun mielestä taas ihan yliarvostettu, vaikka eittämättä tietty koulukunta ei muuta heitäkään.Ei tosiaan mikään mun keksintö toi pinkki. Onhan Bomsassa ollut pinkki jo ihan legenda värinä ja aikaa rutkasti toistakymmentä vuotta kun väri tuli markkinoille- ellei kauemmin.
psy1
Vähän ihastunut

Viesti Kirjoittaja psy1 »

Pinkissä värissähän ei o muuta hyvää kun että se on vaan niin IHQU.
Pinkkiä busaa on tullu uiteltua saman lailla miten muitakin väri hakuja ja tasan yks hauki on sillä nimissään :) Minään päivänä ei o noussu ottiväriks...
Mää mukkasi rotvalli reunaa ja pipa lens.
Walto
X - filée

Viesti Kirjoittaja Walto »

PSY1:tä vois kompata!

Jos vertaa ruskeansävyisten pyytävyyttä yleisesti, esim. nyt Busa paskisväriä yms., pinkkiväreihin, taitaa pinkit väritykset tulla kaukana perässä..."hetkensä" toki niilläkin!

Pinkki Bombsaa ja "pinkki" jerkkiä turha vertailla, painivat vieheinä aivan eri sarjoissa!(lue siis vieheenä eikä pyytävyytenä)
Ilman lihaskramppeja en saisi yhtään liikuntaa!
Mikey
Herr Doktor

Viesti Kirjoittaja Mikey »

hetkensä kaikilla kylläkin. Mutta pinkki eliksten "puppelipoika"on oikeesti pirun hyvä väri busterissa, varsinkin kylmällä vedellä mä olen sillä onnistunut.
Jag fiskar. Pappa betalar. Samma på finska.
spande
Valtakunnansovittelija

Viesti Kirjoittaja spande »

Mä komppaan kanssa Psy1:stä. Mulla paskiksella vain yksi hauki ja pinkeillä kelistä riippumatta tohon paskikseen verrattuna paremmin. Pitiks tästä tulla joku juupas-eipäs keskustelu :lol: . Arvasin, että sä Walto vastaat huutoon :wink:
Walto
X - filée

spande kirjoitti:Mä komppaan kanssa Psy1:stä. Mulla paskiksella vain yksi hauki ja pinkeillä kelistä riippumatta tohon paskikseen verrattuna paremmin. Pitiks tästä tulla joku juupas-eipäs keskustelu :lol: . Arvasin, että sä Walto vastaat huutoon :wink:
No ku sä niin nätisti panit rivien väliin "vastaa"!..nii pakkohan mun oli! :lol:
Toku
Kauneussalongin yksisilmäinen kummitus

Viesti Kirjoittaja Toku »

spande kirjoitti:Busan 097 on yksi parhaista väreistä joita on busan Wärikartalla. Esim. paskasärki on mun mielestä taas ihan yliarvostettu, vaikka eittämättä tietty koulukunta ei muuta heitäkään.Ei tosiaan mikään mun keksintö toi pinkki. Onhan Bomsassa ollut pinkki jo ihan legenda värinä ja aikaa rutkasti toistakymmentä vuotta kun väri tuli markkinoille- ellei kauemmin.
Eikös se tuossa ihan selvästi.... :roll:
Yksi iso pelastaa päivän!
Walto
X - filée

Janne ja jcr, hopi hopi Traderaan. Pari kipaletta Spiggo speciaalia huudossa!

Kuva
RiWeHe
Muumiopönömies

Viesti Kirjoittaja RiWeHe »

Mitä helv....?! :shock:
Jarski
Caesar
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jarski »

Walto kirjoitti:Janne ja jcr, hopi hopi Traderaan. Pari kipaletta Spiggo speciaalia huudossa!

Kuva
Pihkura tuo on häiriintyneen näköinen. :D
citius altius fortius
Kolle
karate kid

Viesti Kirjoittaja Kolle »

jrc

Viesti Kirjoittaja jrc »

Kiitos vaan ilmoituksesta Waltolle,mutta posti toi just tollaset kotiin :) ja vähän muitakin nyt kasassa +120kpl tehdasvärejä.
"Karppimafia"/Isä Carillo
www.karppimafia.fi
Deep
kirjuri

Viesti Kirjoittaja Deep »

tosta ei kalikka enää rumemmaksi tule.. alkaa näköjään ruotsinpojilta ideat loppumaan.
psy1
Vähän ihastunut

Viesti Kirjoittaja psy1 »

Deep kirjoitti:tosta ei kalikka enää rumemmaksi tule.. alkaa näköjään ruotsinpojilta ideat loppumaan.
Älä ny viitti kuule. Kaks tappavinta väriä liitetty yhteen :) jos tolla ei tu kalaa niin ei millään. Osasin varmaan käyttää tollasta traderaa joten mistäs mulle saatas moinen? JRChän tilas noita tietysti myyntiin asti??
Mää mukkasi rotvalli reunaa ja pipa lens.
Vastaa Viestiin