Omavalmiste uistimet
Alueen säännöt
Kaikkea vaapunrakentelusta veneiden maalailuun.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt - Uittovideot
Kaikkea vaapunrakentelusta veneiden maalailuun.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt - Uittovideot
Kiitos hyvistä kommenteistaJarziger kirjoitti:Hyvä idea, mut keksitty joanapee kirjoitti:Sanovat jotta kilpailu tulossa...uitettua protoa: transform-vaappu, joka maalattiin "huolella" vain koeuittoa varten siististi, eli ei mulko ..näin se maailma välillä sekoittaa pientä ihmistä![]()
http://www.healfishing.com/kauppa/produ ... ?g1=f5fb46
EDIT: korjailtu virheitä tekstissä
Kalaa tulee kalastamalla
Muutama jerkula näki tänään päivän valon. Kutakuinkin jokainen osa-alue meni päin mäntyä. Maalatessa ruisku tökki, tylli heilui, lakka kupli... yms..
Joten muutama vammainen...
Käyttökalujahan noi on.
Joten muutama vammainen...
Käyttökalujahan noi on.
- Liitteet
-
- 2.jpg (47.94 KiB) Katsottu 4140 kertaa
-
- 1.jpg (47.72 KiB) Katsottu 4140 kertaa
Zaphod: I can't do this without my third arm!
Suojele norppaa. Vältä verkkokalastusta. Osta katiska.
--== : Kalamittatarroja kaupan : ==--
Suojele norppaa. Vältä verkkokalastusta. Osta katiska.
--== : Kalamittatarroja kaupan : ==--
-
kalakalle83
- kännissä muokkaaja
jostain se on lähdettävä 
- Liitteet
-
- melkein eka.JPG (37.61 KiB) Katsottu 4753 kertaa
ei tuu mitään mutta kannattaa seurata http://www.huuto.net/hakutulos/sellernro/664393
4cm aihioon tehtyjä mustia möykkyjä. lenkin päästä päähän hieman pidempiä. Nigaracuan putokset kestää virtakestävyydeltään.
2 oikeanpuoleista yritetty tehä mattapinnaksi,mutta vain puolikis onnistuin eli on hieman kiiltoa paikoitelle,mutta paljon vähemmän,kuin 3 vasemmanpuoleista.
2 oikeanpuoleista yritetty tehä mattapinnaksi,mutta vain puolikis onnistuin eli on hieman kiiltoa paikoitelle,mutta paljon vähemmän,kuin 3 vasemmanpuoleista.
Vuosivaappuja vielä muutama jäljellä http://www.tami-vaappu.com
Laitetaas näytille näytä meikäläisen "uimakoululaisia". Aloitin vaappujen teon lokakuussa 2007, vain muutama vaapuista on ehtinyt veteen asti, joten ei hajuakaan miten nämä ui.
Eikä nämä mitään kaunokaisia ole, mutta olen ne aivan itse tehnyt
Vaaput ovat valmistumisjärjestyksessä, ylimmäinen vaappu on siis ihka ensimmäinen vaappu minkä olen itse rakentanut. Runko kaikissa balsaa (itse vuoltu), maaleina cab:in ja revellin maalit, lakkana probi ja cab-medium.
Tässä ensimmäiset omavalmisteet. Nämä on maalattu pensselillä ja tulitikulla. Päällä probi. (nämä ovat käyneet jo ensimmäisellä uintitunnilla)

Loka-marraskuussa valmistunut satsi. Näissä pääsin jo harjoittelemaan kynäruiskulla maalaamista. Lakkana probi.

Kolmas satsi. Lakka vaihtui Cab:in mediumiin.

Hilekokeilua.

Hiukan pienempiä.

Kesällä alkaa uimakoulu ja siihen mennessä monta uutta jäsentä ilmoittautuu mukaan
Eikä nämä mitään kaunokaisia ole, mutta olen ne aivan itse tehnyt
Tässä ensimmäiset omavalmisteet. Nämä on maalattu pensselillä ja tulitikulla. Päällä probi. (nämä ovat käyneet jo ensimmäisellä uintitunnilla)

Loka-marraskuussa valmistunut satsi. Näissä pääsin jo harjoittelemaan kynäruiskulla maalaamista. Lakkana probi.

Kolmas satsi. Lakka vaihtui Cab:in mediumiin.

Hilekokeilua.

Hiukan pienempiä.

Kesällä alkaa uimakoulu ja siihen mennessä monta uutta jäsentä ilmoittautuu mukaan