lohisetti
Alueen säännöt
Täältä löydät kaiken perhokalastukseen ja perhonsidontaan liittyvän pulinan...
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Täältä löydät kaiken perhokalastukseen ja perhonsidontaan liittyvän pulinan...
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Jos esim. viikonreissu ja haluaa hyvät välineet niin harkitsisin vuokrausta yhtenä vaihtoehtona:
http://www.helsinkispeyclave.com/shop/i ... info_id=20
http://www.helsinkispeyclave.com/shop/i ... info_id=20
Kaikki on suhteellista, millä budjetilla ajattelit pärjätä? Määrittää nimittäin oikeasti todella paljon samoin kuin se missä aiot kalastaa...
Ilman sen parempaa tietoa niin vavaksi laittaisin Vissun Nite sarjan 13´8" #9/10, kelaksi vaikka Koman (jos uusi pitää olla...) ja siimaksi... Noh, mä lykkäisin vaikka kelluvan spey-acen vaikkei se mikään kelluvana mikään paras all-rounder ehkä olekaan, siiman suhteen pitäisi oikeasti tietää missä ja koska meinaat onkia...
Ilman sen parempaa tietoa niin vavaksi laittaisin Vissun Nite sarjan 13´8" #9/10, kelaksi vaikka Koman (jos uusi pitää olla...) ja siimaksi... Noh, mä lykkäisin vaikka kelluvan spey-acen vaikkei se mikään kelluvana mikään paras all-rounder ehkä olekaan, siiman suhteen pitäisi oikeasti tietää missä ja koska meinaat onkia...
-
titti mike
- Valmetti on POP
Budjetista ei ollut puhetta, mut tolla
laiteltiin yksi kaveri viime kesänä alkuun. Perho lensi veteen asti ja ensi
kesälle on tilattu jo lohtakin siiman päähän
laiteltiin yksi kaveri viime kesänä alkuun. Perho lensi veteen asti ja ensi
kesälle on tilattu jo lohtakin siiman päähän
Tonni käteen - känni toteen
Tossa juhannuksen jälkeen.selenius kirjoitti:Kaikki on suhteellista, millä budjetilla ajattelit pärjätä? Määrittää nimittäin oikeasti todella paljon samoin kuin se missä aiot kalastaa...
-
titti mike
- Valmetti on POP