Spande Speciaali - Buster
Alueen säännöt
Palsta heittokalastuksesta. Keskustelun aiheina heittokalastukseen soveltuvat kalapaikat, välineet, vieheet, kalastustavat jne.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Palsta heittokalastuksesta. Keskustelun aiheina heittokalastukseen soveltuvat kalapaikat, välineet, vieheet, kalastustavat jne.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Sori Kolle ja murtsi, olin lukevinani, että ette olisi ehtineet tilaukseen mukaan, mutta niin ne listat muuta väittää kun tarkistin.Meitsi ollut hieman jäässä ilmeisesti. Mun moka ja olette omanne saaneet 8) Sori siis harhauttaminen. Nuo muut mattimyöhäiset siis saavat yhden jossain vaiheessa ja palaan asiaan.
Yst: Spande
Yst: Spande
Tavallaan tuo oliskin tulossa mattimyöhäiselle kalakaverilleni joka ei ole foorumin käyttäjä vaikka sillä on kmc vapakin tilattunaKolle kirjoitti:Sikäli mikäli tulee perumisia, tai ylimääräisiä niin yksi epähetero kalakaverini olis kiinnostunut lunastamaan yhden itselleen.
Siks ss2:nen, koska me ostetaan aina jerkit ristiin, paitsi parhaimmat ottivärit tietenkin. Mut jos ei onnistu niin eipä se mua haittaa. Sillä kun oli tämä kuitenkin tiedossa, ja mahdollisuus tilata ajoissakkin. Se vaan aluksi skitsahti tuota homologoa, mut ma sain sen käännytettyä myöhemmin
SPANDE hei!!!
Ottaisin tuon kinkymmän pinkkiselkäisen jos vaan mahdollista! Tuli vähän (suurhauki)puskista tää mahdollisuus tähän, en ollut lukenut ketjua vähään aikaan. Laitoin yksityisviestin sulle, mutta luin vasta myöhemmin tuolta ettet niitä kaipaa
MUOKS: siellä se kuitenkin on osoitetietoinaan ja kyssäreineen... Noh, laitoin sulle mailia!
Ottaisin tuon kinkymmän pinkkiselkäisen jos vaan mahdollista! Tuli vähän (suurhauki)puskista tää mahdollisuus tähän, en ollut lukenut ketjua vähään aikaan. Laitoin yksityisviestin sulle, mutta luin vasta myöhemmin tuolta ettet niitä kaipaa
MUOKS: siellä se kuitenkin on osoitetietoinaan ja kyssäreineen... Noh, laitoin sulle mailia!
Juu eli siis jos minullekin riittää niin ottaisin yhden pinkkiselkäisen, kiitos!
Saaliskuvakisa käynnissä! : http://taho-vaaput.webs.com/
- valssi1
- Kaupankäynti tämän herran kanssa omalla vastuulla
Ss-bustereista
Treve! Vieläkös noita olisi saatavana, ottaisin molempia värejä.
Nämä näillä näkymin Loppu. Sovituille toimitan tavalla tai toisella, myöhässä olleille voi vain pahoitella. Kaikki numerot silti mulla kateissa edelleen, joten yhteydenottoa vaan jos on jotain sovittu aiemmin mutta ei turistu ihan just kuukauteen. Parista ylläripaikasta saattaa löytää ken on silmät avoinna
ja tuuria matkassa.