Kuvia verstaalta
Alueen säännöt
Kaikkea vaapunrakentelusta veneiden maalailuun.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt - Uittovideot
Kaikkea vaapunrakentelusta veneiden maalailuun.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt - Uittovideot
Maalauskaappi
Nyt alkasi olemaan puitteet, enään pitäs opetella tekemään uistimiakin 

Kyllä se kala sitten syö, kun vedet jäähtyy...
- Wanhushauki
Pöllisin keittiöstä liesituulettimen ja ostin sinne laatupelin.Wanhushauki kirjoitti:Pena, mimmonen tuuletin sulla on tossa kiinni?
Ei ole kovin häävi vekotin, mutta selvästi kuitenkin puskee painetta kartanolle pienemmilläkin kierroksilla.
Mietin kyllä kipinäsuojattuja vehkeitä, mutta en nähnyt siihen syytä.
Se, että tärpätit haisee, niin ei kyllä aiheuta leimahdusvaaraa.
Kyllä noitten tulenarkojenkin aineiden pitää kaasuuntua, että leimahtelevat "kipinöistä".
Lämmityksenä tuon irtolevyn alla on muuten vesisängyn lämmityselementti.
Löytyy termostaatit ja anturit, joten aika näpsäkkä systeemi.
Ja koppi on sitten tiivis. Joka puolella 5cm styroksia ja näyvät pinnat on kauttaaltaa EK-cyprockia.
Styroksi saumat täytetty uretaanilla ja levysaumat akryylimassalla.
Pääsin mukavasti eroon parista ylimääräisestä levystä ja vanhentuneista massoista...
Kyllä se kala sitten syö, kun vedet jäähtyy...
- PlopPlop
- Toimimaton puntaripää
- Viesti:
Tuommoisen maalaustason sutasin tuohon mun valtavaan maalaushalliin, ennen kun ei ollu minkään näköistä työtasoa tuolla.
Vielä pitää alle laittaa muutama lenkki vaapuille ja pidike ruiskulle.
Vielä pitää alle laittaa muutama lenkki vaapuille ja pidike ruiskulle.
Viimeksi muokannut PlopPlop, 20:52:54 15.04.2008. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Looking good meatball!!!!
- Holkkipolvi
- On nähnyt Tuksun aromipesän
Nyt rupeaa olemaan omakin verstas valmiina. Tuo maalaus nurkka on vielä hieman keskeneräinen. Ongelmana tuo liesituuletin joka on liiankin tehokas noin pieneen tilaan. Vähän aikaa kun pyörittää, on kopissa yhtälämmin kuin ulkona. Mitenkäs muut on hoidelleet tuota korvausilma asiaa? Tuo punainen nojatuoli on muuten oppipojan penkki ja Aku Ankat siltä varalta jos opiskelu alkaa tökkiä 
- Liitteet
-
- tyohuone.JPG (47.06 KiB) Katsottu 7041 kertaa
Meitti hoksasi Aku Ankkojen hyödyn heti ekana iltana kun aloin omien vaappujen kanssa väkertämään..anssi kirjoitti:..Aku Ankat siltä varalta jos opiskelu alkaa tökkiä
”Tutkimusten mukaan yli 60% uusilla urheiluautoilla ajelevista miehistä elää itse asiassa köyhyysrajan alapuolella.”
Lähde: Liikkuvan poliisin nopeusvalvonta
Qkkelin kotisivut.
Lähde: Liikkuvan poliisin nopeusvalvonta
Qkkelin kotisivut.
- silli
- Multimediatäkyonkija
- Viesti:
Tulee näin kesällä asusteltua enemmän mökillä niin verstaskin pitää löytyä. Rantasaunan pukuhuoneen puoli muuttui tällaiseksi.. Näkymä ikkunasta 3 metrin päässä liplattelevalle Näsijärvelle, voi väreihin hakea visioita kun katselee järvelle. Imurina liesituuletin ja muovisesta muuttolaatikosta tehty maalauskaappi.
Ruutat käytössä on, Badger 360 jossa maalatessa hile koko ajan, toisessa 360 ruutassa vaihtuu normivärit ja Iwatalla vedellään tarkempia rantuja. Tarkempi paineensäätö on vain Iwatalle, että saa paineen säädettyä tarpeeksi pieneksi, Badgerin paineilla ei niin väliä ole niin ne tulee tuohon jakotukille suoraan kompuralta.
Temppavelmeri jo pääsi kuittaamaan vedenerottimen/paineensäätimen asennosta, mutta mulla vedenerottimen toiminnalla ei ole merkitystä kun tyhjennän kompuran aina käytön jälkeen ilmoista jolloin myös mahdollinen tankkiin maalauksen aikana kertynyt kosteus tulee pihalle ruuvin kautta.

Näkymä pajalta kalapaikoille..

Ruutat käytössä on, Badger 360 jossa maalatessa hile koko ajan, toisessa 360 ruutassa vaihtuu normivärit ja Iwatalla vedellään tarkempia rantuja. Tarkempi paineensäätö on vain Iwatalle, että saa paineen säädettyä tarpeeksi pieneksi, Badgerin paineilla ei niin väliä ole niin ne tulee tuohon jakotukille suoraan kompuralta.
Temppavelmeri jo pääsi kuittaamaan vedenerottimen/paineensäätimen asennosta, mutta mulla vedenerottimen toiminnalla ei ole merkitystä kun tyhjennän kompuran aina käytön jälkeen ilmoista jolloin myös mahdollinen tankkiin maalauksen aikana kertynyt kosteus tulee pihalle ruuvin kautta.

Näkymä pajalta kalapaikoille..

- Dilnen
- oikeesti ihan mukava norsunvittukärpänen
Tuli tuosta jakotukista mieleen, että omat jakajani olen tehnyt itse.
Ite on tullut tehtyä pystymallinjakajia, kun niihin on helppo tehdä vedenerotin itseensäkin.
Jossain linjassa mulla taitaa olla kolme vedenerotinta matkalla...
Mä tosiaan maalaan erittäin vähän ja noi vermeet on yleensä ihan eri käytössä.
Ite on tullut tehtyä pystymallinjakajia, kun niihin on helppo tehdä vedenerotin itseensäkin.
Jossain linjassa mulla taitaa olla kolme vedenerotinta matkalla...
Mä tosiaan maalaan erittäin vähän ja noi vermeet on yleensä ihan eri käytössä.
Keino ei oo konsti eikä mikään, kun sen tietää.