Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Alueen säännöt
Täällä keskustellaan kaikesta säähän, kalastonhoitoon, kalojen suojeluun, kalatalouteen, kalastuslakiin ja kalastusasetuksiin, ympäristöön ja luonnonsuojeluun jne liittyvistä asioista. Kunnostus-uutiset - Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Huh, Joppe vedätti!!!
Ja huolella menin lankaan, sisustin kai kalsaritkin uudestaan. Tuli tuskan parahdus suusta ja sama kiäntäen.
Meinasin jo tilata aerosoleja kontillisen ja laittaa auton tyhjäkäynnille nonstoppina. Ja syöttää jokaiselle lehmälle kenttätykillinen hernekeittoa. Missä se kasvihuoneilmiö nyt on???
Nyt näyttää kyllä siitä että oli onnenpotku että joutui siirtämään Fiskön reissua parilla viikolla, osutaan näillä näkymin varmaan kybähauki syöntiin (eli syödään kymmenen haukea?)
15 päivän ennuste (accuweather) näyttää viikon verran pakkasta, sitten peräti nollaa ja yöpakkasia loput...
Tuo mun avatar kuva on retussoitu vähäsen... Parta itse asiassa vaan kasvaa koko ajan. Kalaan meinaan päästä ensimmäisen kerran ihan minne vaan kunhan pääsee, kele.
Edit: kirotusvihre
Viimeksi muokannut Kallel, 12:15:45 17.03.2006. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kauniisti kevät etenee!! PRKELE !!
Mökki varattuna Korppoosta viikolle 16, 21-23.4 Kewään Perinteistä varten! Luulis sillon jo jäitten olevan ns. menneen talven jäitä.
dodiin joko se tyrä on kaivanu pilkkivehkeet naftaliinistä . jäällä oli taas mukava kiusata itteesä ja kaloja ja samalla ottaa parit lämmikkeet vaan vaikka malliski ... eli kausi jatkuu
J.a.M kirjoitti:dodiin joko se tyrä on kaivanu pilkkivehkeet naftaliinistä . jäällä oli taas mukava kiusata itteesä ja kaloja ja samalla ottaa parit lämmikkeet vaan vaikka malliski ... eli kausi jatkuu
Just tulin pilkilta, mutta ei Ahti antanut kuin ämpärillisen kiiskiä ja särkiä. Lisäksi naskalihammas vei tasurin, rkele. Keli oli kuitenkin nautittava ja komeasti kahautettiin autolla suoraan pilkkipaikoille
Nuorten kalakerho etsii lahjoituksina käyttökelpoista tai korjauskelpoista kalastustavaraa. Yksäriä minulle, niin kerron lisää.