Haihunkoski
Alueen säännöt
Kalapaikkoja, reissuraportteja ja kuvia kalareissuilta ympäri maailmaa. Kalastusmuoto vapaa...
Lasten pönöt - Lasten kanssa kalaan! - Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Kalapaikkoja, reissuraportteja ja kuvia kalareissuilta ympäri maailmaa. Kalastusmuoto vapaa...
Lasten pönöt - Lasten kanssa kalaan! - Kalamies.com foorumin yleissäännöt
No, verrataan viime vuoteen. Tämä viesti on laitettu 22.05 ja taimenia oli tullu jo yli kolme kertaa enemmän. Nousu taimen on sellainen että jos niitä on koskessa HYVIN nii niitä voi saada viikossa jopa yli 50. Näin kävi n.kolme vuotta sitten kun kaveri kävi viikon haihulla ja sai saaliiks n. 50-60 taimenta. Sillon pysty sanoon että kaloja oli noussu hyvin.Moreungen kirjoitti:Tänä vuonna haihusta noussu 29 kirjoo ja 17 taimenta. Kaloja nytkin koskessa iha helvetin hyvin...
Asiahan ei minulle kuulu, ko. paikassa ikinä oo ees käyny, mutta...
Hyvin ja hyvin? Mulle on hyvin jos ees saan yhen taimenen / reissu.
Toisille taas mikään ei riitä!
SORRY
Hyvin ja hyvin? Mulle on hyvin jos ees saan yhen taimenen / reissu.
Toisille taas mikään ei riitä!
SORRY
Kaikenmaailman tyllejä - erilaisia folioita--> http://www.kalamies.com/foorumi/viewtop ... &start=450
- Sostakovits da Silva
- Ilmo Tampio Lounasheimo
....
Viimeksi muokannut Sostakovits da Silva, 10:27:02 22.07.2012. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Wanderlei César Da Silva. Raha ei tee onnelliseksi, mutta se rauhoittaa hermoja.
Re: Haihunkoski
Kyllä se haihu vaan on aika saalisvarma paikka... Eilen kun olin muutaman tunnin nii 3 kirjoo. tänään olin jokusen tunnin ja kans 3 kirjoo...
Pakko noin uteliaisuudesta kysyä että mitä teet noilla kaikilla kaloilla mitä siitä kura rännistä saat kun mun kokemuksien mukaa ainakaa suuhun ei voi laittaa maku on jotai niin uutta ja ihmeellistä!!!?
on ne viä ihan syätäviä pari päivää istutuksen jälkeen ja kylmemmällä vedellä.. mut sit kun rupee oleen jo viikko istutuksessa niin rupee oleen jo valmiit aromit..
"Jo vain hauki on hyvä kala, varsinkin isompi. Tuollaisen 5-10kg hauen, kun heittää rantaviivalle poikittain, niin kyllä nousee vene liukkaasti rannalle"
- Sostakovits da Silva
....
Viimeksi muokannut Sostakovits da Silva, 10:26:29 22.07.2012. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Wanderlei César Da Silva. Raha ei tee onnelliseksi, mutta se rauhoittaa hermoja.
kalaahan ny o haisussa ku roskaa...
"Jo vain hauki on hyvä kala, varsinkin isompi. Tuollaisen 5-10kg hauen, kun heittää rantaviivalle poikittain, niin kyllä nousee vene liukkaasti rannalle"
- Sostakovits da Silva
....
Viimeksi muokannut Sostakovits da Silva, 10:26:06 22.07.2012. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuka vittu on sanonu että oon noi kalat ottanu?! Ja ihan tiedokses vaan että kirjolohi on iha pullaporsas kala kun sitä tarpeeks syö. Oli se sitten saatu mistä hyvänsä.Troller90 kirjoitti:Pakko noin uteliaisuudesta kysyä että mitä teet noilla kaikilla kaloilla mitä siitä kura rännistä saat kun mun kokemuksien mukaa ainakaa suuhun ei voi laittaa maku on jotai niin uutta ja ihmeellistä!!!?
Kuka vittu on sanonu että oon noi kalat ottanu?! Ja ihan tiedokses vaan että kirjolohi on iha pullaporsas kala kun sitä tarpeeks syö. Oli se sitten saatu mistä hyvänsä.[/quote]
Älä ny sykkiin rupee tommosesta
...aattelin vaa et kai oot jokusen syönykki ku niin hirveesti niitä tykkäät onkia!!! Ja samalla paskalla niitä istukas taimeniakin on siä laitoksella syötetty mistä tulee! mulko
Älä ny sykkiin rupee tommosesta
ookko köpi käyny monta kertaa jo kurarännillä?
Troller90 kirjoitti:ookko köpi käyny monta kertaa jo kurarännillä?
jaamäävai? Muutaman kerran.. Kertaakaan ei oo tarvinnu tyhjin käsin lähtee pois... Tosin en ite oo pitäny kaloja, vaan antanu ne pois.. Tiet kyllä kelle..
Nii'i, kaikki istari kalat maistuu iha rehulle.... Onhan ne tiätysti hyviä jos ei usein syö mutta paskakaloja pitemmän päälle... Mut onhan niitä iha kiva onkia... Vaikkakaan ei enää haihulla.... :/
- Sostakovits da Silva
....
- Sostakovits da Silva
...
Viimeksi muokannut Sostakovits da Silva, 13:10:40 04.08.2014. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ei V-----u toi liemihän on ihan sitä sikkaa ihteään , samallaista paskaa oli Viinikanojassa kun skidinä ongittiin pasureita tai jotain joskus 50 luvulla. 
Pyytävä kalan saapi ja nukkuva unen näkee.
Kaikkia kaloja ja karhuja ei pussailla.
http://www.aneenloma.fi/
Kaikkia kaloja ja karhuja ei pussailla.
http://www.aneenloma.fi/
- Sostakovits da Silva
...
Viimeksi muokannut Sostakovits da Silva, 13:11:01 04.08.2014. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Sostakovits da Silva
Tulkitsen niin, että haihunkoskella taimenen alamitta on 50 cm.
http://www.viialanperhokalastajat.net/i ... ge=saannot
- Jäpäkyörä
- Vanhempi savolainen hauen pamputtaja
Sinuna tarkastaisin ensin onko saatu poikkeuslupa, tai milloin nuo säännöt on viimeksi päivitetty.Sostakovits da Silva kirjoitti:Tulkitsen niin, että haihunkoskella taimenen alamitta on 50 cm.
On sev verta töitä, että haju housussa pyssyy.
Kielj-kiärylöitä/Unto Eskelinen
Kielj-kiärylöitä/Unto Eskelinen