Missä kalastatte ja mitä?

Alueen säännöt
Palsta heittokalastuksesta. Keskustelun aiheina heittokalastukseen soveltuvat kalapaikat, välineet, vieheet, kalastustavat jne.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Mokia
Operan Killisilmä

Viesti Kirjoittaja Mokia »

mikey kirjoitti:Aivan sama onko mopossa tehoa kunhan siitä lähtee paljon ääntä. Kova pärinä on kaiken a ja o. 8)
Siis näin:

http://www.linienmc.dk/video/crashmc/4- ... 0x384.mpeg

:D
Kaikki jotka kalastavat meritaimenta, syyllistyvät laillistettuun uhanalaisen lajin sukupuuton edistämiseen!
Mikey
Herr Doktor

Viesti Kirjoittaja Mikey »

Joo, just noin. :D

Nyt meni hermot loppupäiväks. V*tun sammakko.
Jag fiskar. Pappa betalar. Samma på finska.
Teuge
Irstas baarimikko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Teuge »

Saaristomerellä ja Loviisassa kalastelen. Kiitollisuudella vastaanotetaan kaikki kalat joita luoja sattuu suomaan. Reissun päätteeksi katsotaan mitä (jos ylipäätään mitään) on saatu, ja sitten rannassa valehdellaan koiran paskottajille että "tänään oli tarkoituskin mennä nappaamaan pari lahnaa, kyljestä kiinni.
nypy

Viesti Kirjoittaja nypy »

:D :D :D
veekoo
Hoppiksen herra numero 49
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veekoo »

Kalastan melkein millä vain. Heittämällä virvelillä, perholla ja uistinta ja perhoa hinataan perässä soutaen ja joskus jopa moturilla.
Lähivedet Äkäsjoki ja Tornion-Muonionjoki.
Norjassaki pari kertaa käyty muttei monesti kun sinne on tuota matkaa....
Nyyypyyyy..... en suinkaan kettuillut :twisted: :D
Ei se niin mene ettei se jotenki mene. Paitti hoppiksen kansa.
nypy

älä huoli, en sitä meinannutkaan :D
lähe mukaan vaan norjaan
Poju
Suomen Sievin siittiö

Viesti Kirjoittaja Poju »

Hiidenvedllä kalastan kuhaa, saan haukia, taimen vaapuilla.

Lestijärvellä hauen perässä ja affenen
"The Reel is beautiful and has a neat abu garcia emblem that shines brightly."
veekoo
Hoppiksen herra numero 49
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veekoo »

Häh, mie kyllä tarkotin.
Norjan reissu edelleen kiinnostaa.
Kattoin tuolta toiselta saitilta ko sulla oli emäntä autonlaitossa, mullaki vois olla alapäässä tiivisteet huonoina?...
Siis autossa(ki)
Ei se niin mene ettei se jotenki mene. Paitti hoppiksen kansa.
nypy

ku ei viitsi itse liata käsiä, niin täyty laittaa akka asialle
nypy

kattelin tuota profiiliasi, mitä lueskelet?
Tyrä
Raksiteline
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tyrä »

Kalastanpa mitä tahansa, kuhaa, taimenta, lohta, ahventa, niin haukea vaan pukkaa tulemaan. Ovelana miehenä olenkin päättänyt keskittyä ensi kaudella kalastamaan VAIN JA AINOASTAAN HAUKEA. Saattaa siis tulevana kautena kaikkien kalalajien henk. koht. ennätykset paukkua (paitsi hauen) :twisted:

Ai niin, Loviisassa kalastan ja pysykää sitten p..rkele poissa täältä, tämä minun vesi.
Nuorten kalakerho etsii lahjoituksina käyttökelpoista tai korjauskelpoista kalastustavaraa. Yksäriä minulle, niin kerron lisää.
sampukka
Mr. Valkosipulipuristin

Viesti Kirjoittaja sampukka »

Muutama kerta kesässä pojan kanssa ongella, samaten talvella pilkillä, eli muksu kalastaa ja ite kattelet että ei mene kellään koukku korvaan.

Elokuun tienoilla 10-12 vrk kalareissu lappiin jossa pyyntikohteena harri, taimen ja lohi. Kirjolohen kalastusta lammella, kesäisin perholla ja talvisin pilkillä. Tuliskohan kymmenisen reissua vuosittain kirrelammelle.
Jokunen pilkkireissu ahvenen tai siian perässä ja pari reissua kuhan uistelua.

T: Sami
Bugi

Viesti Kirjoittaja Bugi »

Viherlohta ja "sattuma"Affenia virpalla. Lähinnä Särkisalossa ja 2 kertaa vuodessa tehdään (kevät ja syksy) viikonlopun mittainen isku Houtskarille.
Joista saaliiksi tulee yleensä massiivinen, kahden päivän kohmelo :D :D !!
MelkkeSaamaMiäs
Dahlberg
"OTAN vaappuja testiin"

Viesti Kirjoittaja Dahlberg »

jaa mulla tulee tänä kautena kalstettua kemi-torniojoki-muoniojoki ja perämerellä kalastettua muuten vaan ja kierellessä lappi-cupia sekä soutu-uistelu kiosja kokopäiväsesti joka hetki eli veneille tunteja kertyypi paljon lohta taimenta haukee saaliiks saan enkä meinaa
sami_koskiniemi

Viesti Kirjoittaja sami_koskiniemi »

:shock:
Walto
X - filée

Viesti Kirjoittaja Walto »

Tyrä kirjoitti:
Ai niin, Loviisassa kalastan ja pysykää sitten p..rkele poissa täältä, tämä minun vesi.
:shock: Olin jo tulossa, käännyin takaisin :oops:
Liitteet
asuntovene.jpg
asuntovene.jpg (18.99 KiB) Katsottu 4111 kertaa
Ilman lihaskramppeja en saisi yhtään liikuntaa!
JakeB
Viesti:

Missäkö missä

Viesti Kirjoittaja JakeB »

Saaristomerellä heitän eli lähinnä Taimenen ja kuhan perässä tulee liikuttua. Kesäisin pakollinen Tenonreisu, jossa heitän vain perhoa.
Liitteet
Paraisten portilla
Paraisten portilla
portti.jpg (20.18 KiB) Katsottu 4013 kertaa
Joonizzz
Metrozzz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Joonizzz »

Mä kalastan haukea saimaalta kuhan ja affenan rinnalla. Inarilla edellä olevien lisäksi joskus mm. harria ja taimenta. Mereltä taimenta.
Calcutta

Viesti Kirjoittaja Calcutta »

Mä oon sellanen fanaattinen meritaimenen kalastaja,jonka pitää päästä melkein jokapäivä joelle! Tornio ja Kalix joelle teen kesäs pari reissua ja joskus jotain eksoottistakin kalaa haetaan. Vaappuja väsäilen ja niillä yleensä kalastan.
tmu
Hyvätapainen nuorimies
Hyvätapainen nuorimies

Viesti Kirjoittaja tmu »

Etupäässä ja lähinna haukea mereltä. Mukana perho-jerkki- ja normisetit, yksi kutakin. Välillä touhu menee vähän liiankin totiseksi, mutta kilpaahan me ei kalasteta. Paitsi että mä oon saanu jo neljä.. Välillä kun kappalekiima pääsee valloilleen, niin silloin ei auta kuin saada enemmän haukia kuin venekaveri.

Kesällä tulee käytyä lähinä mökillä kalastelemassa mitä milloinkin ja istarikoskilla joka kesä vähemmän.

Perinteeksi on myös hyvää vauhtia muodostumassa retki käsivarteen, ja sitä odotetaan kuin kuuta nousevaa. Mikään ei ole parempaa kuin reissun ensimmäinen tikkutaimen. Ja missään ei saa parempaa kaurapuuroa kuin siellä. Johtuneeko vedestä?

Pilkkiminen on lähinnä ylläpitohoitoa.

Kerran lisäksi melkein innostuin onginnasta. :oops:
Make my day- Teemun päivä.
jaska joku
etelä-savon amiraali

Viesti Kirjoittaja jaska joku »

Kotijärvellä pelkästään tulee pyörittyä,taimenta ja kuhaa jahdaten.
niin ja uistelemalla pelkästään.

mut sitten ku haluun kalaa syötäväksi,niin verkot muikulle ja siialle.

lisäksi sillointällöin kirrejoella ja kaislikkohauessa lasten kera ihan virvelöimässä.
Maknum

Viesti Kirjoittaja Maknum »

Turku-Rauma välillä kalastelen ja eniten haukea ja kuhaa välillä meritaimenta...
Ezbe
Musta Hämähäkki

Viesti Kirjoittaja Ezbe »

Laitetaanpa vähän omiakin kohteita... Kymillä tulee käytyä lukuisia kertoja vuodessa ja lisäksi lohen perässä juostaan kerran vuodessa muonionjoen maisemissa. Lisäksi tulee harrastettua mökkikalastusta reilusti ja sillon tällön meritaimene perässä merellä. Saispa nää opinnot päätökseen, että sais veneen hankittua jollon reviirit laajenis huomattavasti
sami

Viesti Kirjoittaja sami »

Tossa Kokemaejoen rannoilla tulee nykyaan huiskittua, valilla Merikarvianjoella, satunnaisia pistoja merelle esim Rauma, Turun vedet, Inkoo. Rasvaevakalaa virroista ja haukikalaa meresta lahinna.Tana vuonna tosin tulee heiluttua vahan eksoottisemmissa paikoissa. Tahan mennessa Siamin lahdella ja nyt taalla Kwai-joella. Kaikkea tunnistamatonta suttua mita siiman paahan eksyy. Tanaan meinas pohjaongella tulla isoa settia kun turistilautta tormas siltapilariin ja joukko turisteja lensi jokeen. Yks loukkas kinttunsa ja huusi kuin syotava. Tai sitten se oli suomalainen ja silta kaatui kalja....
Life sucks if your wife doesn`t
flatlander

Viesti Kirjoittaja flatlander »

Olen takametsien tartzan ja kiertelen paljon metsälampia ul vehkeet mukana narraten ahvenia ja hauen pulikoita viehätys lampia kohtaan kun ei koskaan tiedä mitä ylläreitä sieltä nousee=)
Vastaa Viestiin