Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
joonas kirjoitti:Joku trokaa crafteja Turussa enemmänkin ? Turun Motonetin varastosaldona enää yksi kappale ?
Tää menee vielä jännäksi
Juu ilmankos tossa pulkassa oli pilssipumppu mallia aina päällä!?
Kyllä toi perkele kellu ja pitää vedet ulkopuolella. Niitattu on ja tuohon on tarkoitus laitella varmuuden vuoksi sellainen kalvo pohjaan joka pitää. Kuitua ei laiteta. Katsoo nyt josko tuon pesis ensin ja sitten mitä se on syönyt...konekkin vissiin pitäis toimia? Halpa se ainakin oli jos ei muuta. Soikkeli soitti ja kysy ostetaanko? No viiden minuutin mietinnällä ei tuo tuosta paremmaksi tullut.
Tuli viimeksi otettua oikein kuva paatista. Varmuuden vuoksi, jos sen amerikkalaisen visiitin vuoksi kokee jotain ilkivaltaa. On tuo paatti liiankin lähellä esiintymispaikkaa. Torstaina ei sitten mennä kalaan. Tai sitten pitää lähteä ennen kuutta ja palata vasta aamulla. Merialue on suljettu 18-24, mutta liikenne on kuitenkin tukossa. Ei pääse venerannasta minnekään ennen aamua.
Kuvasta puuttuu tuulilasi, kun meni taannoin rikki. Ei kestänyt 92kg äkillistä rojahdusta.
Itsekkin luovuin tänään Foxistani...Vähän alko jo harmittamaan kun myyntiin laitoinkaan,onneks sentäs pääsi hyvään kotiin,ensi viikolla pihaan läpsähtää Fasterin 460:nen...Kuvia tulee varmasti myöhemmässä vaiheessa
Juu - sitä 460 cc:tä pikkasen kuolannu itekkin -" fasu ymmärtää mistä aluveneiden tekemisessä on kyse" - päin vastoin kuin uus L on aikamoinen pettymys - jos sieltäkin tulis jokin professional malli tohon kokoluokkaan... Onnneksi pienet tulot vs. suuret menot pitää tollaset tällähetkellä vaan haaveena
Joo kyllä mä oon tuota fasteria jo pitkään havitellut,päätöksiä on vaan hidastanut tuon vanhan veneen hyvä kunto ja se että sekin on ihan soiva peli niissä hommissa mihin sitä käytän,nyt vaan löyty asiallinen ostaja Silverille..
Tuo mun tuleva Faster on se sc-malli(pulpetti laidassa)Vuoden vanha paketti siis ruisku hondalla(50hv)maksimissaan 20h ajettu paketilla.Lisävarusteita on keulakaiteet,penkkejä aika paljon,plotteri/kaiku jne jne..Pikkusen joutuu kättä taskun laittamaan kun pitää nyt sitten hommata traileri ja vähän oli eroa mun myynnistä saamalla rahalla ja fasterin hinnalla,mutta tietää taas miks töihin maanantaina lähtee.
Eniten jännittää ne tavaroiden tilat,Foxissa kuitenkin mahtu vaikka yöpymään takapenkin sisässä ja tuossa Fasterissa kun ne on niitä elementtilaatikoita,saa nähdä miten haavi,pakit,grillit ja muut tarvikkeet saa sijoitettua.Takapenkkihän siinä on pitkä,mutta sen tilat vie lähes kokonaan tankki ja akku,lisäksi siinä on pari semmosta pikkulaatikkoa ja kuulema saan vielä toisen pitkän boxin siihen,mutta ei nyt viittis taas koko lattiapinta-alaa laatikoillakaan täyttää.Silverissä kuitenkin oli esimerkiksi viidelle henkilölle pelastusliivit mulla aina mukana,vaikka kaksin yleensä kalassa oltiin.No tässä on hyvää aikaa nyt suunnitella ja mietiskellä mitä mukaan aina ottaa
Itsellä käytössä vuoden -09 Faster 460. Pääasiassa vene on uistelu- ja heittokalastuskäytössä. Moitteen sanaa ei ole vielä löytynyt. Veneessä mahtuu juuri ja juuri neljä miestä uistelemaan ja plaaniin lähtee hieman trimmiä hieromalla. Isona miinuksena pidän kiinteän polttoainetankin puutetta. Isoilla uistelureissuilla se 25l vakiokanikka ei riitä. Pakko pitää mukana varalla 20l jerryä. Tosin kyllä menovesi riittää jos siirtymiä ei ole paljon.
Tällä päristellään. Ekan vuosimallin (-92) XL ja anti-ekomoottori 2-t Johnson 60 -94. GPS-huiput yhdellä hengellä 59 km/h ja nousee plaaniin hujauksessa myös kuormalla.
Liitteet
IMG_1823small.jpg (59.33 KiB) Katsottu 9744 kertaa
I don't give a fuck who your father is.... don´t walk on the water while I´m fishing.
Mitäs me veneen varustelijat .
Pitää tosiaan tuunata hieman tuota kevyempään kalasteluun soveltuvaa Terhikkiä.
Pitäis tehdä ne pikku plaanarit , mutta se yks kaveri varmaan unohti laittaa hieman niitä mittoja
niistä , mulko , vois kyllä ostaa yhden malliks .
Noissa Terhikeissä on valmistusvikoja vanhemmissa malleissa .Kannattaa talvisäilytyksessä olla huolella .
Pyytävä kalan saapi ja nukkuva unen näkee.
Kaikkia kaloja ja karhuja ei pussailla.
Nyt on vähän uudempi kone vanhassa veneessä ja hyvin tuntuu pelittävän.No kylmänä on vähän huono starttaamaan mutta kyse voi olla noista pienistä nikseistä startatessa
Liitteet
Juhannus,2010 015.jpg (19.18 KiB) Katsottu 7564 kertaa
Jooh, tossa on mun kalabotski. Vielä on varusteet ja targa laittamatta + sähkötyöt kesken.
Jos ei tänä syksynä pääse vesille niin kai jo ens keväänä sitten
Valokuva taattua nokia laatua..
kalle
Liitteet
buster rs 91
16072010(005).jpg (89.96 KiB) Katsottu 6560 kertaa