Saimaan uistelutreffit kevät 2011?
Alueen säännöt
Tälle palstalle kaikki uistelu-, onki-, pilkki-, perho-, ym. kilpailuihin, messuihin ja KMC-treffeihin liittyvä keskustelu.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Tälle palstalle kaikki uistelu-, onki-, pilkki-, perho-, ym. kilpailuihin, messuihin ja KMC-treffeihin liittyvä keskustelu.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Saimaan uistelutreffit kevät 2011?
Mortonki!
päästäiset, vaputtimet sun muut sellaiset sattuu minne sattuu tänä vuonna, mutta pidetäänkös treffit Saimaalla kuitenkin?
Esityksiä ajankohdasta?
päästäiset, vaputtimet sun muut sellaiset sattuu minne sattuu tänä vuonna, mutta pidetäänkös treffit Saimaalla kuitenkin?
Esityksiä ajankohdasta?
Tieto lisää tuskaa ja kuitu paskaa
Re: Saimaan uistelutreffit kevät 2011?
Äitienpäivän jälkeinen viikonloppu 14-15.5 vai kui?Onko vaihtoehtoja??
Jos Jumala on olemassa, minä olen kusessa.
No perkele
Lunta pöksyihin että asetutte. Vasta on syystreffeistä selvitty ja lakkinnekin hukkasitte niillä molemmat
Kyllä noi taas keväällä järjestetään ja jos leviä kelpaa tukikohdaksi, niin alustavasti oon jo kortteerin kysellyt. Toi kapakalan esittämä viikonloppu taitais olla ajankohtana ihan passeli?
-munapata
Kyllä noi taas keväällä järjestetään ja jos leviä kelpaa tukikohdaksi, niin alustavasti oon jo kortteerin kysellyt. Toi kapakalan esittämä viikonloppu taitais olla ajankohtana ihan passeli?
-munapata
Parempi tunti kalassa kun viikko kännissä
Paskat se mikään passeli ole ainoita mikä ei mulle sovi. Vaan eipä näitä voida yhden miehen toiveiden mukaan järkätä..munapata kirjoitti:No perkeleLunta pöksyihin että asetutte. Vasta on syystreffeistä selvitty ja lakkinnekin hukkasitte niillä molemmat
![]()
-munapata
Äitienpäiväviikonloppu ois tiätysti perheellisille mieleisin vaihtoehtoEmppai kirjoitti:Paskat se mikään passeli ole ainoita mikä ei mulle sovi. Vaan eipä näitä voida yhden miehen toiveiden mukaan järkätä..munapata kirjoitti:No perkeleLunta pöksyihin että asetutte. Vasta on syystreffeistä selvitty ja lakkinnekin hukkasitte niillä molemmat
![]()
-munapata
-munapata
Mää mitään hukannu, hyvässä tallessahan se mun mösä on kevättreffejä oottelemassa 8)munapata kirjoitti:No perkeleLunta pöksyihin että asetutte. Vasta on syystreffeistä selvitty ja lakkinnekin hukkasitte niillä molemmat
![]()
Toisilla vaan on tarve tehdä varauksia hyvissä ajoin etukäteen.
Tämä kevät on vielä noitten kaikenmaailman juhlien takia haasteellinen, kun vissiin kalastuksellisesti ajatellen parhaat ajat menee niissä.
Ehkä tuon äitienpäivän saa klaarattua lahjomalla, kun hyvissäajoin etukäteen tietää
Tieto lisää tuskaa ja kuitu paskaa
Se vois olla äitienpäivä viikonloppunakin, lahjuksilla siintä selviää..jos selviää.
Jookapakala kirjoitti:Se vois olla äitienpäivä viikonloppunakin, lahjuksilla siintä selviää..jos selviää.
-munapata
On toi äitienpäiväkin paha, mut ei mahdoton. Aikainen kevät ja vappu kekkerit veneessä
Mutta toi mun edellinen kommetti oli siis asiaankuulumaton, joten jos savolohen esittämä päivä toteutuu niin tulen paikalle ke-su ja olen vaan lauantain pois vesiltä. Venekaveri saa toki lainata paattia ja muut lupaa että silloin ei ole reissun paras kalapäivä..
Lakki on jätetty ihan tarkoituksella leviään. On meinaan lupa kysytty jo että arvokkan lippiksen voi noutaa keväällä.
routa sulaa ja elohopea nousee, nii nostetaa aihe esille kevään treffeistä! syksyllä puitiin ajankohdan aikaistamista ja miusta tuo äitienpäivä v-loppu ois hyvä, jos vaan jäät on siiheks lähteny. ehdotuksia ajankohdasta tänne, niin saatais sovittuu v-loppu millo mahdollisimman moni pystyis ottaa osaa.
Kuukauden päästä alkaa saimaasta jäät häipyä
Tässä vermeitä viritellessä moksahti mieleen ne kevät treffit. Siitä ajankohdasta oltiin vielä vähän eipäs juupas fiiliksissä, mutta kun ei tosta veksin houkuttelusta edellä ollut vielä hyötyä, niin koitellaanpas uudestaan. Se ajankohta lähinnä pitäisi varmistaa, että pääsisi alustavat toimenpiteet tapahtuman tiimoilta järjestelemään. Jäät häipyvät viimeistään vappuna ja kokemuksesta tiedän ensimmäisten kolmen jäistä vapaan viikon antavan mukavasti kalaa.
Minulle sopii kaikki viikonloput jäittentuloon asti
Siis: Olisiko treffeille tulijoita ja mille viikonlopulle hommaa lähdetään kehittämään?
-munapata
Minulle sopii kaikki viikonloput jäittentuloon asti
-munapata
Tulossa olllllaaaan.
kapakalaan voi aina luattaa
Olet terve tullut. Veretään saimaa tyhjäks lohesta. Niitä jäi alueelle niin saatanasti, kun jäät tuli isomman lohen vasta alotellessa talvitankkausta.
-munapata
Olet terve tullut. Veretään saimaa tyhjäks lohesta. Niitä jäi alueelle niin saatanasti, kun jäät tuli isomman lohen vasta alotellessa talvitankkausta.
-munapata
- Haukkivesku
- Viikonloppusavolainen
- Viesti:
Kunhan ei ole äitienpäivä eikä vappuviikonloppu niin voisin kisalisenssin saadakkin....
"En minäkään ole aina oikeassa, mutta silloinkin muut ovat enemmän väärässä."
Alustava ilmoittautuminen minulta.. Mahtuskohan samaan veneeseen,kun viime vuonna? Mukava yli 60cm ylityskin saatiin veneeseen viimeksi.
Suttasin naaman,kun en ole kysynyt lupaa julkaisuun,mutta Piken ja savolaxin kanssa saatiin tommonen. On saattanut olla kuvakin jo esillä.
Suttasin naaman,kun en ole kysynyt lupaa julkaisuun,mutta Piken ja savolaxin kanssa saatiin tommonen. On saattanut olla kuvakin jo esillä.
- Liitteet
-
- 2.6kg.jpg (46.07 KiB) Katsottu 6075 kertaa
- Haukkivesku
- Viikonloppusavolainen
- Viesti:
Noitahan sai yllättävän monikin....mutta harvapa sai haukea
"En minäkään ole aina oikeassa, mutta silloinkin muut ovat enemmän väärässä."
Mukana ollaan, jos vaan vapaata harrastuksen rahoittaja myöntää. 
Ei taidolla, vaan tuurilla!
http://jupezku.blogspot.com/
http://jupezku.blogspot.com/
Kevään eteneminen vaikuttaa niin hitaalta ettei jäät taida lähteä vielä vapuksi. Olen treffeillä mukana mikäli työt sen sallii.
-Rellu-
-Rellu-
- S.Koskinen
Meikäläiselle käy vappu viikonlopusta seuraava jne., tullaan Vänerniltä pois juuri vappuna. Mut järjestäjä/t päättäköön.
Mitä luultavammin mukana. Viikonloput pitäisi olla vapaata jos ei ihmeitä tapahdu ja Hyttinen mahtuu kyllä kyytiin.
Näitä tuli syksyllä varsin tiuhaan. Lienevät jo kasvaneet lohen mittoihin eli +5kg.
Näitä tuli syksyllä varsin tiuhaan. Lienevät jo kasvaneet lohen mittoihin eli +5kg.
- Liitteet
-
- Lohnat.jpg (39.15 KiB) Katsottu 5729 kertaa
Ok.kiitos Ville. 90% varmasti mukana. Ilmoitan /soitan vielä lähempänä ajankohtaa.
Mikäs vloppu tässä on kyseessä? Periaatteessa joka toinen käy, mikäli muuten on mahdollista. Eli hyvin epävarma heppi.
ISO uisteluvene kaupan! Nettivene 735003
Tsekkaa mun blogi: https://www.facebook.com/ruodollarokotettu/?fref=ts
Tsekkaa mun blogi: https://www.facebook.com/ruodollarokotettu/?fref=ts
-
hannufox
- EX-tURKUlainen rakkauden levä, vesien Jeesus
- Viesti:
Jos venepaikka järjestyy kaikki viikonloput vapun jälkeen käy. Paitsi 20.5-22.5Samtheman kirjoitti:Mikäs vloppu tässä on kyseessä? Periaatteessa joka toinen käy, mikäli muuten on mahdollista. Eli hyvin epävarma heppi.
Aina voi oppia uutta, varsinkin kalastuksesta
http://www.deltacafe.fi/
http://www.deltacafe.fi/
Miltäs tuntuis toi äitienpäivien jälkeinen viikonloppu treffiajankohtana? Taitais olla kalastuksen kannalta paras vaihtoehto. Kertoilkaapa mielipiteenne.
-munapata
-munapata