Muutama haukitussu...
Muutama haukitussu...
Eli laitetaas muutama pitkästä aikaa palstalle myyntiin...4/0 Tiemcon koukussa,pituuet semmosta 15 cm luokkaa.Marabou deceiver malleja siis kyseessä,jos ei löyvy tuosta satsista mieleistä väriä tahi kokoa/mallia niin kysäsemällä saapi;)..Hinnat pyörii siinä 4 euron tienoilla kpl...
- Liitteet
-
- marapu teseiverit.JPG (48.38 KiB) Katsottu 6130 kertaa
Re: Muutama haukitussu...
6 kipaletta craft fur suteja 3/0-6/0 fulling millin koukuissa,päät vahvistettu epoksilla.Pituudet 15-18 cm.3,5€ zipale....postit mulle niinku aina.
- Liitteet
-
- DSCN2525.JPG (48.23 KiB) Katsottu 5823 kertaa
30 kipaleen setti,löytyy marabou deceiveriä,craft furria,slinkyjä,pari putkimallia.Pörhöt 10-20 cm väliltä.koukkuina tiemcoa,kamasania,fulling milliä...koko paketilla hintaa semmoset 100€,postit mulle ja yhteyvet yv:llä...
- Liitteet
-
- DSCN2534.JPG (51.25 KiB) Katsottu 5504 kertaa
ylimmän kuvan marabou deceivereistä ylempi PuMu ja musta/valko kelta myyty...
Pari craft furia lisää,3/0 fulling millin koukuissa,OrMu ja PuMu,päät vahvistettu epoksilla,15 cm...3€ kipaleelta..
- Liitteet
-
- DSCN2541.JPG (44.34 KiB) Katsottu 5370 kertaa
Pari crafti-tiikeriä ja valko/pinkki ois tarjolla.Pinkki Daichiin 6/0 koukussa 5€,tiikerit 5/0 fullingmillissä 4€ zipaleelta,postit mulle tietty...17-18 cm
- Liitteet
-
- DSCN2546.JPG (52.41 KiB) Katsottu 5207 kertaa
Pari PuMu-craftia lisää,epoksipäällä ja rungolla.18-19 cm lyhyitä,5/0 fulling mill koukuissa..
4€ zipale....
4€ zipale....
- Liitteet
-
- DSCN2577.JPG (50.68 KiB) Katsottu 4989 kertaa
Moe,eli crafti-tiger x 1, valko/pinkki x 1 ja 2 x pu-mu craft,kitoos...
-Åbo-
-Åbo-
..Pike Performance...Hauen kalastusta jo yli 30-vuotta..
Muutama pienempi 2/0 fullin milleissä,13 cm pätkiä.Päät ja rungot vahvisteltu epoksilla.PuMU,SunburstOrMu ja keltavihreä.3€ kipaleelta...
- Liitteet
-
- kakosen haukipörhöt.JPG (47.04 KiB) Katsottu 4621 kertaa
Perhot perillä.....Hienoja
-Åbo-
-Åbo-
..Pike Performance...Hauen kalastusta jo yli 30-vuotta..
Parit craftit tarjottimelle taasen,sekä 3 kpl Jailhouse deceivereitä.Koukkuina 4-5 koon fulling mill,4€ zipaleelta,postit mulle.Pituuet siinä 15 cm hujakoilla,epoksipäät kaikissa, sekä crafteissa vielä rungossa tottakait.
- Liitteet
-
- 5 haukitussua.JPG (58.46 KiB) Katsottu 4232 kertaa
4Kpl crafteja lisää 4€ kpl hintaan.Sidottu fulling millin 5/0 koukkuun,runko ja päät vahvisteltu epoksilla,punapäisessä PuMu:ssa vielä tuota pimeessä hohtavaa fläsää pyrstössä ja rungossa...Pituuet taasen siinä 15 cm pinnassa.
- Liitteet
-
- 4 haukkiperhoa.JPG (48.17 KiB) Katsottu 4123 kertaa
Paljonko alimmilla crafteilla painoa?
Ei pysty kyllä tarkkaan sanoon ku ei oo minkäänlaista puntaria lähettyvillä,mutta noissa ei oo painotusta.Schlappenit pyrtössä,crafti rungossa,fulling millin koukuissa ei montaakaan grammaa paina;)Mutta jos esim: painosilmillä tarviisit malleja niin laita vaikkapas yyveetä;)
terv.Teemu
terv.Teemu
4 slinkyä ois pitkästä aikaa tarjolla, valko/sininen 4/0 fulling mill koukussa,loput 5/0 fullingissa.Kaikissa pimeessä hohtavaa fläsää,kahessa vaaleassa lisäksi pimeessä loistavaa Gongo hairia joka ei ime vettä,eli puolet vielä painosta poies märkänä.Kaikissa epoksipäät mulkosilmillä.Pituudet siinä 15 cm hujakoilla,4€ per suti..postit mulle...
- Liitteet
-
- 4 haukiperhoa.JPG (62.18 KiB) Katsottu 3854 kertaa