Hong Kong
Alueen säännöt
Tänne voi antaa palautetta kokemistasi "vääryyksistä" tai "hyvyyksistä". Missä homma toimii ja missä ei..kallista vai ei..
kus...sta vai hyväntekeväisyyttä. ym. Tänne voit myös ilmoittaa jos sinulta on varastettu tavaraa.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Tänne voi antaa palautetta kokemistasi "vääryyksistä" tai "hyvyyksistä". Missä homma toimii ja missä ei..kallista vai ei..
kus...sta vai hyväntekeväisyyttä. ym. Tänne voit myös ilmoittaa jos sinulta on varastettu tavaraa.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
- Royal Trude
- Koko Kansan Tenaleidi
- Viesti:
Hong Kong
Tulipa ekaa kertaa tilattua Honkkarin nettikaupasta kamaa.
Plussaa:
Palvelu on aika sutjakkaa, lähetyslista ja kaikki, reklamaatiopapereineen sun muineen.
Ja kun paketti oli postissa niin kännykkään tuli ilmotus seurantakoodeineen. Näppärää.
Miinusta:
Pakkaamiseen, etenkin pienien tavaroiden, pitäisi hieman enemmän panostaa. Olin tilannut hieman isomman ostoksen josta syystä paketin kokokin oli suurempi. Siihen lisäksi sitten kaikenlaista tingeltangelia. Allaolevassa kuvassa on kaksi pakkausta. Etsi toisesta neljä virhettä.
Toivomus:
Itella? Siis toi paikallinen Honkkari on tossa ihan kulmalla. Alkon viäressä. Asiamiespostiin on matkaa 10 minuutin ajomatka.
Plussaa:
Palvelu on aika sutjakkaa, lähetyslista ja kaikki, reklamaatiopapereineen sun muineen.
Ja kun paketti oli postissa niin kännykkään tuli ilmotus seurantakoodeineen. Näppärää.
Miinusta:
Pakkaamiseen, etenkin pienien tavaroiden, pitäisi hieman enemmän panostaa. Olin tilannut hieman isomman ostoksen josta syystä paketin kokokin oli suurempi. Siihen lisäksi sitten kaikenlaista tingeltangelia. Allaolevassa kuvassa on kaksi pakkausta. Etsi toisesta neljä virhettä.
Toivomus:
Itella? Siis toi paikallinen Honkkari on tossa ihan kulmalla. Alkon viäressä. Asiamiespostiin on matkaa 10 minuutin ajomatka.
Piiloteksti
- Aavikkosammakko
- PaMu "the Hand" Henry
Re: Hong Kong
Tilasin itsekin toissaviikolla. Tiistaina naputtelin tilauksen siimaa & Patriot kalastuslaukku. Kaupan päälle sai Rapalan. Torstaina tuli jo viesti, että postissa on
Nopeeta!
Kaikki oli kuten pitikin, joten ei mitään valittamista!
Kaikki oli kuten pitikin, joten ei mitään valittamista!
Itse tilannut tavaraa pari kertaa. Ensimmäisellä kerralla tuli vääränlaisia Drop shot painoja (pyöreitä pitkulaisten sijaan), ilmoitin asiasta ja sain 10€ lahjakortin, eli enemmän kuin mitä painojen arvo oli.
Nettikaupan käyttöliittymä on ehdottomasti paras ja selkein näkemäni ja tuotteetkin tulevat vikkelästi perille. Vanhemmat selainversiot Firefoxista ja Explorerista tosin eivät suostu nettikaupan kanssa toimimaan kunnolla.
Nettikaupan käyttöliittymä on ehdottomasti paras ja selkein näkemäni ja tuotteetkin tulevat vikkelästi perille. Vanhemmat selainversiot Firefoxista ja Explorerista tosin eivät suostu nettikaupan kanssa toimimaan kunnolla.
Illalla hilpeinä kaljaa, aamulla kalpeina hiljaa.
Hyvin toimii!! Tilasin eilen 4# perhovavan niin kesti 26 tuntia kun se tuli perille!!!!!

Viime perjantaina tilailin rompetta ja onnistuin sössimään tuon ekstra-rapalan vaikka tilausta tehdessä siitä muistutettiin. Soitin aspaan sen auettua ja selitin tilanteen. Lupasivat laittaa tulemaan suoraan kotiosoitteeseen ja näin kävi.
Tilaamani vavan kanssa meinasi tulla ongelmia mutta asiasta infottiin hyvin ja tänään lienee perillä matkiksessa.
Isot ruusut mun puolesta!!
tulen toistekin tekemään tilauksen. 
Tilaamani vavan kanssa meinasi tulla ongelmia mutta asiasta infottiin hyvin ja tänään lienee perillä matkiksessa.
Isot ruusut mun puolesta!!
Silmä kirkas,käsi vakaa;
Vinetto sen takaa
Team Sämpylänsyöjät
Vinetto sen takaa
Team Sämpylänsyöjät
Juuri eilen hain postista laatikollisen rompetta, jotka tuli Honkkarin nettikaupasta! Toimii, kuin junan vessa!
Vielä ku ne sais Tintit tonne verkkokauppaan...
Vielä ku ne sais Tintit tonne verkkokauppaan...
Pantiin vähän kelasettiä uusiksi ja Pennin 320:siä lähti tilaukseen viime viikolla tortaina päivällä. Perjantaina tuli taas tekstari että paketti postissa noudettavissa. Kyllä toimii! 
-
[[[tuke]]]
- Viesti:
hmmmh, tilasin tuolta kelan ja vavan ja jotain rihkamaa. No Kela oli postissa tänään ja maanantaina tilasin! joten upeaa palvelua, mutta vapaa ei näkynyt.. Tietääkö joku, että laittaako ne eri lähetyksinä vai minkä takia ei vapa tullut samaan aikaan?
-tuukka
-tuukka
team hellhauki
-
fisustaja92
- Twitter: https://twitter.com/Dettjedda
- Viesti:
Ootko varma, oliko vapaa varastossa? Muistelisin, että jos jotain ei ole varastossa niin laittavat jälkijunassa, tai senkin pysty vissiin ite valkkaamaan mitenkä...[[[tuke]]] kirjoitti:hmmmh, tilasin tuolta kelan ja vavan ja jotain rihkamaa. No Kela oli postissa tänään ja maanantaina tilasin! joten upeaa palvelua, mutta vapaa ei näkynyt.. Tietääkö joku, että laittaako ne eri lähetyksinä vai minkä takia ei vapa tullut samaan aikaan?
-tuukka
Ite jokusen tilauksen tuolta laittanut, ja on kyllä nopeeta. Pari päivää niin tilaus noudettavissa. Pakkaaminen hyvää. Kerran tuli yks Monster Fly väärässä värissä, mutta otin asiakaspalveluun yhteyttä ja sain puuttuvan värin, sitä toista ei tarvinnut edes palauttaa.
-
[[[tuke]]]
- Viesti:
käskin ärrätädin vielä tarkistamaan, josko löytyisi ja ei kuulema ollut. Ja tuon lisäksi vielä tuossa paketissa minkä sain luki, että "monipakettilähetys".
team hellhauki
Monipakettilähetys tarkoittaa useaa pakettia. Ne ei kuitenkaan odottele toisiaan, vaan tulevat perille kun ehtivät. Vapa (varsinkin jos on pitkä) saattaa olla erilliskäsiteltävä, joten sen saapuminen voi viedä kauemmin.
ISO uisteluvene kaupan! Nettivene 735003
Tsekkaa mun blogi: https://www.facebook.com/ruodollarokotettu/?fref=ts
-
[[[tuke]]]
- Viesti:
jees, kiitokset näistä tiedoista. Asiat alkaa olla jo selvillä!
-tuukka
-tuukka
team hellhauki
-
[[[tuke]]]
- Viesti:
ja näin vapakin turvallisesti kotona. Voin vain sanoa, että tuolta tilaan tavaraa jatkossakin!
Paljon ruusuja honkkarille

Paljon ruusuja honkkarille
team hellhauki
jullimon kirjoitti:Viime perjantaina tilailin rompetta ja onnistuin sössimään tuon ekstra-rapalan vaikka tilausta tehdessä siitä muistutettiin. Soitin aspaan sen auettua ja selitin tilanteen. Lupasivat laittaa tulemaan suoraan kotiosoitteeseen ja näin kävi.
Isot ruusut mun puolesta!!tulen toistekin tekemään tilauksen.
Mullekin kävi pari kertaa noin! Päivässä tuli molemmilla kerroilla rapala kotiin...
- Piatu
- Kevennetyn keksijä
- Viesti:
Mie tässä ufoa ole metättänyt viikonlopusta lähtien ja riemukseni huomasin nettikaupassa ilmon ko vekottimesta.
Pettymys oli suuri kun ei ole varastossa eli ostamatta jäi.
Eli pikkurisut kun nettikaupassa on tuotteita mitä ei ole saatavilla tai edes suoraan ole ilmossa milloin saapuu.
Pettymys oli suuri kun ei ole varastossa eli ostamatta jäi.
Eli pikkurisut kun nettikaupassa on tuotteita mitä ei ole saatavilla tai edes suoraan ole ilmossa milloin saapuu.
Pirun nopeaa toimintaa, alle vuorokausi tilauksesta ja paketti jo noudettavissa postista.
Lisäksi kaupantekijäisestä ja klubitarjouksista ISOT plussat.
-
[[[tuke]]]
- Viesti:
Ja lisää kehuja kyseiselle kaupalle. Tilasin vielä kelan, mutta nettikaupassa oli kyseisestä kelasta virheelliset tiedot, joten laittoivat saman tien uuden tulemaan! Vuorokausi meni myös täällä kun jälleen kela tuli perille!
Nyt on kaikki valmiina norjan reissuun

Nyt on kaikki valmiina norjan reissuun
team hellhauki
Pojalle tuli suru kun uusi Daiwa Gold Cast umpparivapa katkes vahingossa. Tilasin uuden Honkkarin nettikaupasta, ja tekstari paketin saapumisesta tuli alle vuorokauden sisällä tilauksesta. Ei paha mun mielestä.
Pari heräteostosta tuli tehtyä samalla itselle
Pari heräteostosta tuli tehtyä samalla itselle
Kyseessä ei ole virhe, vaan ominaisuus.
Kiitokset loistavasta asiakaspalvelusta!!! Tuli hyvä mieli... 
ISO uisteluvene kaupan! Nettivene 735003
Kalajigejä ja muksulle Rapala-huppari tuli tilattua, homma toimi oikein hienosti.
Keskiviikkona tilasin ja torstaina kävin paketin hakemassa.
Nopeaa toimintaa.
Pakattukin oli hyvin, oli vaan perkeleen iso paketti vavalle ja vähäiselle määrälle pikku tavaraa.
No ei tuokaan kyllä liiemmin haittaa.
T: Sami
Nopeaa toimintaa.
Pakattukin oli hyvin, oli vaan perkeleen iso paketti vavalle ja vähäiselle määrälle pikku tavaraa.
No ei tuokaan kyllä liiemmin haittaa.
T: Sami
Devonit ja niihin liittyvä kirjallisuus kiinnostaa.
Tuolta löytyy tekeleitäni.
http://www.kalamies.com/foorumi/viewtop ... 17&t=53652
Tuolta löytyy tekeleitäni.
http://www.kalamies.com/foorumi/viewtop ... 17&t=53652
Mulla on tilaus vetämässä, saapunee huomenna tai viimeistään tiistaina, testissä samalla asiakaspalvelu, kun onnistuin suorittamaan nettimaksun tuplana 
Pienten kommervenkkien jälkeen ylimääräinen maksu palautui tänään tililleni.
Palvelu oli koko ajan asian selvityksen yhteydessä todella hyvää.

Palvelu oli koko ajan asian selvityksen yhteydessä todella hyvää.
Tänään hain uuden vetokelan.
Olisi ollut jo eilen noudettavissa, mutta posti oli onnistunut sössimään tekstiviesti-ilmoituksen lähetyksen. Tänään sitten itse huomasin netistä kelan olevan noudettavissa.
Honkkarin puolelta taas loistavan nopeaa palvelua
Olisi ollut jo eilen noudettavissa, mutta posti oli onnistunut sössimään tekstiviesti-ilmoituksen lähetyksen. Tänään sitten itse huomasin netistä kelan olevan noudettavissa.
Honkkarin puolelta taas loistavan nopeaa palvelua
Pikkutilaus tuli itekkin tehtyä ja ihan ripeetä toimintaa tuntui olevan.