O:Kaira, avokela, poppereita
Alueen säännöt
Tänne kaikki ostoilmoitukset sekä vuokra-hakemukset liittyen kalastukseen, retkeilyyn tai veneilyyn. HUOM! Ketjun aloittajana voit lukita oman ketjusi kaupanteon päätyttyä.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt -- Kalamies.com tori
Myyjän Opas + Ostajan Opas
Tänne kaikki ostoilmoitukset sekä vuokra-hakemukset liittyen kalastukseen, retkeilyyn tai veneilyyn. HUOM! Ketjun aloittajana voit lukita oman ketjusi kaupanteon päätyttyä.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt -- Kalamies.com tori
O:Kaira, avokela, poppereita
Jos jollain on jääny käyttämätön vihree kuuden tuuman UR nurkkiin pyörimään, niin mulle voipi tarjota. Tai vinkkiä että mistä halvalla saa sellasen.
Viimeksi muokannut qwerty_88, 12:40:22 05.11.2011. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Ihmiset aina moittivat olosuhteita ja ympäristöä. Minä en usko olosuhteisiin. Pystyvät ihmiset tässä maailmassa ovat niitä, jotka etsivät toiminnalleen oikeita olosuhteita, mutta elleivät löydä, tekevät ne" (Shaw)
- Holkkipolvi
- On nähnyt Tuksun aromipesän
Re: O:Kaira
Janottaa nii että suu pölisöö...
Moi,
jos en väärin muista, niin tuo on Moran tekoja ?
Jos, niin kelpo kaira.
jos en väärin muista, niin tuo on Moran tekoja ?
Jos, niin kelpo kaira.
Olen noihin ur kairoihin tykästynyt, niin sellaisen meinasin hankkia nyttenkin. Tietää ainakin mitä saa
Ja tosiaan uusi haussa, ostan kaupasta jos ei jollain ylimääräiseksi ole jäänyt (esim pilkkikilpailuista palkintona tms) ja haluaisi siitä vähän edullisemmin luopua. Viimeisellä pilkkireissulla vanha punainen ur meni paskaksi, niin siksi on nyt kaira hankinnassa.
"Ihmiset aina moittivat olosuhteita ja ympäristöä. Minä en usko olosuhteisiin. Pystyvät ihmiset tässä maailmassa ovat niitä, jotka etsivät toiminnalleen oikeita olosuhteita, mutta elleivät löydä, tekevät ne" (Shaw)
Jeps. Miksihän se punainen on nimetty JUHLAKAIRAKSI... ?
Se sini(virreä) on ainoa oikea UR 8)
Se sini(virreä) on ainoa oikea UR 8)
- valssi1
- Kaupankäynti tämän herran kanssa omalla vastuulla
Eikös se punainen ole sellainen ettei kestä merikäyttöä. Ite sain muutaman vuoden siihen lisää käyttöaikaa, kun laitettiin sisäpuolelle sulatettua vaseliinia varren mitan verran...
Vihjreä ainut oikea. Poika juoksee pilkillä, minä en..
Vihjreä ainut oikea. Poika juoksee pilkillä, minä en..
"En juo tippaakaan alkoholia uskonnollisista syistä- juon sitä täysin muista syistä"
"Oluessa on vapautta, viinissä terveyttä, konjakissa voimaa ja vedessä bakteereita"
"Oluessa on vapautta, viinissä terveyttä, konjakissa voimaa ja vedessä bakteereita"
Juu, onhan se vihree paljon kestävämpi. Ei pentuna vaan siihen rahaa ollut niin ostin sen punaisen. Ja kyllähän tuokin aika kauan kesti, kymmenkunta vuotta. Ja niistä muutaman viimeisen vuoden ollut pelkästään kyseinen kaira käytössä, nelituumanen on ruualla leikkimistä 8) Mutta hinta-laatu suhteeltaan ihan ok kaira oli se punainenkin.
Re: O:Kaira, avokela, poppereita
Juu, eli lisäks ois tarvetta suht laadukkaalle, mutta mielellään myös edulliselle avokelalle, luokkaa 2500-3000. Ja parit edulliset popperitkin saattasin kelpuuttaa merihirviöitten narraukseen.
Kela ostettu! muuta saapi vielä tarjoilla. Etenkin niitä poppereita.
TUo Rapalan 12cm olisi jouten. Kunto hyvä ja hintaa 10euroa (sis. pk)
- Liitteet
-
- Popperi.jpg (28.4 KiB) Katsottu 1959 kertaa
Vähän on turhan suolainen hinta rapalasta. Kiitoksia kuitenkin tarjouksesta!