Tuosta stidistä kellään kokemuksia. Tulis keveemmille lusikoille, lotoille ja mahtollisesti jopa vaapuille. Heh. Chili.
Onko kauhiasti eroa series onniin? Niitä sais aika edukkaasti paikkapaikoin. Saa ehotella myös muilta merkeiltä, jos löytys vaikka halavemmalla joku mielellään kestävä ja hyvä. 8-koipinen menis kyllä myös. 100-kokoluokan hyrrän ja nuin 0.17 kuitusen kamuks ois haussa keppi.
Berkley Chili 9' (270 cm) 7-25 g hyrrämalli
Alueen säännöt
Palsta heittokalastuksesta. Keskustelun aiheina heittokalastukseen soveltuvat kalapaikat, välineet, vieheet, kalastustavat jne.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Palsta heittokalastuksesta. Keskustelun aiheina heittokalastukseen soveltuvat kalapaikat, välineet, vieheet, kalastustavat jne.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Re: Berkley Chili 9' (270 cm) 7-25 g hyrrämalli
Itse kanssa miettinyt samaa keppiä, saitko mitään vastauksia? Oletko hankkinut? Kokemuksia?
- pilkkikunkku
- Viesti:
Menee vähän ohi, mutta mulla on haspelille 8ft. 3-15g malli. Mitä kaupassa katsellut noita jäykempiä niin voisinpa melkein sanoa että päivitetty series one. Chilissä on pidempi takakahva mikä tekee mun mielestä kalastuksesta vähän kivempaa.
Tää mun aihio toimii ainakin hyvin tollaseen yleiseen kevyeeseen heittokalastukseen. Pienemmät vaaputki lentää. Veikkaan että ihan hyvä vapa tuo jäykempikin on.
Tää mun aihio toimii ainakin hyvin tollaseen yleiseen kevyeeseen heittokalastukseen. Pienemmät vaaputki lentää. Veikkaan että ihan hyvä vapa tuo jäykempikin on.
-
Masamainio
Sama täällä, vähän ohi menee, mutta mulla ku on toi 9' järeempi avoversio mertsarille. Toimii mainiosti, pitää kalan kiinni hyvin, ja kuidulla tartuttaakin ihan kivasti. Ruutia riittää isommallekin kalalle, ja pitkä takakahva jeesaa heittämistä. Aika tavalla sama vapa ku series one, ehkä jollain tapaa enemmän potkua tässä Chilissä