Saimaan vetouistelutreffit syksy 26.-28.10.2012
Alueen säännöt
Tälle palstalle kaikki uistelu-, onki-, pilkki-, perho-, ym. kilpailuihin, messuihin ja KMC-treffeihin liittyvä keskustelu.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Tälle palstalle kaikki uistelu-, onki-, pilkki-, perho-, ym. kilpailuihin, messuihin ja KMC-treffeihin liittyvä keskustelu.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Re: Saimaan vetouistelutreffit syksy 26.-28.10.2012
team poranokka: jagge86 & uke86
Eiköhän mekin koiteta torstaina illalla taas heilahtaa paikalle.
Eiköhän mekin koiteta torstaina illalla taas heilahtaa paikalle.
Tosissaan muttei totisesti.
Me tullaan torstai illasta ja ollaan sunnuntaihin asti.
Ja Risto on sitten kuorsaamatta jos satutaan samaan mökkiin
Ja Risto on sitten kuorsaamatta jos satutaan samaan mökkiin
Hopeamajava: Per4 & (Joonas)
Kapakala ja Flaksi ja ehkä henkivartija tulee mukaan..
Jos Jumala on olemassa, minä olen kusessa.
Haistakaa itte! Kalaonnea kaikille tasapuoleisesti! Olkoon haukivedet teille suosiollisia!
Etiopiassa kaikki muu on paskaa paitsi kusi...
- rreipas
- Rokotiili-Risto
- Paikkakunta: saimaanharju saman nimisen järven lähellä oleva penkere
niimpä.....ahti söi senSamtheman kirjoitti:Missäs ykkönen on?rreipas kirjoitti:oonkai mieki tulossa pitkä vlv hakusessa
torstai>sunnuntai
nii paatillahan on nimikin
neversink 2
vtu mitään saa
Aletaampas lämmitellä tätäkin
Meillä päin on viimeaikoina kaikki energiavarat käytetty yhden saatanan troolarimulkun ja sen takapirujen vehkeilyjen selvittelyyn
mutta treffeihin on enään reilut kaksi viikkoa. Tukikohdan pitäisi näillä näkymin olla valmiina vastaanottamaan treffeille osallistuvat venekunnat. Kattelen vielä parin viikonlopun aikana mahdolliset puutteet ja hoitelen mestat sille mallille, että pärjäillään. Olen siis leviässä treffejä edeltävänä keskiviikkona ennen pimeäntuloa ja lämmittelen paikat kuntoon. Saunakin oottelee lämpimänä, jos joku muukin haluaa ottaa ennakkolähdön. Majoitustilat täytellään sitämukaan, kun poruukkaa ilmestyy. Hotellin kuppila on jo suljettu, mutta selvitän laiturin setelitankkauspaikan polttoainetilanteen ja ilmoittelen hyvissä ajoin, saako bensaa paikanpäältä, vai pitääkö raahata mukaansa. Sovitaanko taas, että heitetään saunakassaan parikymppiä mieheen, niin majoitus ym. kulut on sillä kuitattu. Jos jotakin treffeihin liittyvää pyörii mielessä, niin näppylät liikkeelle
-munapata
-munapata
Parempi tunti kalassa kun viikko kännissä
Muistaakseni oli puhetta syöteistä? Mulle taas semmonen 20€ satsi...
Me tullaan torstai-iltana tontille, kun ei anna duunit aiemmin myöten
Oltais tultu jo ens v-loppuna, mutta jouduin lauantaiksi töihin
Noh, keväällä on sit pidempi reissu. Ehkä...
Me tullaan torstai-iltana tontille, kun ei anna duunit aiemmin myöten
Oltais tultu jo ens v-loppuna, mutta jouduin lauantaiksi töihin
Noh, keväällä on sit pidempi reissu. Ehkä...
ISO uisteluvene kaupan! Nettivene 735003
Tsekkaa mun blogi: https://www.facebook.com/ruodollarokotettu/?fref=ts
Tulen kanssa tonteille todennäköisesti torstai illasta. Keulahomppeli tulee vasta pe päivällä, eli saas nyt nähdä meneekö perjantai aamupäivä yksin vetelyksi vai rannalla nyhjäämiseksi. kelistä riippuen...
Montas pussia tolla 20€ saa? Pohdiskelin että pärjättäisiin varmaan kuudella pussillaSamtheman kirjoitti:Muistaakseni oli puhetta syöteistä? Mulle taas semmonen 20€ satsi...:
Jos sama määrä on alamittoja liikkeellä, mitä viimeisen viikon aikana, niin et pärjää kuudella pussilla edes kahta päivääSlx kirjoitti:Montas pussia tolla 20€ saa? Pohdiskelin että pärjättäisiin varmaan kuudella pussillaSamtheman kirjoitti:Muistaakseni oli puhetta syöteistä? Mulle taas semmonen 20€ satsi...:
-munapata
Parempi tunti kalassa kun viikko kännissä
Otan 20 pussia.munapata kirjoitti:Jos sama määrä on alamittoja liikkeellä, mitä viimeisen viikon aikana, niin et pärjää kuudella pussilla edes kahta päivääSlx kirjoitti:Montas pussia tolla 20€ saa? Pohdiskelin että pärjättäisiin varmaan kuudella pussillaSamtheman kirjoitti:Muistaakseni oli puhetta syöteistä? Mulle taas semmonen 20€ satsi...:Oon alustavasti tilannut sata pussia Antilta treffejä varten. katotaan, kuin riittävät. Voitais oikeastaan alkaa kasaamaan tota syöttitarpeen määrää, että tiedän varata riittävän määrän. Ja sen kuuden syötin pussin hintahan oli sen 1.5 euroa.
-munapata
Ok Otan sitten ton samin mainitseman "20€setin" eli 13 pussia. Se saa riittää 
- rreipas
- Rokotiili-Risto
- Paikkakunta: saimaanharju saman nimisen järven lähellä oleva penkere
mites on kiinostaako jos otan reilun setin huppuja messiin?
ainakii löytyy toimivaa väritystä syysvesille
viimoset värit hiotaan vielä viikkoo ennen treffejä
tai voi ne sitte polttaa nuotiossa jos niillä ei tee mitään
ainakii löytyy toimivaa väritystä syysvesille
viimoset värit hiotaan vielä viikkoo ennen treffejä
tai voi ne sitte polttaa nuotiossa jos niillä ei tee mitään
vtu mitään saa
Mä voisin ottaa Satsin huppuja! Vaik joku 8 kpl, ja kalatakuu näillä vissiin oli
samoin syöttejä kiitos! Määrää en osaa arvioida, kun tosiaan ensikertaa raksihommissa treffeillä! Mites syöttien säilytys treffien aikana on järjestetty? Käsittääkseni pitäisi olla kylmässä ja jäitä ei igloon munapadan puheiden perusteella ole saatavana niin Kuis säilyvyys uistelupäivänaikana taataan?
Kannattaa varata kaksi eri kylmälaukkua per venekunta, toinen tukikohtaan ja toinen eväille veneeseen. Veneeseen olevaan laukkuun syötin, ja mielellään vielä pienempi laukku parin kylmäkallen kanssa isomman sisään, niin pysyvät kohmeessa. Jos lämpö on edes nollan tuntumassa, niin sulaneetkin voi käyttää uudestaan... Viimeksikin tuli ainaki pari alamittaa hiukan happaman hajuisilla syöteillä 
ISO uisteluvene kaupan! Nettivene 735003
Tukikohdassa siis vissiin pakastin jossa kallet kylmettää "?
Ei ole pakastinta eikä sähköjä. Otsalamppu on siis hyvä ottaa mukaan, samoin muutama ulkotuli per ukko ois jees.
Mun koneen pitäisi olla stadissa joskus klo 17 aikoihin ja sitten himan kautta Leviään. Puolilta öin siis perillä.
Mun koneen pitäisi olla stadissa joskus klo 17 aikoihin ja sitten himan kautta Leviään. Puolilta öin siis perillä.
mahtaako kellään olla selvyyttä porukan lukumäärästä joita treffeille on tulossa? muistaakseen viimevuoden syksyllä koettii käviä huippu eli oliks meit nyt 28 yöpymässä leviässä eikä sinne juuri sen enempään mahdukkaan. muutama porukka ois viel kiinnostunu tulemaan, niin aattelimpa tiedustella asiaa. meitä on tulossa keskiviikko iltana tai torstaina mie, riipinen ja mahdollisesti joku muu kyytiin (s.koskinen)??? koitan kans jaksaa maalata muutamia huppuja treffeille myyntiin jos tästä nyt kiireiltään kerkee.
- Haukkivesku
- Viikonloppusavolainen
- Viesti:
Eikös tällaselle porukalle kannattas raijata yx kompura ja pikku pakkanen?
Vai ostettaisiinko tällä porukalla kaasu/sähkö toiminen pakastin
littiin ja jätettäisiin se Luvialle käyttöön?
Eihän toi olis varmaan kuin kympin per nökö.
Vai ostettaisiinko tällä porukalla kaasu/sähkö toiminen pakastin
littiin ja jätettäisiin se Luvialle käyttöön?
Eihän toi olis varmaan kuin kympin per nökö.
"En minäkään ole aina oikeassa, mutta silloinkin muut ovat enemmän väärässä."
Ei se pakastin mikään välttämätön ole.
Täydentäkääs ny sitte tätä listaa, joku mode vois naulata listan ekaan viestiin...veksi kirjoitti:mahtaako kellään olla selvyyttä porukan lukumäärästä joita treffeille on tulossa? muistaakseen viimevuoden syksyllä koettii käviä huippu eli oliks meit nyt 28 yöpymässä leviässä eikä sinne juuri sen enempään mahdukkaan. muutama porukka ois viel kiinnostunu tulemaan, niin aattelimpa tiedustella asiaa. meitä on tulossa keskiviikko iltana tai torstaina mie, riipinen ja mahdollisesti joku muu kyytiin (s.koskinen)??? koitan kans jaksaa maalata muutamia huppuja treffeille myyntiin jos tästä nyt kiireiltään kerkee.
1. Puukenkä: Munapata, Hannufox
2. Vanaja III: Samtheman, kari, PeNa
3. Aurora: Wzlo, aki_p84
4. Crossi: Emppai, Rane ja Haakkiveskku
5. bella: Slx + forumin ulkopuolelta veljeni
- kari -
sekakäyttäjä vm -73
Se kaikki alkoi ihan mato-ongesta, sitten kokeilin waariwainaan apumatikkia. Jossain vaiheessa siirryin avokelaan ja kokeilin myös vetouistelua...
sekakäyttäjä vm -73
Se kaikki alkoi ihan mato-ongesta, sitten kokeilin waariwainaan apumatikkia. Jossain vaiheessa siirryin avokelaan ja kokeilin myös vetouistelua...
5. bella: Slx + forumin ulkopuolelta veljeni[/quote]
6. Poranokka: jagge86 + uke86
5. bella: Slx + forumin ulkopuolelta veljeni[/quote]
6. Poranokka: jagge86 + uke86
Tosissaan muttei totisesti.
6. elsa-johanna: kapakala,flaksi,henkivartijakari kirjoitti:Täydentäkääs ny sitte tätä listaa, joku mode vois naulata listan ekaan viestiin...veksi kirjoitti:mahtaako kellään olla selvyyttä porukan lukumäärästä joita treffeille on tulossa? muistaakseen viimevuoden syksyllä koettii käviä huippu eli oliks meit nyt 28 yöpymässä leviässä eikä sinne juuri sen enempään mahdukkaan. muutama porukka ois viel kiinnostunu tulemaan, niin aattelimpa tiedustella asiaa. meitä on tulossa keskiviikko iltana tai torstaina mie, riipinen ja mahdollisesti joku muu kyytiin (s.koskinen)??? koitan kans jaksaa maalata muutamia huppuja treffeille myyntiin jos tästä nyt kiireiltään kerkee.
5. bella: Slx + forumin ulkopuolelta veljeni
Jos Jumala on olemassa, minä olen kusessa.
Emppai kirjoitti:Ei se pakastin mikään välttämätön ole.
ei varmaan ookkaan, mutta kertokaa ihmeessä kuinka saada iglo pysymään jäisen viileänä to-su muutamalla kylmäkallella!