Kalastusvalvonnan yleisyys (äänestys)
Alueen säännöt
Täällä keskustellaan kaikesta yleisestä kalastukseen liittyvästä.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt - Kalastus-uutisia - Etusivu uusiks!
Täällä keskustellaan kaikesta yleisestä kalastukseen liittyvästä.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt - Kalastus-uutisia - Etusivu uusiks!
siinä sen taas näkee, kun on rehellinen ja vielä näyttää siltä, niin koskaan ei kysytä lupia
toinen vaihtoehto on tietysti, että on niin ruma, ettei kukaan uskalla tulla kyselemään, jompi kumpi.
tietysti kun näkee asialliset varusteeni, niin kukaan epäile mitään, pidän aina mukana vähintään S&W 357 Mag pikavetokotelossa, eivät häiritse
toinen vaihtoehto on tietysti, että on niin ruma, ettei kukaan uskalla tulla kyselemään, jompi kumpi.
tietysti kun näkee asialliset varusteeni, niin kukaan epäile mitään, pidän aina mukana vähintään S&W 357 Mag pikavetokotelossa, eivät häiritse
- Royal Trude
- Koko Kansan Tenaleidi
- Viesti:
- Samthefisherman
Yhteensä neljästi on kysytty. Kolmesti Saimaalla ja kerran Houtskarissa. Tosin Houtskarin "valvojat" olivat kevätlinnustamassa ja olivat ajaneet koneensa kiville/paskaksi tuhannenpäissään. Putputtivat tyhjäkäynnillä eteenpäin. Lupien tarkastus oli vain tekosyy kysellä, että oliko meillä myydä heille viinapulloa. Heidän hoonolla soomella ja meidän vähintään yhtä huonolla ruåtsilla selvitettiin asiaa. Loppujen lopuksi ei lupia tarvinnut esittää (vaikka ne olivatkin ok) ja viinaakaan ei ollut heille myydä. "Loistavaa" toimintaa tuolta isä/poika parivaljakolta 
- Royal Trude
- Koko Kansan Tenaleidi
- Viesti:
Eipä saa kukaan muu kuin poliisi mennä laukulle. Valvoja saa kysyä että näytätkö laukun sisällön.Maknum kirjoitti:Mites muuten tämmönen oon kuullu juttua, että kalastuksen valvojalla ei ole oikeutta käydä sun kassissa katsomassa onko sulla alamittaisia? Ainoastaan virkavallalla on siihen oikeus...
ISO uisteluvene kaupan! Nettivene 735003
Tsekkaa mun blogi: https://www.facebook.com/ruodollarokotettu/?fref=ts
Tsekkaa mun blogi: https://www.facebook.com/ruodollarokotettu/?fref=ts
Juu näin ajattelinkin...Samtheman kirjoitti:Eipä saa kukaan muu kuin poliisi mennä laukulle. Valvoja saa kysyä että näytätkö laukun sisällön.Maknum kirjoitti:Mites muuten tämmönen oon kuullu juttua, että kalastuksen valvojalla ei ole oikeutta käydä sun kassissa katsomassa onko sulla alamittaisia? Ainoastaan virkavallalla on siihen oikeus...