Kalastusvälineliikkeet Viron maalla?

Alueen säännöt
Täällä keskustellaan kaikesta yleisestä kalastukseen liittyvästä.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt - Kalastus-uutisia - Etusivu uusiks!
Waily

Kalastusvälineliikkeet Viron maalla?

Viesti Kirjoittaja Waily »

En tiä kuuluuko tänne ,mutta kummiski...
Onkos kellään hajua mitenkä niitä on siellä ,vai torillako välineitä lähinnä kaupataan??
Maknum

Viesti Kirjoittaja Maknum »

Onhan niitä kalastussä skauppoja siellä paljon itse kävin viidessä mutta nimiä en muista esim satamarketissakin on yksi kalastuskauppa hinnat eivät olleet siellä halvat...
Waily

Viesti Kirjoittaja Waily »

Juu ,mietin vaan ,että onko siellä ny erityisesti halvempaa.
Olen meinaan menossa sinne ensi kesänä rippi-leirille ja mietin ,että olisikohan sieltä jotain kotiin kannettavaa... :lol:
Mikey
Herr Doktor

Viesti Kirjoittaja Mikey »

Tallinnassa ei ainakaan ole mun kokemuksien mukaan paljoakaan meiän hintoja halvempaa. Tavaraa löytyy jos on löytyäkseen, eniten on Rapalan uistinta ja joissakin paikoissa sitten kopion-kopion-kopiota.

Viime reissulta löysin Salmo Hornetteja halvalla jostain poistomyynnistä, tais tulla hintaa vajaa euron verran kappale. Mitään muuta mainitsemisen veroista en sitten olekaan sieltä löytänyt.

Kalavehkeitä myyviä liikkeitä on muutama, mutta valitettavasti en jostain kumman syystä muista niiden sijaintia enkä nimiä tähän hätään...
Jag fiskar. Pappa betalar. Samma på finska.
nypy

Viesti Kirjoittaja nypy »

ainakin omasta mielestäni sain ison 160cm moniosaisen vapapussin halvalla, aivan satamassa olevasta nerekeskuksesta, pyynti 40e ja maksoin vähän yli 30e
stento_z

Saa sieltä muutakin

Viesti Kirjoittaja stento_z »

Kyl mäkin etsin kalastus väline kauppaa mut mulle myytiin viagaraa.No ehkä sit kun en juokse muijan perässä vaan muija mun perässä :lol:
Catera

Viesti Kirjoittaja Catera »

Merekeskuksesta saa pikkusalmoja/niiden kopioita, ihan mitä vaan, mutta kovia ahvenpelejä kuitenkin :P Ei tainnut hirveen kalliita ainakaan. Kannattaa kuitenkin harkita mitä ostaa. Kaikennäkösillä rääsälusikoilla + lipoilla sä et tee oikeesti yhtään mitään vaikka ne hyviltä näyttäisikin.
"ostahalpahintaneljäeuro ostaostaostaminaköyhäostapoishalpahinta"
:lol:
Niinhän ne kaikki sanoo.
Soppamies

Viesti Kirjoittaja Soppamies »

Waily kirjoitti:Juu ,mietin vaan ,että onko siellä ny erityisesti halvempaa.
Olen meinaan menossa sinne ensi kesänä rippi-leirille ja mietin ,että olisikohan sieltä jotain kotiin kannettavaa... :lol:
:shock: Tallinnaan rippileirille???? Kyllä naimaluvan hankkimiseen ei juuri parempaa paikkaa voisi edes harkita. :D
Tossa linkki jossa vähän osoitteita ks liikkeisiin: http://www.viroweb.com/ostos/viro.asp?ID=Erikoiskaupat

...kattilamajan laudal o jäätist!!!!!
"Sauvakävelin siellä järvellä ja opin avantouinnin."
Matti kertoilee kirjansa syntyhetkistä katkaisuhoidossa Kotkassa - kesällä 2003.
Vastaa Viestiin