Kalastusvälineliikkeet Viron maalla?
Alueen säännöt
Täällä keskustellaan kaikesta yleisestä kalastukseen liittyvästä.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt - Kalastus-uutisia - Etusivu uusiks!
Täällä keskustellaan kaikesta yleisestä kalastukseen liittyvästä.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt - Kalastus-uutisia - Etusivu uusiks!
Kalastusvälineliikkeet Viron maalla?
En tiä kuuluuko tänne ,mutta kummiski...
Onkos kellään hajua mitenkä niitä on siellä ,vai torillako välineitä lähinnä kaupataan??
Onkos kellään hajua mitenkä niitä on siellä ,vai torillako välineitä lähinnä kaupataan??
-
Mikey
- Herr Doktor
Tallinnassa ei ainakaan ole mun kokemuksien mukaan paljoakaan meiän hintoja halvempaa. Tavaraa löytyy jos on löytyäkseen, eniten on Rapalan uistinta ja joissakin paikoissa sitten kopion-kopion-kopiota.
Viime reissulta löysin Salmo Hornetteja halvalla jostain poistomyynnistä, tais tulla hintaa vajaa euron verran kappale. Mitään muuta mainitsemisen veroista en sitten olekaan sieltä löytänyt.
Kalavehkeitä myyviä liikkeitä on muutama, mutta valitettavasti en jostain kumman syystä muista niiden sijaintia enkä nimiä tähän hätään...
Viime reissulta löysin Salmo Hornetteja halvalla jostain poistomyynnistä, tais tulla hintaa vajaa euron verran kappale. Mitään muuta mainitsemisen veroista en sitten olekaan sieltä löytänyt.
Kalavehkeitä myyviä liikkeitä on muutama, mutta valitettavasti en jostain kumman syystä muista niiden sijaintia enkä nimiä tähän hätään...
Jag fiskar. Pappa betalar. Samma på finska.
Saa sieltä muutakin
Kyl mäkin etsin kalastus väline kauppaa mut mulle myytiin viagaraa.No ehkä sit kun en juokse muijan perässä vaan muija mun perässä 
Merekeskuksesta saa pikkusalmoja/niiden kopioita, ihan mitä vaan, mutta kovia ahvenpelejä kuitenkin :P Ei tainnut hirveen kalliita ainakaan. Kannattaa kuitenkin harkita mitä ostaa. Kaikennäkösillä rääsälusikoilla + lipoilla sä et tee oikeesti yhtään mitään vaikka ne hyviltä näyttäisikin.
"ostahalpahintaneljäeuro ostaostaostaminaköyhäostapoishalpahinta"
Niinhän ne kaikki sanoo.
"ostahalpahintaneljäeuro ostaostaostaminaköyhäostapoishalpahinta"
Niinhän ne kaikki sanoo.
Waily kirjoitti:Juu ,mietin vaan ,että onko siellä ny erityisesti halvempaa.
Olen meinaan menossa sinne ensi kesänä rippi-leirille ja mietin ,että olisikohan sieltä jotain kotiin kannettavaa...
Tossa linkki jossa vähän osoitteita ks liikkeisiin: http://www.viroweb.com/ostos/viro.asp?ID=Erikoiskaupat
...kattilamajan laudal o jäätist!!!!!
"Sauvakävelin siellä järvellä ja opin avantouinnin."
Matti kertoilee kirjansa syntyhetkistä katkaisuhoidossa Kotkassa - kesällä 2003.
Matti kertoilee kirjansa syntyhetkistä katkaisuhoidossa Kotkassa - kesällä 2003.