Perho haavin havas?
Alueen säännöt
Kaikkea vaapunrakentelusta veneiden maalailuun.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt - Uittovideot
Kaikkea vaapunrakentelusta veneiden maalailuun.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt - Uittovideot
Perho haavin havas?
Alotin tuossa äsken tekemään itselle perho haavia ja nyt haavi onkin liimauksessa(kuivumassa) mutta en ajatellut sen enempää että ois varmaan eka kannattanut hommata havas ja sen mukaan sitten tehä haavi.
Eli mistähän vois saada havasta josta tehä haaviin havas tai jos nyt jossain sattuis olemaan myynnissä valmiita havaksia niin haluu tietää.
Perhokulmassa näkyi olevan pari erillaista, mutta luulen että ei kyllä tohon mun haavin käy.
Pituutta haavin kehyksellä 47cm ja halkasija 28cm paksuimmasta kohdasta.
Eli mistähän vois saada havasta josta tehä haaviin havas tai jos nyt jossain sattuis olemaan myynnissä valmiita havaksia niin haluu tietää.
Perhokulmassa näkyi olevan pari erillaista, mutta luulen että ei kyllä tohon mun haavin käy.
Pituutta haavin kehyksellä 47cm ja halkasija 28cm paksuimmasta kohdasta.
- Liitteet
-
- Tämän näköinen
- 5.jpg (56.88 KiB) Katsottu 4364 kertaa
- Royal Trude
- Koko Kansan Tenaleidi
- Viesti:
Luulen että kalastusliikkeistä löytyy kyllä käypänen havas tohon runkoon! Kysele vaan liikkeistä! Ite aikonan tein ja ihan hyllystä löyty jopa joensuusta...
Kaikenmaailman tyllejä - erilaisia folioita--> http://www.kalamies.com/foorumi/viewtop ... &start=450
- Royal Trude
- Koko Kansan Tenaleidi
- Viesti:
Tualta saa ainaski joka kokoa, tilasin jokunen päivä sitten yhren malliksi. Noi havakset mitataan samaan tyyliin: suurin pituus * suurin leveys.
Lisätiatoo jossain tualla.
Lisätiatoo jossain tualla.
Piiloteksti
Re: Perho haavin havas?
Nyt haavi hiottu ja kohta lakattu. Mistä havas turun seudulla tai saako jostain tilattua?
-
Dinotaunus
- Viesti:
yks paikka vois olla tampereella nippon verkko soittakaa sinne ja kyselkää niiltä 
Onkos joku löytäny silikoonihavaksia irtomyynnistä? Pari haavia olis vailla havasta?