Olen aikeissa tilata Iwatan ruiskun amerikasta. Olen katsellut malleja HP-C ja HP-CS. Molemmat yläkupillisia. Mitähän eroja näiden välillä on? Tuleeko Iwatan ruiskuihin mukaan mitään tarvikkeita? Esim. letkua?
Onko mitään viimehetken neuvoja jos laitan tilauksen vetämään coast airbrushiin? Postit on ilmeisesti luokkaa 40e ja toimitusaika parisen viikkoa.
Iwatan kynäruiskut
Alueen säännöt
Kaikkea vaapunrakentelusta veneiden maalailuun.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt - Uittovideot
Kaikkea vaapunrakentelusta veneiden maalailuun.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt - Uittovideot
- konepyorailija
- Porakonepyöräilijä
- Viesti:
Re: Iwatan kynäruiskut
Eroista en niin tiedä mutta HP-CS on ainakin pätevä laite jota voin suositella, HP-CH.ssa olisi vielä hieman lisäominaisuutta maalimäärän esisäätöä jne. Letkuja ei mielestäni tule mukana edes ameriikasta, ainut varuste taitaa olla suutin avain.marko.m kirjoitti:Olen aikeissa tilata Iwatan ruiskun amerikasta. Olen katsellut malleja HP-C ja HP-CS. Molemmat yläkupillisia. Mitähän eroja näiden välillä on? Tuleeko Iwatan ruiskuihin mukaan mitään tarvikkeita? Esim. letkua?
Onko mitään viimehetken neuvoja jos laitan tilauksen vetämään coast airbrushiin? Postit on ilmeisesti luokkaa 40e ja toimitusaika parisen viikkoa.
Kannattaa lukea tuon viestiketjun tuosta alempaa jossa ollaan tehty tilauksia coast airbrushilta, varsinkin tuon viimeisen tilauksen toimitus ajasta
Voisin suositella että kysyisit ensin tarjouksen SSPA.lta ennen kuin tilaat http://www.sspaintingart.com/
www.facebook.com/kalastus.valhalla
kalastusvalhalla.fi
kalastusvalhalla.fi