M: Heittovaaput taimenelle
Alueen säännöt
Tänne kaikki myynti- ja annetaan vuokralle -ilmoitukset liittyen kalastukseen, veneilyyn ja retkeilyyn. Myynti-ilmoituksiin tulee laittaa hintapyyntö, jota ostajat voivat halutessaan yrittää tinkiä. HUOM! Ketjun aloittajana voit lukita oman ketjusi kaupanteon päätyttyä. Sivuston ulkopuoliset myynti- ja huutoilmoitukset voit laittaa tänne. --- Myyntipalstan kehityskeskustelu -- Kalamies.com foorumin yleissäännöt -- Kalamies.com tori
Myyjän Opas + Ostajan Opas
Tänne kaikki myynti- ja annetaan vuokralle -ilmoitukset liittyen kalastukseen, veneilyyn ja retkeilyyn. Myynti-ilmoituksiin tulee laittaa hintapyyntö, jota ostajat voivat halutessaan yrittää tinkiä. HUOM! Ketjun aloittajana voit lukita oman ketjusi kaupanteon päätyttyä. Sivuston ulkopuoliset myynti- ja huutoilmoitukset voit laittaa tänne. --- Myyntipalstan kehityskeskustelu -- Kalamies.com foorumin yleissäännöt -- Kalamies.com tori
M: Heittovaaput taimenelle
Myyty!
Viimeksi muokannut jehna95, 11:33:22 11.02.2013. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: M: Heittovaaput taimenelle
Kaikkeehan sitä pitää kokeilla paitsi...Eli laita noi mulle.Tökkää yv:llä.
Taitaa olla maalaustavasta päätellen nimim. Jali:n vaappuja. Itselläni on muita malleja ja kehuttakoon, jotta toimii mukavasti... ja nämä olisin ottanut, jos olisin kerennyt 
Hiukan paree, ku iha huano.
Kiitoksia, laitan yv:tä kohta.jane kirjoitti:Kaikkeehan sitä pitää kokeilla paitsi...Eli laita noi mulle.Tökkää yv:llä.
No niinpäs onkin! Pirun nättejä, harmi että mulla ei ole tarvetta...restless kirjoitti:Taitaa olla maalaustavasta päätellen nimim. Jali:n vaappuja. Itselläni on muita malleja ja kehuttakoon, jotta toimii mukavasti... ja nämä olisin ottanut, jos olisin kerennyt