Iltapäivää!
Olen Oulun alueelta (Motonet, tokmanni, linnanmaan prisma) yrittänyt metsästää näitä vahvoja Eräpusseja, mutta vastauksena olen saanut lähinnä: -Mikä se on?, -On ollut vaan ei ole enää.
Silmään se on sattunut lähinnä Kaukovainion Teboilin turisti-halkosäkkinä.
Löytyykö Oulusta? Netistä joku liike, joka vielä ei ole silmiini osunut? Jostain muualta, mistä?
Toimii erinomaisesta marja-aikana, kalastuksessa, metsätyksessä, vaelluksessa jne.
*Konna*
Eräpussi
Alueen säännöt
Tälle palstalle keskustelut jotka koskevat veneitä, niihin liittyviä varusteita ja kulkupelejä.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Tälle palstalle keskustelut jotka koskevat veneitä, niihin liittyviä varusteita ja kulkupelejä.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Re: Eräpussi
Ennen oli ainakin Puuilossa ja Haukiputaan säästökuopassa
Moro. Käyppä limingantullin prismasta hakemassa. Siinä retkeilyosaston hyllyssä nuita on (ainakin ollut). Tälle keväällekkin oon nähäny niitä siinä.
t. Jonex
t. Jonex
Allekirjoittanut kiittää ja kumartaa vaikka ei hyllystä löytyisikään.
Kierrokselle ->
Kierrokselle ->
Limingantullin Prismassa oli Eräsäkkejä. 5kpl pakkauksia (1000mm pitkiä) ja hintaa taisi olla kolme egeä. Mutuna jäi, että oli aitoa originaalia eräpussia hieman hepposempaa muovia.
-
flipper 535
Otappa google ja osta suoraan tehtaalta.
Ite kävin ostamassa syksyllä tehtaalta suoraan.
Ite kävin ostamassa syksyllä tehtaalta suoraan.
Ei ihme jos ei löydy Oulusta 
"Oulun seudulta ei ole saatavana pussejamme. Olemme tukkuliike, eikä meillä ole vähittäiskauppaa. Kuusamon Prismaan niitä on toimitettu viime syksynä, mutta sinnekin on matkaa.
Terveisin,
LAPIN MUOVI OY"
"Oulun seudulta ei ole saatavana pussejamme. Olemme tukkuliike, eikä meillä ole vähittäiskauppaa. Kuusamon Prismaan niitä on toimitettu viime syksynä, mutta sinnekin on matkaa.
Terveisin,
LAPIN MUOVI OY"