Parapajalle risuja roimasti.
Alueen säännöt
Tänne voi antaa palautetta kokemistasi "vääryyksistä" tai "hyvyyksistä". Missä homma toimii ja missä ei..kallista vai ei..
kus...sta vai hyväntekeväisyyttä. ym. Tänne voit myös ilmoittaa jos sinulta on varastettu tavaraa.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Tänne voi antaa palautetta kokemistasi "vääryyksistä" tai "hyvyyksistä". Missä homma toimii ja missä ei..kallista vai ei..
kus...sta vai hyväntekeväisyyttä. ym. Tänne voit myös ilmoittaa jos sinulta on varastettu tavaraa.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Parapajalle risuja roimasti.
Eli ostin parapajalta 3 viikkoa sitten, viikko sitten rupesin kyselemäään missä toimitus viipyy kun olin tietenkin paketin etukäteen maksanut.
Rupesin kyselemään, ja lupasi toimittaa pikimmiten postiin. Pakettia ei ole näkynyt, ja sitten hän ei enää ole vastannut viesteihin. Nyt ei ole 3 päivää kaveria paikalla näkynyt. Aika naurettavaa toimintaa, jossei mitään selitystä tälle löydy.
-Anton
Rupesin kyselemään, ja lupasi toimittaa pikimmiten postiin. Pakettia ei ole näkynyt, ja sitten hän ei enää ole vastannut viesteihin. Nyt ei ole 3 päivää kaveria paikalla näkynyt. Aika naurettavaa toimintaa, jossei mitään selitystä tälle löydy.
-Anton
Re: Parapajalle risuja roimasti.
Mää muistelen et sillon jo kun kys. henkilö esiintyi Rav3 nimimerkillä ni jäi jotain maalikauppoja pystyyn kadotessaan foorumilta. Siinäpä oli syy minkä takia en tohtinu halpaa pandaa herralta ostaa...
Työ haittaa harrastusta!Vai oliko se toisinpäin??
Joo muistan itekkin, että esiintyi eri nimimerkillä aikaisemmin. Ei vaan tullut ajateltua, että ilmeisesti yli 30 vuotias perheen isä rupee ryöväämään kalastus foorumilla..
Mutta on mulla kaverin yhteystiedot jostain aikaisemmasta vaihtokaupasta, niin taidanpa soittaa.
Mutta on mulla kaverin yhteystiedot jostain aikaisemmasta vaihtokaupasta, niin taidanpa soittaa.
Joo , maksut otti minultakin pandafoliosta ja vastasi ,että tulee tavaraa ja kaupanpäällisiä. Seuraava viesti , oli tapahtunut kömmähdys ,että hänellä ei ollutkaan tavaraa? kysyi yv.llä haluanko rahat takaisin ., sanoin haluavani. Nyt puhelin soiton jälkeen ei vastaa yv viesteihin eikä ole ottanut yhteyttä. Miten toimia ? Voitko ahtij laittaa minulle herran yhteystiedot yv.nä kiitos
ollaan vaan kyllä se kohta nappaa
rahat palautettu korkokejen kera.palapala kirjoitti:Joo , maksut otti minultakin pandafoliosta ja vastasi ,että tulee tavaraa ja kaupanpäällisiä. Seuraava viesti , oli tapahtunut kömmähdys ,että hänellä ei ollutkaan tavaraa? kysyi yv.llä haluanko rahat takaisin ., sanoin haluavani. Nyt puhelin soiton jälkeen ei vastaa yv viesteihin eikä ole ottanut yhteyttä. Miten toimia ? Voitko ahtij laittaa minulle herran yhteystiedot yv.nä kiitos
rahat palautettu korkojen kera.AhTi] kirjoitti:Eli ostin parapajalta 3 viikkoa sitten, viikko sitten rupesin kyselemäään missä toimitus viipyy kun olin tietenkin paketin etukäteen maksanut.
-Anton
oliko muilla tilanneilla ongelmia toimituksissa, paketteja lähti aikamoinen erä kerralla?
Joo ,
tosiaan sain rahani takaisin , kiitokset parapajalle asian hoitamisesta.
palapala
tosiaan sain rahani takaisin , kiitokset parapajalle asian hoitamisesta.
palapala
ollaan vaan kyllä se kohta nappaa