Daiwa Certate + daiwa Tournament vapa
Alueen säännöt
Palsta heittokalastuksesta. Keskustelun aiheina heittokalastukseen soveltuvat kalapaikat, välineet, vieheet, kalastustavat jne.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Palsta heittokalastuksesta. Keskustelun aiheina heittokalastukseen soveltuvat kalapaikat, välineet, vieheet, kalastustavat jne.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Daiwa Certate + daiwa Tournament vapa
Minkälaista ajatusta herättää otsikonmukainen setti? Ajatuksissa ostaa ensimmäinen hiukan laadukkaampi jigisetti ja kelaksi olen ajatellut Daiwa Certate 2004 + vapa Daiwa Tournament TN 632 MFS. Kohdekalana olisi ahven ja kuha ensisijaisesti.
Vinkkejä otetaan vastaan setin muutoksista, hintaluokassa "noin 500e".
Vinkkejä otetaan vastaan setin muutoksista, hintaluokassa "noin 500e".
Re: Daiwa Certate + daiwa Tournament vapa
Osta mieluummin 2500, painoero aika pieni mutta siimatilavuus reilumpi. Itse ostaisin vavaksi jonkun 1-osaisen jenkkikepin,mutta se on enempi makuasia.
Bassstoreitaly:sta saisi Gloomiksen Imx:ä 222 eurolla, toi 852s jwr vois olla nami
Bassstoreitaly:sta saisi Gloomiksen Imx:ä 222 eurolla, toi 852s jwr vois olla nami
Onpa hieno kela. Olen tykästynyt tonniluokkaan ja siksi itse ostaisin 1003:sen.
Siimatilavuus on 100 metriä, mutta eiköhän tuo suomen järvikaloille riitä.
Siimatilavuus on 100 metriä, mutta eiköhän tuo suomen järvikaloille riitä.
Niin, ja vielä sellainen huomio että noita Daiwan Magseal -laakereita ei pysty huoltamaan kotioloissa, vaan kela on lähetettävä "merkkihuoltoon "
Yksiosainen vapa käynyt ajatuksissa, mukavaa olisi ensikertaa kokeilla. Gloomiksen vapoja ja yleensäkin noita jenkkivapoja hintaluokassa 200+, niin menee sokkona tilaamiseen, ainakin meikäläisen asumisleveyksillä. Näppituntuma juurikin omaan käteen on se viimeinen juttu, helppoa olisi kun saisikin mieleiset vavat/valmistajat hypistellä omin käsin.
2004- kelassa olisi minun tarpeille juurikin sopiva siimakapasiteetti, makuasia tämäkin, kuten vastauksista ilmenee.
2004- kelassa olisi minun tarpeille juurikin sopiva siimakapasiteetti, makuasia tämäkin, kuten vastauksista ilmenee.
Siimatilavuus on laskettu 0,14 siimalle. Pienimpäänkin malliin menee 110 m rulla 0,12 vahvuutta.
Tämä itselle, rupesi nimittäin himottamaan tuo kela.
Tämä itselle, rupesi nimittäin himottamaan tuo kela.
Kela tilaukseen lore, niin ei mene tämäkään viestiketju ihan hukkaan 
^ Jahka löytyy pienimmästä hyvä tarjous. 2500:sta näkyi olevan myynnissä jo alle kolmensadan.