Rapalan paketti

Alueen säännöt
Täällä keskustellaan kaikesta yleisestä kalastukseen liittyvästä.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt - Kalastus-uutisia - Etusivu uusiks!
gsxf
Voima korvaa taidon

Rapalan paketti

Viesti Kirjoittaja gsxf »

Liekö noissa Rapalan 19,90€ seteissä erilaisia uistimia sisällä? Ei muuten, mutta kun niitä saa jo -40%, niin onhan siinä uistimet jo melko edullisia :D
Shimano apuvälineitä kädettömille
Hoffi

Viesti Kirjoittaja Hoffi »

Viidessä eri paikassa olen settejä katsellut ja ainoa missä olen eroja huomannut on sen yhden Stormin väri ja niissäkin ollu vaan kahta eri väriä. Eli aika vakioita tuntuu olevan. Mut halvalla noita tosiaan nyt saa.
Kesis
Guy Fawkes, sokea kerjäläinen

Re: Rapalan paketti

Viesti Kirjoittaja Kesis »

gsxf kirjoitti:Liekö noissa Rapalan 19,90€ seteissä erilaisia uistimia sisällä? Ei muuten, mutta kun niitä saa jo -40%, niin onhan siinä uistimet jo melko edullisia :D
Mistä saat noin halvalla? :shock: Äkkiä ostamaan kaikki pois! Niissä paketeissa on kaikissa samanlaiset uistimet mutta ne on hyvin asiallisia.
I wish I had ghosts...
Hoffi

Viesti Kirjoittaja Hoffi »

Ainakin kaikissa Tokmanneissa, Robinhoodeissa ja mitä noita nyt tuohon samaan ketjuun kuuluu. Kaikki kesäkalastus paitsi döörit ja verkot -40%
gsxf
Voima korvaa taidon

Maskun tarjoustalosta ostin. Kaikki paitsi verkot ja ambat -40% kipikipi :D
javu
Johnny

Viesti Kirjoittaja javu »

:shock:
Tietysti hinta on laskenut kun minä olen jo ostanut innoissani -20% tarjouksella kaikenlaista kalastustarviketta Tokmannilta.
gsxf
Voima korvaa taidon

Otan osaa,tieto lisää tuskaa :? Olin itse varma, että noita myydään vielä halvalla syksymmällä ja maltoin mieleni
javu
Johnny

Onkohan paketissa muuten joku myynnistä poistunut versio Tail Dancerista kun ainakin minulla oli nokkalevy paljon pienempi ja koveran mallinen. Ei muistuta lainkaan noissa kuvissa näkyviä:

http://www.normark.fi/index.php?page=12&cid=6&pid=313

Värinä on tuollakin näkyvä GRB.
honkiz
Heikkohermoinen nypyttäjä

Viesti Kirjoittaja honkiz »

itse ostin tuon paketin heti kun se markkinoille paukahti mutta nyt voisin ostaa uuden kun pelkkä rasia maksaa jo enemmän kuin tuo setti nyt, ja onhan tuolla tuo pikku inkoo :D

itse olen nähnyt juuri muutamaa eri väri yhdistelmää noissa paketeissa, tosin viellä eri liikkeiden välillä, ainakin tampereen atalassa??? siaitsevassa honkkarissa oli eri värejä kuin pirkkalan honksussa. pallejani en vetoa lyö mutta aika varma olen. tosin vain tuo yksi jigi oli eri värinen ja sitten longkäästi oli eri värinen.
Mokia
Operan Killisilmä

Viesti Kirjoittaja Mokia »

Kyllä noiden sisältö vaihtelee. Siis värien puolesta. Vertailtiin kerran kaverin kanssa ja lähes kaikissa vaapuissa oli eri värit. Jigit ja metalliuisteet saman värisiä.
Kaikki jotka kalastavat meritaimenta, syyllistyvät laillistettuun uhanalaisen lajin sukupuuton edistämiseen!
honkiz
Heikkohermoinen nypyttäjä

Viesti Kirjoittaja honkiz »

Mokia kirjoitti:Vertailtiin kerran kaverin kanssa.

niin mekin kaverin kans ja pienempi oli :cry:

riippuu ilmeisesti alueittan että miten ovat sattuneet jakautumaan, koska viellä en ole samasta liikkeestä poikkeavia boxeja löytänyt.
Mokia
Operan Killisilmä

Vaikuttaa sille, että liikkeisiin on aina tullut kerralla yhtä satsia. Ja näin ollen kaikki ko. liikkeestä ostetut paketit sisältää samat romut. Eri liikkeistä ostettujen välillä onkin sitten eroja.
Kaikki jotka kalastavat meritaimenta, syyllistyvät laillistettuun uhanalaisen lajin sukupuuton edistämiseen!
Kolle
karate kid

Viesti Kirjoittaja Kolle »

Kaveri osti eri liikkeestä kuin minä, ja sillä oli ainakin Long Cast, Thundercrank, ja Taildancer erivärisiä.
Petri

Viesti Kirjoittaja Petri »

Ostin boksin kahdesta eri paikasta, mutta huonolla tuurilla molemmissa oli samat värit(!), kelpaisikos jollekin vaihdossa koko pakin sisältö? mulko

Keltainen lusikka puuttuu toistaiseksi...
Liitteet
19082007(002).jpg
19082007(002).jpg (57.82 KiB) Katsottu 2569 kertaa
Kolle
karate kid

Viesti Kirjoittaja Kolle »

^^Mun paketissa oli just samat värit.
Mokia
Operan Killisilmä

Mullapa olikin eri värit, kuin tuossa kuvassa! olen daivaassa

Toisessa vertailurasiassamme oli nuo värit.
javu
Johnny

Tuossa epäselvä kuva mun taildancerista, nokkalevy vaikuttaa ihan erilaiselta kuin tuossa aiemmassa kuvassa.
Liitteet
tail.jpg
tail.jpg (35.59 KiB) Katsottu 2527 kertaa
atho
Viesti:

Viesti Kirjoittaja atho »

Kyselin tuosta samasta vaapusta joskus täällä ja selvisi että kyseesä on Tail Dancerin matalamalli, eli shallow tail dancer. Toimii ainakin kuhalle :wink:
Tyrä
Raksiteline
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tyrä »

Joutuuko tästä robbariin vaivautumaan...
Nuorten kalakerho etsii lahjoituksina käyttökelpoista tai korjauskelpoista kalastustavaraa. Yksäriä minulle, niin kerron lisää.
Jarzi75
Paikkakunta: Vaasa, tuo syvien ja kirkkaiden vesien valtakunta...

Viesti Kirjoittaja Jarzi75 »

Mä ostin tänään Prisman halvennuksesta paketin, jossa oli isompi ambulanssi long cast. Oliskohan tuo... ööö.... no, mitattuna se on 13 senttinen... Muissa paketeis mitä kattelin, oli noita pienempiä. Aattelin ostaa tän pois, kun tuo LC on jo lähes uistimen kokoinen... :twisted: En kyllä äkkiseltään keksi, että mitä ihmettä mä sillä teen, mutta Sulo Vilen iski jälleen...
Jarrut tappiin... Ja vielä napsu yli...

Jos tästä jotain positiivista hakee, niin ei tuu ihan heti mieleen...
Fuso
Neljänneks paras tietosuojavaltuutettu

Viesti Kirjoittaja Fuso »

Menee vähän :ot: ,mutta jos joku vielä haluaa kokoelmiinsa nuo Rapalan juhlavaaput,niin Kirkkonummen Prismassa oli vielä eilen kaikkia kuutta väriä hintaan 5 euroa kpl.
"Sentti nenässä, tuuma mulkussa ja jalka vavassa näkyy ja tuntuu".
Veikko Heiskasen lempilauseesta Arvi Mustosen vääntämä tunnuslause Neidenin siltamontulta.
Vastaa Viestiin