Tänään tosiaankin ahven pämmäytteli tasuriin ihan mukavasti, ainakin tuntui mukavalta parinkolmen päivän rämpimisen jälkeen
Hieno oli saaliin puolesta päivä, muuta keli oli syvältä
Hmm... ei muistu mieleen yhtään järven nimeä jota oisit maininnut, eli et minusta mitenkään hirveästi niitä ole maininnut.Laitetaas tänne välillä suoria sanoja.Olen kirjoitellut parin talven aikana aika paljon näitä tasurijuttuja. Samaten olen aika avoimesti puhunut kalastuksesta ja paikoistakin. Noitten paikkojen kertomisia olen viime aikoina välttänyt. Syynä tähän on ollut väen lisääntyminen juuri näille tietyille alueille.
Tässä juuri se syy miksi itse en yleensä puhu järvistä/lammista kun nettiin kirjoittelen. Uistelun puolella olen vielä kirjoitellut nässystä, että kuinka on kalaa tullut, mutta pilkkihommat on hys hys juttuja.kirppu kirjoitti:Laitetaas tänne välillä suoria sanoja.Olen kirjoitellut parin talven aikana aika paljon näitä tasurijuttuja. Samaten olen aika avoimesti puhunut kalastuksesta ja paikoistakin. Noitten paikkojen kertomisia olen viime aikoina välttänyt. Syynä tähän on ollut väen lisääntyminen juuri näille tietyille alueille.
Tuskin tuosta on kiinni, jos ymmärsin viestisi oikein.topi52 kirjoitti:kaikki mitä toiset saa on iteltä pois.
Ok.topi52 kirjoitti:ArtoL
Tuskin tuosta on kiinni, jos ymmärsin viestisi oikein.
vanha sanonta.ilman sen kummempia tarkoituksia.